Tuesday, August 16, 2011

Cinque Terre-Vernezza&Corniglia


Eveet, 5terre yazimiza devam ediyoruz...
Monterosso cennetini birakip, trenle 4 dk. mesafede bulunan Vernezza'ya geciyoruz. Aslinda bu iki koy arasinda yurume parkuru var ama yaklasik 2 saat suruyor ve biz ogle sicaginda bunu tercih etmedik. Belki bir  baska mevsime;)

Vernezza tren istasyonindan ciktigimizda rengarenk evler karsiliyor bizi; iste bekledigimiz goruntu diyoruz.

Vernezza'da da denize girilebiliyor; Monterosso kadar sahane sahili olmasa da su guzel ve insanlar havlusunu buldugu mini alanlara serip, kendini suya atiyor.

Karsi yamacta tren tuneli ile yurume parkurlari gorulebiliyor...

Mini mini rengarenk kayiklar, oyuncak gibiler;)

Boyle dar merdivenlerle koyun kalesine cikiyoruz...

Kalede bir yakisikli

Ve HAYAT'tan fotolar...
Kaleden cok guzel fotolar cekilebiliyor, mutlaka cikilmali...(1.5€;))

Oyuncak kayiklar:P



FerahFeza'm bu kapi fotosu senin icin


Eski Vernezza...

Hediyelik dukkani olmadan olur mu;)

Vee 3. koyumuz Corniglia icin yola cikiyoruz...Tiklim tiklim trenle...

Vee Corniglia...
Bu koyun ozelligi ise sehrin buyuk cogunlugunun yamaclara kurulmasi. Ayrica uzum baglari ve sarap evlerinin kaynagi.
Gordugunuz gibi, tren istasyonu denize sifir!


Istasyondan cikinca bizi bu cicekler karsiliyor; yaz sicagina direnmeye calisarak...

Simdi yamaca tirmanmamiz lazim...Merdivenleri kullanacagiz tabi:P


Ben taki standinin orada azicik dinleniyorum:P

Tirmanisimiz basariyla suruyor, gururluyuz:))


Bu manzaradan oldukca faydalandik, bol bol foto cektik. 
Arkamizda bir yerlerde diger koy gorulebiliyor...

Pek guzel cicekler...



HAYAT'tan

Tirmanma merdivenleri...

Done! Complimenti:)


Kaldi son iki koyumuz... Manarola&Riomaggiore.
Ciao ciao!
Un bacio;*


8 comments:

  1. Bol fotoğraflı bir post ve birbirinden güzel kareler,ooh içim açıldı valla,o serin sulara atlayasım geldi,ne güzel bir gezi olmuş canım :)

    ReplyDelete
  2. süper resimler, süper manzaralar bayıldım, keşke bende bir gün gitsem oralara

    ReplyDelete
  3. Tatlım cennet galiba orası :)) nereden başlasam bilemedim, Hayat'ın kaleden çektiği fotoğraflar gerçekten çok başarılı hele akşam güneşinde ışık daha yumuşakken kartpostal tadında kareler çıkarmış eminim. Sonrasında oyuncak kayıklar, her yerde rengarenk çiçekler ve tepeye tırmandığınızda arkanızdaki manzara muhteşem. En çok Hayat'la sarıldığınız arkanızda o manzaranın bulunduğu kareyi sevdim :) oraları bize yaşatmış kadar oldun güzelim :))


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ayyy harika yerler buraları yaa tamam bizdede cennet gibi yerler çok ama buralarıda ayrı bir güzel ahh ahh gönlüm kaydı çok fena . oralarda olmak vardı çok fena

    ReplyDelete
  5. kıskançlıktan çatlayan ilk insan olucam galiba süper bi post olmuş orada olmayı çok isterdim

    ReplyDelete
  6. ayyy nası güzel resimler bunlar ne de güzel yerler yaaaa harika yani... çok özendim...

    ReplyDelete
  7. Ayyy super ama! Iyi ki gezmissiniz oralari ve belli ki pek gelenceli gecmis,diyorum ya arkadaslarla super oluyor gezmeceler.

    Ya bayildim ama oraya, kapi pek sirin ve susluymus,sagol tatlim,benim icin kapilari da cekermis <3

    Merdivenleri cekmissiniz ya super cikmis,hele bi tarafta begonvil bi tarafta duvar,karsida deniz,o foto super (fotosopta yukarida cikan teli silerseniz tam kartpostal)

    Ikinizin oldugu fotoyu pek sevdim ^^Taki standinda dinlenirmis, gozlerini doyururmus ^^Ben olsam bende yapardim :)

    Kaleye cikmak bedava gibi,sen bir de Bodrum kalesine giris ne kadar onu sorsan,ucmustur bu sene :s

    Oyuncak kayiklar :) Superler ^^

    Daracik merdivenlerde oyle,tam fotoluk yerler ya Sevgi'cim super.Bakmaya doyamadim...Cennette ya$iyorsunuz inan bana....

    Opuyorum canim ^*^

    ReplyDelete
  8. @AktuelModa,canim cok tesekkur ederim guzel yorumun icin;)

    @Bahar, insallah diyelim o zaman;) Tesekkurler!

    @BeTwinUs, cennetten bir kose iste canimcim;) Cok tesekkurler tatlim guzel yorumun icin; fotograflarin bir kacini kartpostallik yapmaya karar verdik zaten:p

    @Elif'cim, canim Turkiye'deyken oranin, buradayken buranin guzelliklerinin keyfini cikarmak lazim di mi;)

    @Cool,:):) Umarim bir gun yolun duser buralara;)

    @Hamide'cim, balayina gelin buraya;))

    @FerahFeza'ciim, supper sevimli, upuzun yorum icin opucukler, tesekkurler sana;)
    Hihi, daha ne guzel kapilar var da, cekmeye alisamadim:P
    Valla yapalim o fotoyu, kartpostallik;)
    Bodrum kalesine cikmadim ben ama bu hale minicik bir seydi canim; fotograf cekmek icin harika olsa da;)
    Hehe, kayiklar sahane ya;) Kale baya yuksekmis demek ki, oyuncak gibi olmus kayiklar;)
    Canim her ulkenin guzel yerleri var, biz de Italya'yi kesfediyoruz yavas yavas;)

    Optum canim;*

    ReplyDelete

I♥Comments!