Tuesday, July 12, 2011

Adrasan'dan

Her gun blogger.com'a tiklayip, bir kac dakika da olsa bloguma bakabilmek... Guzel sey;)

Oradan bakildigindan tembellik yapiyor gibi gorunsem de, cok kosusturuyorum(z) aslinda:))
Ve Turkiye tatili neredeyse bitmek uzere...

Guzel anilarini toparlayip yazma sirasi artik. Antalya/Adrasan tatilimizden baslayayim oyleyse...

Buraya gidene kadar adini duymamistim Adrasan'in... Antalya'nin kesfedilmemis koylarindan. Burasi ile ilgili soyleyeceklerimi kaldigimiz otelin bilgi sayfasi cok guzel ozetlemis, aynen alktariyorum: 'Sakinligi , huzurlu ve sessiz ortamıyla ünlü beldemizde en iyi aktivite aslında dinlenmek ve enerji toplamak' :)
Kesinlikle katiliyorum!

Biz sakinligi seven bir cift olarak, tatillerimizde pek (neredeyse hic) 'gecelere akmayiz'... Butun gunler dinlenir, kitap okur, deniz ve gunesten faydalanir, bol bol yemek (genelde balik) yeriz:) Erken emekli olduk biz:p

Yukaridaki ozete ek olarak diyeceklerim sunlar:

- Biz Mithat Motel'de kaldik, cok ta memnun kaldik. Mithat Motel tam bir aile isletmesi; coluk cocuk herkes calisiyor, sizinle ilgileniyor. Ailenin annesinin elinden cok guzel yemekler cikiyor, sismanlayip donuyorsunuz:p Konumu, icerigi, calisanlari itibariyle kesinlikle tavsiye edilebilir bir yer. Kalacak yerler denize hep yakin zaten, orada sorun yok. Ama burasi, sahilin tam ortasinda. Bir aksam bir yone, diger aksam diger yone yurumek icin cok ideal;) Odalar ise orta kararda, tabi onemli olan temizlik ve klima; her ikisi de tamam;)
Otelde yerli yabanci cok aile vardi; herkes oldukca mutlu gorunuyordu.
Sanirim tek problem, gecen yillarda yasanmis bir hirsizlik olayindan sonra, degerli esyalarin odalarda birakilamamasi. Arabadan, odaya bilgisayar tasimaktan yorulduk:)

- Ilk gun denizde gorduguklerimiz hic hosumuza gitmedi. Teknelerden birinin tuvalet deposunu denize bosalttigini sandik. Ama sonradan ogrendik ki, bu koccaman kaplumbagalarin marifetiymis. Tabi ikna olmamiz, denizde kocaman kaplumbagalarla yuzmemizden sonra oldu:P Cok yakin temas kurmasalar da, ben telas yapmadan duramadim:)

Aklima simdilik bu ikisi geldi ama diger postlarda gelirse yazarim yine...

Hadi HAYAT'tan gelsin fotolar...

Cok dinlendirici bir foto degil mi?

Daglar arasinda deniz keyfi...

Bunlar kucuk bi derecikteki kucuk kaplumbagalar...

'Tatilde az kiyafetle nasil kombinler yapilir' konulu post'lar yolda;)


12 comments:

  1. Ozlemistim Sevgi'cim,uzun sure ayri kalma blogundan sen ^_^ Bekledim ama senin fotografin yok bu postta!

    Tatilinizin guzel gecmesine sevindim canimcim, sakin ne guzel bir yer,begendim ben.Diger fotolari da bekliyorum,cok cok operim canim,muckssss ^*^

    ReplyDelete
  2. Manzara süpermiş,saat kaçta çekildi bu resim kimsecikler yok ne güzel :)

    ReplyDelete
  3. amaan adrasana gitmek mi, uzak dursun. geçen yaz sadece görelim diye okadar yolu ( ana yoldan olimpos diye saptık ) gittik, sahile bi ulaştık, köylü tipler mangal yapıyo falan, şalvarla denize giriyolar, deniz kopkoyu, yolu dersen rezalet, görülecek en ufak bir şeyi yok, ben kimseye tavsiye etmem hatta plan yapanlar da en kısa zamanda bozsunlar. keşke Kalkan Yada Kekovayı deneseydin , ki biz kekovadan sonra orayı gördük, belki o yüzden beğenmedim. tekne turu ile bikaç saatliğine de olsa bi gidin kekova ya derim tatlım. neyse öpüyorum sevgilr

    ReplyDelete
  4. bakabildiğin şanslı bloglardan biri benim ki heralde çok teşekkü rederim güzel yorumun için iyi tatiller diliyorum!

    ReplyDelete
  5. Canım sen nerelerdesin yaa umarım dönmemişsindir.Sanırım tatildesin hemen uçma bak İtalya'ya biz seni görmek istiyoruz:)

    ReplyDelete
  6. Canimmm umarim tatilin süper geciyordur!! Ve resimlerden anlasildigina göre harika yerleri geziyorsunuz, görüyorsunuz. Bir nevi Antalyali oldugum halde, buralari bilmemek cok üzücü yaaa, ne güzel bir yerdir bu, sakin dogal, cok beyendim :-))

    Canim kocaman öpüyorum seniiiii

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. kaplumbağalar ne tatlılar öyle bizim büroda da var bir tane

    ReplyDelete
  8. Ben de geçen hafta ordaydım,süper ötesi huzur dolu biyer :))
    İnsanları çok sevecen kısmet olursa benim postumda yayında olacak yarın filan :)
    Mutlu günler diliyorum canım..

    ReplyDelete
  9. ne güzel resimler bunlar böyle:)kaplumbagalarda cok sirin görünüyorlar!!keyifli tatilin tadini cikarmaya devam et tatlim öpüyorum coook...

    ReplyDelete
  10. tatil gibisi var mı?? bizim de tatile çıkmamıza az kaldı, çok sevinçliyim..

    ReplyDelete
  11. Erken emekli olduk lafına çok güldüm, yalnız değilmişiz diye sevindim, ODTÜ mü bizi böyle yaptı diye de düşündüm:)

    ReplyDelete
  12. @FerahFeza'm, bu poat'un uzerinden cok gecti, yuzumu gosterdim artik:D
    Ben de ne cok ozledim^_^
    Yeni post'lar sirada canim;) Opucukler;*

    @S♥A,ay evet manzara sahane! Resimler gun batimindan once cekildi;)

    @Burcu'cum, Adrasan'dan fazlasiyla memnun kaldik biz, Kalkan ve Kekova'dan once daha bi kac kez gideriz;)
    Dediklerine gelince, benim dusuncem soyle: Burasi zaten bakir bir koy, yani yolunun zorlu olmasi mumkun, ki bizce degildi. Olimpos yolu cok daha zorlu ama her ikisi icin de deger.
    Denizin kopkoyulugu, derinliginden olsa gerek. Temiz olsun da, derin olmasi sorun degil!

    Koylu tipler dediklerine gelince, ah be tatlim onlar oranin yerlisi, bunda yadirganacak ne var ki?

    @Bonbon, ne demek tatlim;)

    @Zeto'cum, sizi canli canli goremeden geldim yine buralara:(

    @Gulsah'cim, gittigimiz yer cok kucuk ama sakin, sessiz, tam fotograflik dogallikta! Senden ne harikalar cikardi;) Umarim bir gun yolun duser.
    Opuyorum seni;*

    @BAHAR, buradakiler azicik fazla di mi;) 1 tane yeter;)

    @Zehra'cim, belki ayni zamanlarda oradaydik;) Huzur orayi tarif edecek guzel kelimelerden biri. bakiyorum hemen post'un var mi diye;)
    Mutlu, huzurlu gunler canim:)

    @AskinAy, tatil bitti ama tadi damagimda canim;)

    @Buket, yaz tatilinden guzeli gibisi hic yok;)
    Simdiden iyi tatiller size;)

    @MyLifebook, sanirim oyle oldu Funda; ODTU'nun bir parmagi olmali bunda:P
    Ama mutluyuz boyle di mi:)

    ReplyDelete

I♥Comments!