Tuesday, August 9, 2011

Ojeyle kolye boyama

Claire's den aldigim eski usul bu tasli kolyeyi (neden oyle dedi bilmiyorum, 'vintage' desem degil, 'retro' desem degil, 'modern' hic degil) boyle kullanamayacagima karar verdim. Ben de KapkaraCamdanKelebek'in bu DIY'indan ilham alarak, kolyemi bastan yarattim. 
O kadar abartmayayim, sadece renklendirdim, hem de ojeyle;)

Boyamamda kucuk kusurlar olsa da, totalde guzel gorunuyor diye dusunuyorum, ne dersiniz;)



Sıkılınca siler baska renklerle denerim^_^

15 comments:

  1. Valla eski halinden güzel olmuş!! AYrıca da mercan ve mavinin uyumuna bayıldım, renk seçimi süper ! Şahanesin yine Sevgicim! :*

    ReplyDelete
  2. bence renkler, işçilik süper olmuş. bir de "senin ki kadar güzel olmasa da" diyorsun ya...:) hatta bence seninki daha kullanışlı olmuş. ben renkleri baya abattım çünkü:)

    ReplyDelete
  3. OO yeaa :) valla ilk en sondaki resmi gördüm ne güzel kolyeymiş dedim sonra okuyunca boyamış oldugunu anladım valla harika cnm eline sağlık :))
    Öyle taşlı diğer takılarının taşlarının üstünden cila geç parlatıcıyla hem taşlar düşmez hem parlak durur ;)
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. çok iyi olmuş böyle cnm, yeşil tonlarda boyamanı da öneririm, nasıl olsa sil tekrar boya alternatif çok :)

    ReplyDelete
  5. ben de dun bı kac yuzuk boyadım ojeyle cok da guzel oldu=))

    ReplyDelete
  6. harika olmuş .böyle daha güzel.
    sevgiler

    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. çok güzel olmuş:)
    ojeyle boyadığım şeylerin haddi hesabı yok. en son ayakkabılarıma girişmiştim. küçükken ojeyle boyadığım bi tasarım yarışmasında finale bile kalmıştım:)
    ahh bir de eski telefonlarımın kapakları ojeyle boyandı hep öyle ki bozulsalar bile atmaya kıyamıyorum:)
    sevgiler:)

    ReplyDelete
  8. Hahah sen cok yasa emi tatlim, hic aklima gelmezdi, ama cok seker olmus ;))

    ReplyDelete
  9. Super olmus,ellerine sagliik canim,cok iyi bi fikir bu.Hatta indirimde bu tur birsey bulunca almali,ben bunu boyarim diye,aklimda olacak ^^

    Ben olsam her renkten boyardim heralde :P Rengarenk olurdu ama en guzel 2 renkte birakmak ^^ Super oldum canim ^^

    ReplyDelete
  10. bambaşka bir kolye olmuş çıkmış bayıldım :))

    ReplyDelete
  11. ay harika fikir yaaa. süper olmuşşş

    ReplyDelete
  12. @YSIYS, olmus di mi canim;)
    Mercan&Turkuaz'i o kadar cok gordum ki canim, kacinilmaz oldu bu renkleri sevmem;)
    Hihi canim benim, cook tesekkur ederim;*

    @KapkaraCamdanKelebek, cok tesekkur ederim, ilhamimdan bu guzel sozlerle daha cok sevdim kolyemi;)
    Ama ben hala seninkinin sahane oldugunu dusunuyorum;)

    @NaszL,,yihuu super fikirler aliyorum;)
    Cook tesekkurler tatlim;)

    @Cecilia, canimcim 2. hali yesil olsun o zaman;)

    @Cukulata.alba, himm yuzuk fikri de girdi aklima simdi;)

    @Habinos, cok tesekkur ederim canim, sevgilerimle:)

    @Beijaa, cok tesekkurler canim!

    @Gulden, uhuuu, ne fikirler varmis sende! Yarismada boyanan neydi acaba;) Bize gostermek istemez misin yaptiklarini, dimagimiz acilir;)
    Cok tesekkur ederim, sevgilerimle;)

    @Madammoda, canim cook tesekkur ederim;)

    @PembeBakteri, tesekkur ederim;))

    @FerahFeza'm, sen beceri perisisin, boyama cizme konusunda;) Alip alasini yaparsin eminim;)
    Kocaman opucukler canima;*

    @Starlet'cim, cok tesekkurler!

    @Tubitos'cum, tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  13. iyiki boyamıssın gercekten cok guzel duruyo.
    sil sil tekrar yap

    ReplyDelete

I♥Comments!