Thursday, August 25, 2011

Blogger N'lerini seçiyor !


Her sey bu post'la basladi!
Kategoriler, kurallar her sey orada mevcut ama ben yine Kova'ligimi yaptim ve kurallar disina ciktim. Affola!

Son iki kategori benden. Bence kesinlikle olmasi gerekiyorlar. Zira ben blog'lamaya oyle bloglardan gormek suretiyle basladim;)
Ayrica bazi kategorileri de kendimce modifiye ettim;)


En İyi Tasarıma Sahip Blogger: Sade, yormayan, ugrastirmayan ama goz dolduran blog sayfalarinin kahramanlari:)

En Güncel Blogger: Neredeyse her gun, her telden post giren, caliskan, elmasi en cok kizarmis blogger'lar:)

En Meraklı/Çok Arastiran Blogger: Bloglarinda turlu kesifler yapabileceginiz, bilgi kupune, alisveris canavarina donusebileceginiz blogger'lar;)
En Çok Gezen Blogger: Kimi uc-bes gun sonra evlenecek, kimi evlenmis, ununu eleyip, elegini asmis ama gezmeye doyamamis Evliya Celebi blogger'lar;) 
En Çok Bilgilendiren Blogger: Kendinizi soguk bir kis gunu sicacik  evinizde en sevdiginiz kitabi okuyor, en sevdiginiz filmi izliyor gibi hissettiren blogger'lar:)

En Çok Eleştiren (Yapici olandan;)) Blogger: Elestiri yapmak, hem de dobra dobra, zor is ama bunu basaran cengaver blogger'lar var:)

En Çok Kendini Anlatan Blogger: Bizi gundelik yasamlarina dahil eden, eglendiren, gulduren dusunduren pek sevimli blogger'lar;)

En Akıcı Yazan Blogger: 'Agzindan bal damliyor', 'seytan tuyu var' gibi deyimlerin vuku buldugu eglenceli-edebi blogger'lar;)

En Aşık Blogger: Pek yakinda evleneceklerle, az zaman once evlenmis sevgi pitircigi blogger'lar:)

En Çok Güldüren Blogger: Sadece blog postlariyla degil, yorumlariyla da bir siritma dalgasi yaratan bloggerlar:)

En Yaratici/Becerikli: 'Vay be' dedirten yaraticiliklari yaninda 'ay sahane!' dedirten bir beceriye sahip 10 parmak 10 marifet blogger'lar:)

En Vintage Sever Blogger: Eski modayi bugunun modasiyla sentezleyen ve bizi hayran birakan blogger'lar;)


N'leri secme isini en son yapan blogger'im ben de:))

Eger degilsem:P, yapmak isteyenler, bu kategorileri hak ettigini dusundugu blogger'lardan bizi mahrum etmesin, bildirsin lutfen!





17 comments:

  1. Kızarmış elmadan kocaman teşekkür;)

    ReplyDelete
  2. anaam ilk kez aşık seçilmedim teşekkürler şekerim :) gezen oldum oleeyyy :)

    ReplyDelete
  3. Kuşum ağzından bal damlıyor . bende aşık bloger olmak istiyom hemde en aşıkından :S
    bu mimde burda son bulsun mu diyorsun . nerden çıktı bu böyle bir anda fırtına gibi esti geçti

    ReplyDelete
  4. Yine gezen yine gezen Lulu:) Bu mimden sonra misyon edindim, daha da gezeyim dedim:)Tesekkur ederim Sevgi'cim.

    ReplyDelete
  5. Ay ayy ben bu kategoride yer alınca şımarırım şimdi.Teşekkürler canımcım :)Böyle güzel geri dönüşler yeni şeyler yapmak için insanı daha çok heveslendiriyor :)

    ReplyDelete
  6. ben de enlerden biri olmuşumm.çok teşekkür ederim :)

    ReplyDelete
  7. bu mimin hakkını veren sensin canım benim ya. ne güzel herkesle ilgili tek tek tespit yapmışsın çok beğendim vallahi eline sağlık. sevgi pıtırcığı olmak çok hoşuma gitti :) nasıl mutlu oldum anlatamam :) bana da yer verdiğin için çok teşekkür ederim. kocaman öpüyorum seni

    ReplyDelete
  8. ayy teşekkür ederim sevgicimm ne güzel yazmışsın çok mutlu oldum =)

    ReplyDelete
  9. Ay beni de unutmamışsınn!!! Teşekkür ederim canım beniiimmmm bu "N" seçme işini en ciddiyetle ve özenle yapan blogger olarak ben de seni seçtim pikachu! herkes tek tek linklenmişş açıklanmış!
    Her ne kadar yorum yazma fırsatım olmasa da her zaman, hep postunda gözüm var bilesin:D öpüldünn:)

    ReplyDelete
  10. Canımmm N'ler listene dahil olduğuma çoook sevindim.Çok teşekkür ederim.Kucak dolusu sevgiler....

    ReplyDelete
  11. hey sayende super bloglar kesfetmis oldum :) zevkine guveniyordum zaten :) sevgiler!

    ReplyDelete
  12. wuhuuuu en cok sırıttıran bolgger olmusum. bende senı en kova bolgger secıyorum kendimle beraber ama :)
    yok yok sen en aşık aşk dolu aşk kadını bloggersın tamam bu tam oldu işte :)

    ReplyDelete
  13. @YerdenUzak, aman efendim tesekkurler bizden!

    @Hamide’cim, hihi gezgin asiksin sen;)

    @BirInceSes, teveccuhunuz;) Tesekkur ederim!

    @Elif’cim, seni de asik sectim gitti o zaman;) Opuyorum canim;*

    @Lulu’cum, gezip, gorup bizi de senlendiriyor, hakkini veriyorsun gezgin olmanin;)

    @AktuelModa, tatlim ne kadar simarsan hakkin.Ozenli islerin oyle guzel ki, heveslenmemek zor;)

    @Beijaa’cim, blog isminin hakkini veriyorsun;)

    @Tubitos’cum, ben de boyle guzel bir mim geri donusu aldigim icin cok mutluyum. Ben tesekkur ederim, opuyorum canim;*

    @Alice, canim ne demek, iyi ki varsiniz;)

    @Hande’cim, senin gibi neseli biri unutulabilir mi;) Ben de secildigim Pikachu’dan cok cok mutlu oldum;) Canim benim, kocaman opuyorum;*

    @Duygu’cum, ben de tesekkur ederim guzel blog post’larin icin:) Sevgilerimle...

    @DeHali, ne guzel, ne guzel!;)) Cok tesekkur ederim, cok mutlu oldum. Sevgilerimle...

    @KovaKadini’m, hehe cidden oyleyiz ama. Bir de kova’lar kova’larla anlasir ya, pek yakin hissediyorum kendimi. Postlarinla, yorumlarinla da pek egleniyorum;)

    @InanirsakOlurBence, ne demek ;)

    ReplyDelete
  14. SvG'cim senin enlerin arasına girmek beni inanılmaz mutlu etti hele ki girdiğim kategoriyi görünce içim cız etti, ağzım kulaklarıma vardı çok çok teşekkürler bi tanem :)))


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Canım çok teşekkür ederim.Misafirlerim vardı ancak bilgisayarın başına oturabildim.Bu post çıktı karşıma,çok mutlu oldum,teşekkür ederim!! :))

    ReplyDelete

I♥Comments!