Thursday, August 11, 2011

Aslinda guzel bir post olacakti

Ama maalesef sivrisineklerin saldirisina ugradik.

Halbuki, ilk kez 'body h a r n e s s' kullanmanin mutlulugunu yasayacaktim! 

Pavia'dan Po'nun bir kolu olan Ticino'nun gecmesi, Pavia'nin cevresinin pirinc tarlasi olmasi, Pavia nufusunun %80'inin tatilde olmasi gibi sebeplerle, sivrisineklerin 3 ogun beslendigi bunyeler olduk burada ya!

En son fotografla ne demek istedigimi anlayacaksiniz:( Cok uzgunum, oylesine korkunc bi fotografi size gosterdigim icin (hehe Twitter'da da yayinladim ama:P). Kucuk haliyle koydum, buyutebilirsiniz isterseniz:S

Neyse biz konumuza donelim...
Bu aksesuari gecen sene -ne oldugunu bilmeden- indirimlerdeki suursuz halimle H&M'den almistim;)
Muhtemelen zincirleri bir DIY projesinde kullanmak icin:P 
Ama baktim 'body h a r n e s s' diye bir sey varmis, sahane de gorunebilirmis, hemen uyguladim;) 
Tum orneklerim siyah uzerineydi ama ben sari maksi elbisemle denemek istedim. Siyah elbisem olsa denerdim:P

Sporcu atlet gorunumde ustlerle cok hos durdugunu dusunuyorum, sizce?
Sanirim degisik bi kac sekilde kullanabiliyorum, tam kesfedemedim:)

Gulumseyememisim bile:(

Eveet sineklerle mucadeleye basliyoruz...

Aah sirtim!

Mutsuzluk had safhada!

Korkunc sonuc: SvGLove:0- Tiger Mosquitoes:1 :(

26 comments:

  1. Aman Allahım o nasıl bir ısırık öyle bir sivrisinek bu şekle sokabiliyormuymuş .
    offf korkunç . Kaşımamalısın bence .
    1 ay önce Şu gittiğim köyde daha önce görmediğim sinekler beni 2 3 kat kıyafetlerimin üzerinden ısırmış ve anlamamıştım . ertesi gün kaşınmaya başladı ve ben denizde yüzüyordum kabuk broznluk vss derken halen izleri duruyo sakın öyle bir hata yapma
    ciddeen geçmiş olsun denicek kadar var :S
    Bu arada aksesuar çok kullanışlı birşey sanırım , hoş durmuş :)

    ReplyDelete
  2. ayyyy geçmiş olsun canım benim, ne kadar kötü yapmışlar:( sivri sineklere ölümm!
    kombin ve özellikle de kolye harika,öptüm :)

    ReplyDelete
  3. kıyamam ya hakkaten kötü olmuşsun... dikkat edin bi de mikrop kapma durumu da olabilir bu kadar çok sinek varsa

    ReplyDelete
  4. offf o nasıl ısırık yaaa hain sinekler !

    ReplyDelete
  5. Yaa kıyamam uyuz sinekler:(
    buarada elbisenle aksesuarın çok yakışmış,bende senin elbisenin çok benzerinin siyahı var gönderiyimmi sana hihi:)

    ReplyDelete
  6. böyle bir kolye bende yapmıştım çok hoş durmuş yaralar feci geçmiş olsun

    ReplyDelete
  7. yaaaaa nasıl olmuş :( geçmiş olsun, bend e hemen şişiveriyorum , sinir oluyorum sineklere :@ :@

    Neyse,body harness süper olmus, biliyorsun ben zaten seviyorum onları , sen de harika kombinlemişsin canım ! :)

    ReplyDelete
  8. Once cok ho$ olmussun canimcim, cok begendim elbisenin rengini.Gulumseyemesen de guzel cikmissin ^^
    Ay diger sorun,bende kasinmadan duramam,havali-acik tende ne yazik ki boyle kabarmalar oluyor,bende de olur,kocaman olurdu kasidikca.Kiyamam ya ne cok kabarmis,ilac filan alsaniz? Iyi ki yuzunu isirmiyorlar,evde pencerelere tul-tel gerseniz? Illa birseyler yapmissinizdir ama,kolayliklar canim savasinda...

    Zincir de pek degisikmis,kullanman hos olmus, yakismis ^^

    Optummm ^*^

    ReplyDelete
  9. Sevgicim son fotografta ne demek istedigini anladim:) Body harness da super fikir, cok guzel olmus. gule gulle kullan

    ReplyDelete
  10. Sevgi'cim elbiseni çok çok begendim, bende bu tarz bir $ey ariyorum, yaz nerdeyse bitti bir türlü bulamadim ^^

    Geçmi$ olsun canim, çok kötü yemi$ler pis sinekler !

    Öpüldün

    ReplyDelete
  11. Cok gecmis olsun, seni cok iyi anliyorum. Gecen sene Agustos'ta Milano'da cok daha fena bir istilaya ugramistim. Istanbul'a geldigimde doktora gitmek durumunda kalmistim, o denli. Bu sebeple olsa gerek Milano'ya bir daha hic gidesim kalmadi.

    ReplyDelete
  12. Ayy nasıl ısırmışlar öyle?! Body harness şahane olmuş, çok hoşuma gitti bu elbiseyle süper durmuş!

    ReplyDelete
  13. canım geçmiş olsun yaa fena olmuş :( ama elbisene bayıldım :))

    ReplyDelete
  14. evet ya herkes gibi ben de elbisye bayıldım..

    ReplyDelete
  15. aman allahım gercekmi bu boyle, yuh nsl bir sinek cesidiyse, an ve an saldırıyı fotoğraflamıssın:P

    zincir detayı cok güzel olmus cnm, rengi ve sliueti de cok hosmus... bu da güzel bir post olmus, değişik akılda kalıcı:D

    ReplyDelete
  16. sevgicik geçmiş olsun ..
    (soyunun tükenmesinin istediğim tek canlı sivri sinekler)

    ReplyDelete
  17. cok degisik bir aksesuar, begendim!
    bu arada gecmis olsunnnnnn!
    http://maffionista.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. ay o ne yaauuvv, uff nasıl yanar o kaşıdıkça :( çoook geçmiş olsun canım. bu arada elbiseni ve takı uyumu çok güzel olmuş :)

    ReplyDelete
  19. o nasıl bir canavar oyle.
    nsıl ısırmıs ya.
    benımde aklımdaydı body harnes almak ama maalesef buaralarda yok asosdan indirime girmek için alamyı bekliyorum.
    elbısenle cok hoş olmus.
    sade kıyafetlerin üstüne gidıyo kesınlıkle.
    ozellikle duz elbıse cok dogru secım.

    ReplyDelete
  20. ne kadar kötü ısırmış o öle :( geçmiş olsun :(

    ReplyDelete
  21. çok geçmiş olsun sevgicim dikkat et kendine bitanem:))
    Söylemeden geçemiycem elbisen çok hoşmuş bitanem sanada çok yakışmış güle güle giy tatlım:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. oy oy oyy kıyamaam tatlımaa :( nasıl da dudağını büzmüş canım benim haklı olarak keyfin kaçmış. Ben body harness uygulamasının dahice bir fikir olduğunu düşünüyorum, sana da çok yakışmış bi tanem. Hardal rengi elbise de harika durmuş.


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. @Elif'cim, burasi sinekleriyle meshur! Dedigin gibi kat kat kiyafet uzerinden bile isirabiliyorlar:( Kasimamaya calissam da engel olamiyorum kendime:(
    Canavar bunlar!

    Hem gecmis olsun dileklerin icin, hem aksesuarim icin tesekkur ediyorum;)

    @Beijaa'cim, eylul sonuna kadar olum yok onlara:(

    Canim cok tesekkur ederim, opuyorum seni;*

    @Aktuelmoda, sagol kuzum;(

    @HayatGuzel, canim cok sukur ki sineklerden bi hastalik bulasmasi gibi bir sey duymadik henuz. Ama yine de dikkatli olacagiz.

    @Tubitos, ham de nasil hainler!!

    @Duygu'cum,:(

    Hihi neden olmasin canim; ya da ben sana aksesuarimi gondereyim sen kombinle:)) Tesekkurler tatlim;)

    @Uzman'cim, kotu olmus di mi:(

    @TubaCan, ay bi bakayim bloguna o zaman, kacirmisim ben:)
    Cok tesekkurler!

    @YSIYS, pis sinekler:@:@
    Yaa evet tatlim, senden feyz aldigimi belirtmeliyim; farkli aksesuar fikirlerinden sonra aklima yazmistim bunu kullanmayi;)
    Cok cok tesekkurler canim;*

    @FerahFeza'm, canim benim:( Bana guzel baktigini, bu halimi bile begenmenden anliyorum;))

    Ah canim sorma! Tarihi binada yasiyoruz ya, tel, tul germek yasak pencerelere (gerci biz dayanamadik, uyari alana kadar tul gerdik ama). Hep spreyleniyoruz bir de ama o gun unutmusuz:((
    Ayrica gecen goz kapagimdan bile isirdilar, ben nasil spreyleyeyim orayi:(

    Himm begendin demek;) Tesekkurler kuzucum;*;*

    @Lulu'cum, yazik olmus bana di mi;(
    Hihi tesekkurler canimcim;*

    ReplyDelete
  24. @UnPeuDeTenue, caniim elbisemi Pimkie'den aldim, belki hala vardir;)

    Cok tesekkurler canim, gecmis olsun dileklerin icin:)
    Opuyorum;*

    @Sevi, Milano'da ayri bi sinek cehennemi zaten, ozellikle Agustos'ta:( Sana da cok gecmis olsun;(

    @Makeupwithstyle, fena isirdilar:(
    Cok tesekkur ederim:)

    @Ebru'cum, canim tesekkur ederim;)

    Ben senin her giydigine bayiliyorum canim;))

    @Buket, hihi cok tesekkurler;))

    @Aysun, tiger bunlar:(( Blogger olmak boyle bir sey iste:PP

    Haha akilda kalici demek;)
    Cok cok tesekkur ederim guzel yorumun icin;)

    @Adsiz'im kimsin bilemedim ama cok tesekkur ederim.
    Hehe ayni seyi ben de dusundum:D Ama yine de dua etmedim, dogal dengeyi bozmamak icin:P

    @Evy, cok tesekkur ederim!
    Gecmis olsun'un icin de;)
    Ayrica hos geldin bloguma;))

    @Glam'cim, kasimamaya calisiyorum canim:(
    Himm, cok sevindim sizlerin de bu uyumu sevmesine;) Tesekkurler tatlim!

    @KovaKadini'cim, korkunc bi canavar!
    Canim aslinda kendin bile yapabilirsin boyle bir seyi;) Kesinlikle sade kiyafetle giymek lazim;)
    Tesekkurler tatlim;)

    @GlitteringSecrets, hos geldin oncelikle;)
    Cok tesekkur ederim:)

    @Ayca'cim, tesekkurler canim; elimden geldigince artik:(
    Hihi tesekkuerler canimcim;)

    @BeTwinUs, buradaki cevaplari yazarken bile dudagimi buzdugumu fark ettim;))
    Canim benim cok tesekkur ederim;)

    Ay ay ay senden guzel yorumlar almaya bayiliyorum! Keyfim yerine geliyor, stiline hayran oldugum birinden boyle yorumlar almak;)

    ReplyDelete

I♥Comments!