Monday, August 8, 2011

Kiraz elbise

Ah bakmayin siz benim boyle mutlu mesut gorunmeme bu elbise icinde...

Ben bu elbiseye bayilarak aldim. 3 gun ust uste falan giydim:P Hep giymek istiyordum ama eskimesin de istiyordum (psikopat yaklasim:)). 
Sonra ne oldu? Yikandi ve soldu:( 

Elbiseyi bir aldim elime, her yeri kirmizilar icinde. Beraber yikandigi camasirlar kimbilir ne halde:(

Miadi doldu bu elbisenin deseler de dayanamadim, renk cikarici da beklettim, yikadim ama ancak bu kadar dondurebildim hayata.
Belki fotolar da az gorunuyor ama bakanlarin dikkatini cekecek sekilde kirmizi lekeleri var.

Her seye ragmen giymekten alikoyamadim kendimi. Is yerinde yalniz kaldigim bugunlerde, hala giyip tadini cikarabilirim sanirim, di mi;) ( Yalniz derken gercekten bir ben varim:D)

Elbise Koton'dan (Turkiye'deki sayili alisverislerimden-aslinda hediye:P), sandaletlerim ise Italya indirimlerinden;)








'Giyecegim iste' inat ettigim kadar tatli bir elbise degil mi ama;)
Bu arada, elbise 34 beden ama bence Koton'un bedenlerle ilgili bir sorunu var; kaliplari kesinlikle buyuk!

28 comments:

  1. çok şeker nazar demiş bence ona =)

    ReplyDelete
  2. Sevgicim bu kirazlı elbise süper:)) Ben kotonda hiç görmemiştim bitanem bu elbiseyi:))
    Sananda çok yakışmış tatlım. Rengide kötü durmuyor öyle giyilmiycek gibi deil ben ce çok şirin:))
    Sandaletlerin ise direk gözüme çarptı onlarda müthiş:)Çok beğendim tatlım:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Sevgicim gerçekten her gün giyilebilir bu elbise:) Ama solmasına üzüldümmm boşver sen yinede giy yaz bitmeden:) Çok güzel çünkü zaten kirazlı yeter:))

    ReplyDelete
  4. Çok ciciymiş gerçekten Sevgicim.Fotoğraflarda öyle kötü gözükmüyor ama.Boşver sorun etme bence,bazen özellikle öyle yapıyorlar baskıları ;)Öyleymiş gibi düşün;) Sevgiler..

    ReplyDelete
  5. ay kıyamamm.. benim de hep böyle severek alıp giydiklerimin başına bişey gelir =)
    fotoğraflarda farkedilmiyo solduğu bence giymeye devam edebilirsin çünkü çok yakışmış =)

    ReplyDelete
  6. amaaaaan olsun anım o da nazar boncuğu olsun! ;) çok ama şeker valla inan her gün giyse sıkılmaz, sen de haklısın! Tam senlik cıvıl cıvıl bir elbise :)

    ReplyDelete
  7. çok ciciymiş gerçekten,yazık olmuş... boşver giy gitsin sevgicim ya:)

    ReplyDelete
  8. Canim cok güzel bir elbise, ve sana cok yakismis, coook tatli görünüyorsun <3 Nazar degmis olabilir gercekten, ama bence hafif her yere dagilmis sekildeyse lekeler, giyebilirsin bence ozaman cok göze batmaz, öyle yapilmis gibi durur.

    Öpüyorum güzelim benim

    'Soulmates Never Die'

    ReplyDelete
  9. ben yazını okumasam dikkatimi çekmezdi rengi öyleymiş gibi düşünmüştüm çok tatlı kesinlikle giymeye devam etmelisin :))

    ReplyDelete
  10. Oyy çok şekersin senn :))
    www.nzlsyn.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Çok tatlı bir elbise ve çok yakışmış sana kuzum ısrarında haklısın. Ayrıca hiç de leke gibi durmuyor sanki kumaşı öyleymiş gibi görünüyor çaktırma ;) son olarak kocaman bir maşallah canım nazar değmesin :)

    ReplyDelete
  12. Ayy çok tatlı bu elbise.Nazar değmiş bence:P Tatlım sen giymeye devam et bence de,o lekeler o kadar göze çarpmıyor;)

    ReplyDelete
  13. ne kadar şirin bir elbise,üzerinden çıkarmak istememene şaşmamalı,lekeler varsa da fotoğrafta belli olmuyor canım,demekki giymeye engel değil :))

    ReplyDelete
  14. ben bu tarz kumaşları ilk defa yıkayacaksam önce ütülüyorum kızgın ütüyle ki boyası salmasın ,kıyamadım ya gerçektende seni harika göstermiş ,bahar gibisin

    ReplyDelete
  15. canımmmm cokk cok tatlı olmussun :) leke meke bahane, kirazlo elbisenle sen şahane :)

    ReplyDelete
  16. sevgicim çok cici bir elbise bayıldım sana da çok yakışmış canım benim:))

    ReplyDelete
  17. Tatlım elbisen çok güzelmiş, hele o kirazları o kadar şeker ki insanın gözü şenleniyor :)) bir elbiseyi çok sevip hem çok giyme hem de eskiyecek diye kıyamama psikolojisini o kadar iyi bilirim ki :) renginin bozulması çok üzücü ama inan bi tanem dikkatlice baktım fotolarda pek belli olmuyor, sen biliyorsun diye belki iyice gözüne öyle gözüküyordur. Bence daha giy bu güzel elbiseyi, çok yakışmış hele dore sandaletler ve bel kemeriyle harika olmuş SvG'cim :))


    http://gizliteras.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cok cici bir elbise. Ben de bu kirazlara bayilip kumasini almistim ama hala diktiremedim. Tam yazlik bir elbise, sana da cok yakismis. Gule gule giy Sevgi'cim

    ReplyDelete
  19. hiç bir sıkıntı yok halinde emin ol :)
    süper renkler
    tamda kiraz mevsimi
    hommhommm yemek lazım :)

    ReplyDelete
  20. ben sen söyleyince üstlerde ve birazda etek uçlarında hareler farkettim fakat çok dikkat çekmiyor. "zaten gözden çıkardım, bunu gelecek yaz giymem." diyorsan.bence tulip'in sprey kumaş boyararından al. uçuk pembe falan. onu gelişigüzel elbise üzerine sık. millet efekt yaptın sansın:)zaten öyle yapmış olacaksın:)))

    ReplyDelete
  21. elbise çok güzel ve sana da çok yakışmış. sevgiler

    http://habinos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Aaa cok uzuldum canim ya, acaba elde yika diye yaziyor muydu etiketinde,ben hep bakarim...Yine de cok belli degil fotolarda,giyersin sen onu arada sirada,pek sirinmis, pek begendim,sana da cok yakismis zaten ^^ Bir de sandaletlerine bittim,boyle seyler ben bulamiyorum ma :) Gule gule kullan hepsini,operim ^*^

    ReplyDelete
  23. Amaaaan şirinlik patlaması!!! :) çok yakışmış sevgiii :)

    ReplyDelete
  24. @Tubitos, uhu bence de canim;(

    @Ayca'cim, ben de Ankara'da degil, Afyon Koton'dan aldim bunu.
    Ya oyle icim rahatladi ki yorumlarinizla, giyerim artik ben bu sirini:D
    Sandaletler super parlak ama olsun seviyoruz di mi:)
    Cook tesekkurler canim, optum seni;*

    @Zeto'cum, hihi di mi:D 3gun giyme rekorum var zaten:P
    Kirazlarim beni bu yaz goturur o zaman;))

    @Aktuelmoda, tatlim cook tesekkur ediyorum; icimi rahatlattiniz ya^_^
    Sevgilerimle, opuyorum canim;*

    @Alice, sakinan goz ile cop arasindaki iliski iste:(
    Her seye ragmen vazgecmeyeyim elbisemden di mi canim;)

    @YSIYS, oh be! Burada benim gibi dusunen blogger dostlarim var, iyi ki!
    Canim benim, cook tesekkur ederim;)

    @HayatGuzel, giycem canim valla:D

    @Gulsah'cim, boyle sirin bi elbiseye nazar degme olasiligi var tabi:(
    Ama booyle pek guzel yorumlar alirim da, pek guzel blogger'larimdan, giymem mi ben;)
    Cook kocaman optum canimciim;*

    @Starlet'cim, etek kismi daha az farkediliyor; rengi oyle denilebilirdi ama gogus kismindaki lekeler daha yogun. Ama karar verdim, daha giyecegim:D
    Cook tesekkurler tatlim;)

    @NaszL, hihi tesekkur ederiim;))

    @Yesim'cim, ben de zaten Italyanlar cakmaz diye giydim:P
    Ya super tatlisin sen ya, maasallah demis bi de! Ay sana maasallah bu iyi yureklilikle^_^
    Cok tesekkur ederek, opuyorum seni;*

    @Followupfashion, canim cook tesekkur ederim. Demek ki boyle cici elbiseleri nazardan korumak lazimmis:/

    @Rebel'cim, degil miii;))
    Ooh sizden aldim guzel yorumlarimi, artik hic bir sey giymeme engel olamaz;)

    @Dikisdersi, ah ah ben bunu niye onceden bilemedim ki:( Aklimda kalsin, cici elbiselerim mahvolmasin.
    Cook tesekkur ederim; hem cok onemli bilgin, hem guzel yorumun icin canim;)

    @Serap'cim, hihi sahane di mi:)
    Cook tesekkurler tatlim;)

    @Ebru'cum, cok cici elbisem, hatta daha da ciciydi:/ Cook tesekkurler canim;*

    @Giz'ciim, belki de haklisin canim; ben fazla kafama taktigimdan daha lekeli geliyor olabilir.
    Ama booyle tatli bir elbiseyi, lekelendi diye atmam gunah olurdu di mi;)
    Kemer ve sandalet detaylarini yakalayacagini biliyordum;)
    Cook tesekkurler tatlim benim;*

    @Lulu'cum, hadi kiraz kizlar olalim biz canim, diktir sen de;) Ama solmasin sakin!
    Cook tesekkurler tatlim;)

    @Elif'cim, ben bazi kirazlari yedim derim o zaman, di mi;)
    Oh be icim rahatladi, iyi ki giyip gosterdim size;))
    Peek cook tesekkurler!

    @KapkaraCamdanKelebek, vuhuu super bi fikir mi ne;)
    Henuz gozden cikarmadim ama cikarma ihtimalime karsi, bi sprey kumas boyasi bulundurayim ben;)
    Fikir icin cook tesekkurler Kelebek'cim;)

    @Habinos, ayh cok tesekkur eder, sevgiler sunarim;)

    @FerahFeza'm, demistim sana hatirladin mi? Bir elbise faciasi diye:(
    Yazmiyor ki tatlim:/ Uygun yikadik (sanirim).
    Hihi giyerim daha ben yahu, sahane yorumlardan sonra^_^
    Ay kiyamam sana minik ayaklim benim:) Bi minik bulsam da gondersem sana^_^
    Opucuklerimle beraber;*;*

    @Laci'ciim, elbise di mi:D
    Cook bi sagol canim;)

    ReplyDelete
  25. Merhaba harika bi elbise ve bende de var ama daha hiç giymedim dolayısıyla yıkamadımda korktum şimdi benmki de öyle olursa diye gerçi çok kötü görünmüyor ama ben sanırım takıntı yaparım giymem.bişi sorucam ayıp olmazsa ne kadara aldın acaba=)

    ReplyDelete
  26. Merhaba Adsiz arkadasim;)
    Yikamadan sicak utulenirse bir sey olmuyormus. Hic giymemekten iyidir.
    Hediye oldugunu yazmistim, fiyatini bilemiyorum:( Ama 30tl gibi kalmis aklimda.

    ReplyDelete
  27. Teşekkür ederim=) Türkiye deki sayılı alıverişlerimden diyince ben fiyatını bilirsin diye düşündüm üzgünüm=/ Teşekkür ederim tekrar iyi bayramlar..

    ReplyDelete
  28. Rica ederim. Keske tam bilseydim fiyatini:/
    Iyi bayramlar;)

    ReplyDelete

I♥Comments!