Sunday, August 21, 2011

Lovely back

Son kombinlerimle (1,2,3) aciga vurdugum uzere, sirtinda detay bulunan kiyafetlerin hastasiyim. 
Nerede gorsem hemen kaydediyorum, hepsi benim olsun istiyorum.
Bir kismini DIY projesi olarak hayata geciresim var:)

I love all type of details at the back of tops and dresses. It is always lovely and attractive.
I want them all! 
I also want to use some for my DIY projects;)
















Fotograflarin cogu (ya da hepsi) Pinterest'imden ve orada sevdiklerimden...

Bir de bu var...Ama kaynagini bilemiyorum:( Gostermezsem olmadi:)

Sources are avaliable in here and here.
Except the last one, I don't remember it, sorry!



13 comments:

  1. Ben 4le 6nın hastası oldum =)
    Ya ben de sırt dekoltesini çok seviyorum fakat sırtım yağlı biraz :(

    ReplyDelete
  2. hepsine tek tek bayıldım ama sondaki kalp detaylı gelinlik tam kalbimden vurdu walla :)

    ReplyDelete
  3. 4. resim ve sondaki kalpliye bayıldım:)

    ReplyDelete
  4. Oooo süper detaylar :) Bunları İstanbul' da giyemem ama ben :) Ancak sahil kenarında filan... Ya da olmadı, aldatmacalı sırt detayı yapabilirim ben de, hehe :D Paylaşım için teşekkürler Sevgi' ciğim; ilham verdin bol bol :)

    ReplyDelete
  5. Cok guzeller,ben genelde gelinlikte olanlari begendim ^^ Bir de pencere birakip dantelle kapatilanlari...Dantel her daim romantik geliyor bana,kocaman acik birakmaktansa dantel eklerdim ben sanirim ^^
    Bir de orgulu olanlar guzel geldi,straplez tisortlere DIY ile ekleme yapilabilir ;)

    Kalpli olansa cok seker ^^

    ReplyDelete
  6. ayyy çok güseeell :) bayıldım elbiselere, özellikle de beyaz dantel detayları olanlara :))

    ReplyDelete
  7. ayy 1 ve 8 süpermiş:) secgicim diy yap,görelim,biz de kopya çekelim;)

    ReplyDelete
  8. vavvv hepsi birbirinden güzel çünkü bende bayılıyorum sırt detaylarına,hatta çalıştığım butiklerede genelde sırt detaylı ürünler yapmaya çalışıyorum:))

    ReplyDelete
  9. İnanır mıısn sırt dekoltelerıne ayrıntılarına byılırımmmmm bıterım olurum :D
    Tum gorseller benım için hazırlanmıs resmen :DHarıka bır post.Ellerine saglık

    ReplyDelete
  10. Sırt dekoltelerini ben çok beğeniyorum, göğüs dekoltesi ya da yırtmaçtan daha güzel ve asil geliyor bana. Seçtiğin her kare birbirinden güzel SvG'cim hangi birini beğeneceğimi şaşırdım :)))


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. İnanılmaz güzel bu dekolteler hepsinden istiyorum:)

    ReplyDelete
  12. @AylakKadin, 4 ya, evet! Cok sevdim zaten onu;)
    Olsuun, onlarin dayaglidir bence:P

    Hihi aldim mim'imi, tekrar cok tesekkurler;)

    @Aysun, ah ah o gelinligi evlenmeden once gorecektim ben:D

    @InanirsakOlurBence, 4.ler artiyor. Sonuncu hep favori zaten!

    @Demet'cim, tabi canim; Turkiye'de belli yerlerde bunlari giymekten sakinmali:D Aldatmacali ne demek acaba:P
    Ne demek canim, opuyorum;*

    @FerahFeza'm, danteli sirtta ben de cok seviyorum! Sanirim ben de dantelli pencereleri pek seviyorum;)
    DIY aklimda olsun;)

    @Hamide'cim, gelin kizimiz hemen beyazlara gidiyor demek ki;)

    @HayatGuzel, 8'i yapacagim ama bakalim ne zaman canim;)

    @PembeBakteri, aa ama hadi gorelim yaptiklarini;)

    @Sezgi'cim, senin icin hazirladim ki, guzel sirt detaylari cikar bizim icin;)

    @BeTwinUs, kesinlikle katiliyorum canim. Bir tanesi bile basit gorunmuyor, cok asiller!

    @Zeto'cum, ben de istiyorum ya;))

    ReplyDelete

I♥Comments!