Monday, August 22, 2011

Jump, jump, jumpsuit!

Bir yildir dolabimda bekleyen tulumum sonunda hak ettigi degeri buldu.
Hatta kusaginin bile basimin uzerinde yeri oldu:)

Yalniz hep soyledim yine soyluyorum tulumla yasamsal ihtiyac gidermek zor:)) Evden cok uzaklasmamak lazim:P

Bu tulumla ilgili bir sey daha soylemem lazim:
Neden bu kadar beklettim onu? Cunku Oysho'dan edindigim bu tulumu alirken supheci bir yaklasimim vardi: Ev kiyafeti ya da daha da acik ifade etmek gerekirse uyku kiyafeti mi bu tulumcuk?;)
'Nasil isterseniz oyle kullanabilirsiniz' dediler ve ben de eve hapsetmemeye karar verdim:)
Soyleyeceklerim bu kadar:)

I bought this jumpsuit last year but this is the first time that it is worn! Shame on me!
Actually, I had some concerns:
1st: It is a little difficult to go to restroom while wearing a jumpsuit!
2nd: When I bought this from Oysho, it seemed to be a loungewear although the seller told me that i could wear it however i want. So, I want it this way;)







HAYAT'tan tatli fotolar;*




22 comments:

  1. iyi ki de gün yüzüne çıkarmışsın canım,zira evde kalmayı haketmiyormuş tulum:Pek cici olmuş,ne diyelim gülü seven dikenine katlanır diyip,zaruri ihtiyaçlardaki zorlanmalara katlanılır :)

    ReplyDelete
  2. Canım tulum çok yakışmış ama ben asıl ojeleri sevdim!! :)

    ReplyDelete
  3. tulumu eve hapsetmemekle iyi yapmışsın canım çok yakışmış :)

    ReplyDelete
  4. ocelerin uyumunu yerim bugs bunnym benim özlemişim valla ben de kuzumu

    ReplyDelete
  5. çok yakışmış cnm..
    sevgilerle

    http://laminapropria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. adresim değişti. profilimden girebilirsin. veya, sadevederin.blogspot.com.
    :)

    ReplyDelete
  7. tulum süper fotolar pek cool:) ama ben ojelerini çok sevdim:)

    ReplyDelete
  8. tek kelimeyle bayıldııımmm :) bu arada bende mim'in var şeker ;)

    ReplyDelete
  9. wwooowwff bayıldım:D çok yakışmış benim ablacığıma;)

    ReplyDelete
  10. canım yine çok hoşsun çok yakışmış,ayakkabılarda ayrı bir güzel...

    ReplyDelete
  11. Iyi ki eve hapsetmemissin bu tulumu. Cok yakismis

    ReplyDelete
  12. Sevgi'cim cok hosmus tulum,iyi ki giymissin ^^ mavi aksesuarlar ve ojeler super olmus kombininle....
    ( ) --> parantez icini mailde yazacagim ;)
    Ben bu ayakkabilarini pek begeniyorum canim, H&M'den mi? Orada sanki benzerleri yada bunlardan vardi?
    Yaz olsa azicik, alirdim bende ;)
    Beyaz saatini pek sevdin dimi? Guzel duruyor ^^

    Optum canim ^*^

    ReplyDelete
  13. ay iyki de hapsetmemişsin ne şık ve ne rahat bir outfit olmuş. ojelerine bayıldım bu arada..

    ReplyDelete
  14. yazık olmuş:S
    pek bir hoş rengiyle modeliyle
    pabuçlarını çok beğendim şekerim ayrıca :D

    ReplyDelete
  15. çok tatli olmu$sun Sevgi'cim :)

    Bu arada mimlendin ;)

    ReplyDelete
  16. ooo maşallah kızımızda bi içim su :) Kombin tulum ojeler ayakkabı süper süper ...

    ReplyDelete
  17. ya sen ne şirinsin yaaaaaa yine =)))


    ojelerin süpper olmuşşşşş :*

    ReplyDelete
  18. Tatlım duvarın önündeki pozlarına bayıldım :)) jumpsuit'in pastel tonunu kemer, ojelerin ve çantanla ne kadar güzel renklendirmişsin öyle :) espadrillerin şık ve çekici havasını saymıyorum bile! :) dışarıda ihtiyaç giderme zorluğu haricinde dolapta bekleyemeyecek kadar güzel bir parça SvG'cim daha sık görmek isteriz :))



    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Very Nice shoes ;)
    Love S.

    Check out our blog
    http://secretfashionlove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. 2. poza bayıldım valla, o ne işve o ne cilvedir ;)) Tulum ve saç bandı da ayrı ciciş ;))

    ReplyDelete
  21. @AktuelModa, ay iyi ki oyle yapmisim o zaman tatlim;) Zaruri ihtiyaclardaki engel de kalkarsa hic cikarmam tulumumu;))

    @Melis’cim, cok tesekkurler canim. Ojeleri boyle yapmak cok kolay canim, dene sen de;)

    @Rebel’cim, tesekkurler canim, iyi ki oyle yapmisim.

    @Eda’cim, hihi acaba sac bandimla mi bugs bunny gibi gorundum sana;) Kocaman tesekkur opucukleri sana;*;*

    @Lamina, cok tesekkur ederim. Sevgilerimle:)

    @Deeptone, takipteyim;)

    @HayatGuzel, canim cok tesekkur ederim;) Bazen benden de cool fotolar cikabiliyor sanirim:P

    @Hamide’cim, cok tesekkur ederim;) Aldim ki mim’imi;))

    @AdsizKardesim:P Yafru kusum tesekkur ederim, sapur supur opuyorum seni:P

    @Ozge’cim, cok tesekkur ederim guzel gozlum;)

    @Lulu’cum, aferin bana o zaman:P Cok tesekkurler tatlim!

    @Betullove, hihi tesekkurler!

    @FerahFeza’m, hihi parantez ici geldi aklima:D Tesekkurler kuzum;*
    Canim ayakkabilar Tally’den ama haklisin orada da vardi:) Insallah gelecek sene sicacik bi yaz yasarsin artik canim! Hehe saatimi HAYAT’la ortak kullaniyoruz;) Demek senin gozunden kacmadi;)
    Opuyorum guzellik;*

    @SJ, iyi ki gun yuzune cikarmisim canim! Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin;)

    @Elif’ciim, ama ama cikardim artik, soz bi kere daha giyerim yazik olmasin diye:P
    Cok tesekkurler canimcim! Pabuclar benim de favorim, fark etiin mi;))

    @UnPeuDeTenue, canim cok cok tesekkurler! Hem yorumun, hem mim’in icin;)

    @Uckadinucmoda, hihi;) Tesekkurler tatlim;)

    @Rococosh’cum, tesekkur ederim! Ojeleri senden ilham aldim desem;)

    @BeTwinUs, duvar onu pozlari her zamankilerden farkli olmus azicik sanirim;)
    Canim tulumumu oyle renklendirmesem ev kiyafeti gibi kalabilirdi. Senin ilgini cekebildigine gore basarmisim demek ki;) Cok cok tesekkurler canim, yine giyerim ama nasil bilemiyorum ki hic:S Any suggestions?;)

    @SecretFashionLove, thanks! I’ll stop by, cheers!

    @Madammoda, hihi fotografcima o isve, cilve canim;) Cok cok tesekkurler canim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!