Wednesday, July 27, 2011

Cowboy/girl hat

Ankara'da turist gibi sanilmamiza neden olan sapka, yakisikli fotografcim ve benim pozlarimla saskin bakislar arasinda gerceklesen bir fotograf cekimi...

Ankara'da 'giyilmez' denilen tek omuz ustumle Altindag belediyesi sinirlari icinde dolastim. Hacettepe hastanesi ve Ankara kalesi arasinda... Hic de rahatsiz olmadim... Eger insanlara degerli olduklari hissettiriliyorsa, karsiligi mutlaka aliniyor. Demek istedigimi baska bir post'ta anlatacagim;)

Pudra ustun en tatli tamamlayicisi taba renktir benim gozumde... Ben biraz da yesil serpistirdim araya:) Aslinda ojelerim ve askilarimla ayni renk kupelerim de vardi (buradaki) ama canim ablacigimi daha cok sevdiler, O'na gittiler;)

Ayakkabilarimi da buradan hatirlatayim. Gecen sene Ankara'da biraktigim bu ayakkabilarima bu yaz kavustum ama ne hikmetse yine ayrilip geldim buraya:/ Cunku yurumesi o kadar da kolay degil! Ilk kez bir topuklu da bu kadar zorlandim. Cekim ayakkabisi yapmaya karar verdim, yollari arsinlama ayakkabisi olamaz benim icin:)













20 comments:

  1. kombin süper ayakkabıda öyle sende her zamanki gibi yine harikasın canım öpt.

    ReplyDelete
  2. hey cowboy girl :D cok güzel görünüyorsun tek omuz cok yakışmış papişlerde çok şık :D

    ReplyDelete
  3. yavrum benim beee ben Nazdrovya! şapka sen cow girl budur .) At nerede aplam .) Öperim yavrum

    ReplyDelete
  4. Şapka konusunda ki özgüvenine hayran kaldım doğrusu:) insanlar nedense pek garipsiyor şapkayı :( ve en çok oje, askı, çanta inceliğini beğendim bu kombine o renkleri serpiştirmek aklıma gelmezdi çok hoş olmuş :)

    ReplyDelete
  5. sevgi, bu kombin çok yakışmış sana. Paçalar renkler bluz hepsını cok sevdım!

    ReplyDelete
  6. artık ankara eskisi gibi değil iyi ki değil istediğini giy çık,çok tatlı olmuşsun :)

    ReplyDelete
  7. canım ya harika olmuşun yine ayakkabıların süper şapkanda çok yakışmışş resimler pozlar desen öleee =)
    Öpommm seni

    ReplyDelete
  8. Tatlım benim yaa çok güzel olmuşsun yakışmış cow girl şapkası :)

    ReplyDelete
  9. Baştan aşağı bayıldımm :) O şapka, beyaz kot, ayakkabılar hepsi harika görünüyor canım :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. böyle göz yormayan tonlardaki kombinlerde bir ayrı güzel oluyor,bluzunun rengini ve modelini çok beğendim :)

    ReplyDelete
  11. çok tatlı bir kombin olmuş. ayakkabı da şahaneymiş rahat olmaması ne üzücü.. Ankara da niye giyilmiyor tek omuz anlamadım ya izmit bile aştı kendini =)

    ReplyDelete
  12. Harikasın cowboy girl :) Ayakkabılar epey topukluymuş, beni de aşar :)) Boşver, en güzeli rahatını bozmamak, olan bize oluyor sonra :)) Üzerindekinin rengi de modeli de çok hoş. Öpüyorum seni şeker cowboy *-*

    ReplyDelete
  13. bluzun çok güzelmiş cnm:)

    ReplyDelete
  14. Ayakkabilar ne guzelmis derken,sana yuksek ve rahatsiz geldiyse ben hic almiim :P
    Tatlim,harikasin!Cok begendim bu sapkali kombinini,sapka cidden cok yakismis ^_^Mekanlar da pek guzel,cicekli filan,ah yaz var daha ne olsun :(
    Yesil detaylari sevdim,bende illa renk katarim,renksiz olmaz :P
    (yalniz ben,tek omuz giysi zamaninda cok mu giydim nedir simdi hic sevmiyorum,hic aram yok ama sana yakismis)
    Gulen yuzunu gormek guzel,ozlemisim pek cok,operim canimcim ^*^

    ReplyDelete
  15. hımmm kombin harikaaa:)
    yalnız, ben hala ankara'da o tür şeyler giyemiyorum...

    ReplyDelete
  16. sıpaaa... kardesinin düğünündeki elbise modifikasyonuna diyecek söz bulamadım. agzım acık kaldı. -ki elbisenin eski halini biliyorum- düğün dernek derken görüşemedik. ama biz gelcez oraya:P seni seviyorum... güneş

    ReplyDelete
  17. Cok sekeeer !! Sapka ve ayakkabilar mukkemmel !!
    Beyaz panton ayri bir Hava vermis!!

    Ben Cok begendim canim!

    Sevgiler

    ReplyDelete
  18. @FashionWomenBella, cok tesekkur ediyorum canim, teveccuhun;)

    @ChunLi, yep, it's me:D
    Cok tesekkurler tatlim, papisler de şık ama zor:(

    @Eda'cim,:D :D supersin! At uzerinde topuklularla duramadim, kacti:P
    Hihi opuyorum seni;*

    @Starlet, hihi sorma, yeterince bakisa maruz kaldim/k canim:P Baktik turist sandilar, biz de bozmadik havamizi:P
    Canta degistime aliskanligi Turkiye'de kaybolunca, kiyafetlere renk serpistirmek farz oluyor tatlim:D Tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Moda(e)rator'cum, cok tesekkurler, ben de yorumunu cok sevdim:D

    @Tuem, oyleymis canim;) Cok tesekkurler;)

    @Xcelis, hihi simarmayayim di mi:D
    Tesekkurler canimcim, optum seni;*

    @Yesim'cim, cook sagol kuzucum, opuyorum seni;*

    @NewYorkLoverD'cim, pek cok tesekkurler tatlim;)

    @Rebel'cim, bu yazin colorblock kombinlerinden az da olsa uzaklasabildim:D Cok tesekkurler canim;)

    @Tubitos, canim topuklu severim ama bu beni asar yukseklikte, daha oralara gelememisim:P
    Ankara'nin bazi yerleri fazlasiyla tutucu canim, istedigini giyersin, bakislara maruz kalmayi goze alirsan. Her yerde oyle aslinda, di mi?
    Cok tesekkurler canim;)

    @Demet'cim, sorma canim, hem de ne asti beni:D Rahatsizlik sinirina dayanana kadar dayanilir ama:p
    Uzerimdekini 1 yilda 2 defa giymekle hata yapmisim o zaman di mi;)
    Bu gazla giyerim artik! Cowboy'dan opucukler;*;*

    @Dream, pek guzel ablasi:D

    @FerahFeza'm, aa olmaz ki kolay pes ettin:D Alistircam ben sana ama;)
    Beni yine 'flatter' konumuna soktun canim:D
    Yesillerimi sana ithaf edeyim ben yahu!;)
    Benim de tek, tek omuz giysim bu biliyor musun:D
    Canim benim, kocaman mucuk sana, tesekkurlerle;*

    @Beijaa'cim, cok tesekkur ederim!
    Canim ben artik kimseyi takmiyorum kafana, rahatsiz olmadigim surece giyiyorum.

    @Gunes'im, gelcez demekle olmaz, 'bileti aldik, geliyoruz' demelisin.
    Ozledim be seni, canim benim, kocaman opucuk sana, sevgiler ve tesekkurlerle;)

    @Civciv'cim, cok tesekkurler sirinem;)

    ReplyDelete
  19. Tatlım kim demiş orada tek omuzla dolaşılmaz diye SvG'cim yaptı oldu! :)) beyaz wide leg denim ile pudra rengi rüya gibi olmuş, hele üstüne taktığın taba rengi kemer ve şapka muhteşem :) bu kadar estetik ve güzel bir kombin o pudra pembesi top olmadan olmazdı! :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. BeTwinUs, hihi oldu valla canim:D
    Ah be tatlim ben o pudra ustun hakkini verememisim; aldigimdan beri iki kez giydigime gore:(
    Ama senin bu guzel ovgulerinle, bu gazla, daha ne kombinler yaparim ben ona;)
    Cook tesekkurler canim benim! Opuyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!