Sunday, July 31, 2011

Ankara'dan bir gezi

Bu haftasonunu Ankara'dan bir geziyle sonlandirayim dedim. 
Bir onceki post'uma fon olan yerlere, simdi ben konu mankeni oluyorum.

Gecen sene kesfettigimiz ama bu sene gezip, gorup daha da icimize sindirdigimiz bir yer var Ankara'da;
Hacettepe Hastanesi kampusu yakininda bulunan Hamamonu.

2 yil oncesine kadar boyle bir yer olduguna dair fikrim yoktu, cunku bilinir ki (en azindan ben oyle bilirdim) oralar pek tekin degildir.
Ama birileri buralara el atmis ve modern(!) binalar dikmek yerine, buralari yeniden canlandirmis eski gunlerine dondurmus.
Evler yikilmamis mesela, restore edilmis. 
Aileler evlerinden kovulmamis, hala o evlerde yasiyorlar. Cocuklar sokaklarda oynuyorlar^_^
Sokaklar bakimsizliktan kurtarilmis, her yerine bir guzellik eklenmis, yemyesil, civil civil cicekli.

Evler kafelere donusmus, konaklar restoranlara. 
Biz konaklarin birinde yemek yedik, sonra da konagini gezdik. Cok ama cok guzel!
Burada yasayan insanlarin yuzunde guzel bir yerde yasiyor olmanin getirdigi mutluluk var.

Gecen sene Ramazan'da gitmistik; daha da guzel oldugunu tahmin edersiniz. Ustelik acik hava sinemasi bile vardi:)

HAYAT fotograf cekerken, ben de kendimi el urunleri pazarina attim. Cok cici teyzelerden, cok cici seyler aldim. 

Fotograflara baktiktan sonra bir de sitesinden benim gozden kacirdiklarima bakin. Hatta orada bir Hakki amca var, O'nu dinleyin;)























Son fotografta farkinda olmadan pek guzel bir yeri fotograflamis ama oranin yemeklerinin tadina bakma firsatini kacirmisiz.  Nerden mi biliyorum? Bir Sozluk yazarindan, iste burada!

Cici teyzelerden ne mi aldim?

Melek kolye...
 Bahar kolye...

14 comments:

  1. Ah bende simdi kulaklarini cinlatiyordum blogumda, sende post girmissin....Ne guzel bir yermis! O sokaga bayildim,restore etmeleri super olmus, iyi ki gezmissin canim.Gule gule kullan aldiklarini <3 DIY fikri yukluyor insana :)
    Hepsi cok guzel fotograflar Sevgi'cim,tekrar bakacagim simdi...Sende cok hossun, o sapkayla tekrar gormek guzel oldu <3
    Opuyorum ^*^

    ReplyDelete
  2. Ne kadar sempatik bir yermiş restore edildiğini duymuştum ama gitme fırsatımız hiç olmadı gidip gezilesi bir yermiş :) kolye çok şirin ve orjinal güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  3. Çok güzel Fotoğraflar ...
    Çok hoş çıkmışsınız bu arada :)

    ReplyDelete
  4. ben de çok istiyorum buraları görmeyi.. inşlh öbür gidişte gideriz:) sevgiler canım öptm senii

    ReplyDelete
  5. Sevgicim ne güzel bir gezi olmuş bayıldım.Yazdıklarına tamamen katılıyorum yeni yeni canlandı güzelleşti oralar. Özellikle ramazan dolayısıyla daha şenlikli geçiyormuş eğer gidersem tatlım senin dolaştığın yerleride gezicem:)özellikle melekli kolyene bayıldım güle güle kullan:))
    Çok öptüm tatlım seni.

    http://ennstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. aaa ankarada böyle bir yer mi var?? şaştım valla..

    ReplyDelete
  7. Geçen sene ben de gitmiştim oraya:) ankarayı pek sevmediğim için en sevdiğim yer orası olmuştu ama ankaraya karşı soğuk tutumumu değiştiremedi maalesef:)güzeel fotoğraflar bu arada pek beğendim:)
    sevgiler

    ReplyDelete
  8. Fotoğraf çekmek/çekilmek için en favori mekanımdır Hamamönü,çok keyif alıyorum ortamından , sen de almıssın belliki canım, fotograflar da pek güzeller :)

    ReplyDelete
  9. Fotolar harika olmuş Sevgicim,ne cici bir sokakmış orası... bluzun çok romantik görünüyor, ispanyol paça pantolonunada bayıldım ayrıca .Cicilerini güle güle kullan şekercim çok güzeller.)...

    ReplyDelete
  10. Ayy canım ben tatile gittim ne kadar post birikmiş böle:) Öncelikle kardeşini tebrik ederim mutluluklar dilerim:) Sonracıma senin o kovboy şapkanı yerim:)) O ne şirin resimler öle yaa:) Daha devam ediyorum geçmişe ait postlara bakmaya gidiyorum şimdi:)

    ReplyDelete
  11. Bir Ankara'lı olarak bu tarz yerleri hiç bilmiyorum ama çok güzel görünüyor ilk durağım olacak :)

    ReplyDelete
  12. Tatlım ne güzel yerler varmış Ankara'da! :) gitme planı olan birisi olarak buraya da uğrayacağım kesinlikle, insanı tarihi bir gezintiye çıkarıyor resmen o konaklar pek güzel ve çiçeklerin renkleri cıvıl cıvıl içim açıldı canım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. @FerahFeza'm, kulaklarim cinladi, agzim kulaklarima vardi;)Mucuk;*
    Canimcim Ankara gezilecekler yerler acisindan kisir bi yer, boylesini kacirmamak lazim. Keske artsa!
    Hihi DIY olur di mi? Sagol canimcim:)
    Kocaman opuyorum seni;*

    @Starlet, canim pek sempatik bi yer gercekten;) Senden de beklerim boyle bi post o zaman;)
    Tesekkurler;)

    @IcimizdekiKarnaval, ee yer guzel olunca, fotograflar da guzel;)
    Cok tesekkur ederim:)

    @Burcu'cum, siklikla geliyorsunuz zaten, umarim ugrayabilirsiniz;)
    Optum ben de tatlim;*

    @Ayca'cim, lutfen sen de Ramazan senliklisini hazirla bu postun canim;) Ankara'da kayda deger bir yer cunku!
    Hatta el urunleri carsisindan da bi melek kolye al, sana cok tatli olacaktir;)
    Optum canim;*

    @Fulya, ;))

    @Buket'cim var tabi;) Umarim dahasi olur!

    @Gulden, ah ah biliyorsun, ancak Ankara'da dogup buyumus biri sever bu garip Ankara'mizi;) Eh en azindan sevilecek bir yani olmus senin icin;)
    Sevgiler;)

    @YSIYS, ama hani senden fotolar o zaman canim;) Bir dde senin gozunden gorelim;)
    Tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Duygu'cum, Ankara'nin en cici sokagi:P
    Cok tesekkur ederim canim; ispanyol romantizmi yarattim:P

    @Zeto'cum,:))
    Cok tesekkurler tatlim;)
    Hihi Turkiye'den edindim hemen bir kovboy sapka;)
    Opuyorum seni tatlim;*

    @BonBon'cum, hadi bir blogger toplantisi yapin orada, ben de kiskanayim:D

    @BeTwinUs, ah be tatlim boyle yerler parmak sayisini gecmez Ankara'da, maalesef:(
    Ama gelirsen kale ve bu civari gormek isteyebilirsin;) Sana cok guzel foto fonu olusturacaklardir;)

    ReplyDelete

I♥Comments!