Monday, June 20, 2011

Turkiye'den ilk post

Turkiye'deki ilk gunlerim kosusturma ile gecerken, internetten, blogumdan oyle cok ayri kaldim ki!
Kosusturmalarin duzensizligine, Ankara havasindaki 'cilgin' degisiklikler eklenince saskina donduk.
Pavia'daki sakin hayatimizdan sonra buradaki karmasa bizi cok yordu yahu!

Ama alisacagiz elbette;) Oncelikle post'larima bi geri donus yapayim ben;)

Iste Turkiye'de gecen zamandan yaptiklarimizin bir kismi...

Sabiha Gokcen...
Topraklarimiza ayak bastik:)

Ilk simit, ilk ayran...Heyecan dorukta:p
Amaaa 'yenilecekler' listesinin ilk haftadan ortalarina geldik bile; anne yemekleri, acili Adana, serbetli tatlilar, manti, mangal kofte, kulbasti, cig kofte ve Beypazari'nda yenilebilecek envai cesit yemek!
Evet, simdiden 1 kilo aldim bile:(

Veee Cumartesi surprizi!
Pride'cim ve tutuleri! Hangisi daha seker bilemiyorum kii :P
Blogunda Kavakliderem Bahar Senligi'ni duyunca, firsat bu firsattir deyip, kosup gittim;)
Mutlulugumuz yuzumuzden belli degil mi;)
Elde tutular, yanda blogger'lar olunca, degmeyin keyfime;)


Vee beni 'kupe asigi blogger' olarak bilen guzel gozlu Starlet ;) Tabi birbirimizi sohbetin sonunda tanimamiz pek ilginc oldu ama iyi ki tanidik;)

Pride'cigimin bana hediyesi bileklerimiz, PEACE pls!;)

Ve babalar gunu icin Beypazari...
Enfes yemekler, aniden bastiran yagmura ragmen yapilan alisverisler, gumusculer ve guzel anilar...




Gunume katilan guzel anilardan birini olumsuzlestiren fotograf... 
Asagida gordugunuz SvGLove, eline aldigi taze nohutlarla (adi bu mudur bilmem ama yerim ben:p) kendine bir cop kutusu yani bulmustur. Hatta diger elinde dut, cantasinda havuc suyu ve elinde de yaprak sarmasina kavusacagi yapraklari vardir. Yorgunluk ve nohut yemenin verdigi bitkinlikle oracikta diger aile fertlerini beklerken, pit diye bir guzel kiz karsisina cikip 'sizin blogunuz var di mi?' demesin mi! ;) Ne kadar guzel bi duygu oldugunu anlatamam ki! Tabi beni o kadar seyin arasinda, nohutlara gomulmus, yorgun, caresiz bi halde nasil tanidi bilmiyorum ama yine de cok hos bir mutluluktu! Tesekkurler guzel kiz;)

Ve bana mezuniyet hediyesi kelebekli yuzuk... Kelebekleri ne cok sevdigimi bilen ailemden;) Kelebeklerim ucabiliyorlar! Kipir kipirlar;) Digeri ise baska bir zamana birakilan, sahane bir yuzuk;)

Ve annecigimden bir hediye daha... Ebru kolyeler oyle zarif ki!

Bu post'u iki gunde hazirlayarak rekor kirdim!
Ama dondum diye pek mutluyum;)
Cok sey kacirdim mi sizlerde acaba?

Sevgilerimle...

29 comments:

  1. Iyi ak$amlar Sevgi'cim :) Özlettirdin kendini ! Ne kadar güzel, kavu$tun güzel Türkiyemize ! Inan bana ikinci resmini gördügümde o kadar canim simit çekti ki ^^ Bende istiyorummmm ^^

    Öpüldün tatlim !

    ReplyDelete
  2. Gelmişsinn!!!!:):) ilk boş zamanımda-zamanında ben de istiyorum bir buluşmaa:):)

    ReplyDelete
  3. Ah Sevgi'cim ozlemisim ya,sanki cok zaman gecmis gibi hissettim,niye ki bilmem :)
    Ne guzel super tatli fotograflar,memleket topraklari,memleket yiyecekleri,memleket bloggerlari :)))) Ozendim dogrusu,benim icin de yap her yaptigini :)
    Gule gule kullan hediyelerini canim,hepsi birbirinden guzeller.
    Kocaman operim seni ^*^

    ReplyDelete
  4. Ankaraya hoşgeldiiiiiiiin ! ^.^ seni ve güzel postlarını özlemişiz , ne de güzel oldu oh :)

    ReplyDelete
  5. hoşgeldiiin =)
    orda olduğunu bilsem ben de gelirdiiim üzüldüm şimdi =(

    ReplyDelete
  6. aaa sen ne zaman geldin yahu hoşgeldin :) ben de cumartesi günü şenlikteydim, keşke karşılaşsaydık :( neyse daha ankaradaysan karşılaşırız elbet :) fotolar da çok hoş ayrıca ;)

    ReplyDelete
  7. o zaman seni her an sokaklarda görebilirim :)

    ReplyDelete
  8. Hoşgelmişsin :) hoşgelmişsin
    Nede iyi yapmışssınn
    pekde güzel günler geçirmişsinnn
    negüzel bi buluşma olmuş
    Ayyy yazcak çok şey var yine yahuuu bomba gibi :)
    ayyy o beyaz yüzüğe bittim diyecek bişi bulamıyorum
    yok yok hepsiciğiini pek bi beğendim :)

    ReplyDelete
  9. Tatlım benim hoşgeldin yokluğunda gerçekten özlettin kendini :) Türkiye'de yaptıkların da o kadar dolu dolu ki onları incelerken burada olduğunu da bilmek ayrı bir mutlu ediyor insanı. 1kg aldım demişsin aksine ben resimlerde zayıflamış gördüm seni yazıyı okuyunca şaşırdım bu yüzden güzelim :// müsait olursanız istanbul'a geldiğinizde bir kahve içmeyi çok isterim canım :)) öpüyorum kocamaan :))

    ReplyDelete
  10. hoş geldin!! :) seni görmek benim için büyük bir sürpriz oldu açıkcası :) birine benzetiyorum ama benzettiğim kişi yurt dışında diyorum kusura bakmayın ama konuşmanıza biraz kulak kabartıp tüm cesaretimi topladım tahminde bulundum vee doğruymuş çok sevindim :))

    ReplyDelete
  11. @AktuelModa,hosbulduk tatlim:)

    @UnPeuDeTenue, bonsoir canimcim;) Kavustuk tatlim, ozellikle guzel yemeklerimize;) Gelirken sana simit getireyim:P
    Opuyorum canim;*

    @Hande'ciim, geldim;) Himm teklifini zevkle degerlendirecegim;)

    @VintagePeony, hosbuldum BEBEK;)

    @HayatGuzel, hosbulduk canimm;)

    @FerahFeza'm ben de cok cok ozledim buralari, seni;) Kuzucum^_^
    Canim her yaptigimi senin icin de yaparim ama yediklerimi 2'ye katlamayayim olur mu:P
    Cok tesekkurler canim benim,
    Kocaman opuyorum seni;*

    @YSIYS, hosbuldum canim; Ankara'ya ve ODTU'ye;) Ben de sizleri cok ozledim, yoklugumu telafi etmeliyim;)

    @Alice,hosbuldum canim;)
    Orasi olmazsa, baska yerlerde karsilasiriz, olmaz mi;)

    @Beijaa'cim, 1 hafta oldu;)
    Nasil karsilasmadik ki, kucucuk yer zaten;) Ama illaki bi AVM'mizde karsilasiriz di mi:D

    @VeRRyMeRRy, evet evet;) ODTU, AVM'ler;))

    @Elifinelizi,hosbulduuuk;) Evet, evet her yonden dolu dolu 1 hafta gecirdik;) En cok dolan gobegim oldu ama:P
    Yaa o yuzuk sahane degil mi, beyaz mercan gibi! Azicik para biriktirip alacagim ama;)
    Hihi tesekkurler caniim;)

    @Giz'ciim, cok cok ozledim ben sizi ya! Ozellikle su guzel sozlerini, yorumunu;) Ayni hissi ben de paylasiyorum, cok yakinmisiz gibi;)
    Ve sana bi surpriz maili gonderebilirim her an;)
    Koccaman sevgiler, opucukler;)

    @Starlet'cim, ben de buyuk saskinlik yasadim;) Ama ne tatli oldu tanismamiz;) Dedigim gibi, umarim yine gorusuruz;)

    ReplyDelete
  12. Tekrardan Hoşgeldin Sevgicimmm :)
    Tadını çıkart diycektim ama zaten fotoğraflardan gördüğüm kadarıyla süper vakit geçiriyorsun. Hiç ummadığım bir yerde pişt dersem şaşırma :)

    ReplyDelete
  13. Canim ne kadar sanslisin Türkiyede olmakla, senii özlemissimmm canimmm, sanki daha uzun bir zaman olmus gibi. Fotograflara bakmak cok keyifli, gülen yüzünü o cocuksu heycaninin fotograflara böyle güzel yansimasi, coook beyendimmmmm canim.
    Bu arada kelebek yüzügün ve annenin aldigi kolye cooook güzel canim, güle güle tak ve ailenle memleketinle bol bol hasret gider, daha coook fotograf bekliyorummm kocaman öpüyorum seniii tatlimmm

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Canım hoşgeldin..umarım çok güzel geçer tatilin :))

    ReplyDelete
  15. canım sevcanla da bi foto istiyorum bak!!!özledim valla:)) hoşgeldin tc mize:)))

    ReplyDelete
  16. canım,ankaradasın demekkkkk:) bende nerelerdesin diyordum:) ailenin hediyeleri çok güzel,güzel günlerde kullan:)

    ReplyDelete
  17. heeyyy memleketinee hoşgeldinnnn, gezz, tozz, alışveriş yapp, yurdumun tadını çıkarr :)

    ReplyDelete
  18. selam...ben sibel, aslına bakarsan beypazarında pıt diye karşına çıkan,pat diye malum soruyu soran sonra hızla olay mahalinden uzaklaşan şaşkın. yazdıklarını okuduktan sonra,itiraf ediyorum kendimi külkedisi gibi hissettim:)çok hoşuma gitti(özellikle güzel kız betimlemesi:)umarım harika bi tatil geçirirsin ve kimbilir belki bi kez daha karşılaşma fırsatı yakalarız ama bu sefer o kadar kısa olmaz şimdiden uyarıyorum..sevgiler...

    ReplyDelete
  19. Ooo Ankaraya gidip,blogger buluşması bile yapılmış :)yeni cicilerini güle güle kullan canım hepsi birbirinden güzel,hediye olunca zaten yerleri ayrı oluyor :)İstanbula da gelicekmisin,ben kaçırdım herhalde postlarda bahsetmişmiydin,ne kadar kalıcaksın Türkiyede?

    ReplyDelete
  20. su an pey pazarından geldim ve postunu okuyorum. bu kadar olur ya.
    hoşgeldin canım.
    oh eb sahane bir kova kadını daha ankara da :)

    ReplyDelete
  21. yüzükler!!!! çok orjinal
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Canim hosgeldin,senden haber almak ne guzel, postlarini ozlemisim.

    ReplyDelete
  23. @Did'im canimcim hos bulduk;)
    Ya lutfen pist de bana:D

    @Gulsah'cim, cok ayri kaliyorum blogumdan, Turkiye yeterince mesgul ediyor:)
    Cok tatlisin ya, nasil da guzel bakiyorsun;) Cok cok tesekkur ederim. Ben bol bol foto cekeyim senin icin;) Opuyorum guzel kiz;*

    @Melis'cim hos geldiim;) Neredeyse yariladim tatili, guzel guzel;)

    @Burcu'cum, Sevcan'la fotolar en guzelinden olacak, pek az kaldi;)

    @Ozge'cim, evet evet! Karsilasalim diye bakiyorum etrafa:D Cok tesekkurler tatlim;*

    @KibeleKeyfi, hos bulduuuk;)) Gez, toz, yemek ye eylemlerini tam gaz yapiyoruz:)) Henuz alisveris yok:P

    @Ozlem, hos bulduuum canim:)

    @Sibel'cim, ismini dogru hatirladigimdan emin degildim, yazamadim o yuzden. Ama buraya gelip yorum yazmana cok mutlu oldum;) Her yerde kulaklarini cinlatiyorum emin olabilirsin:)
    Bir dahaki sefere ben de seni birakmam;) Sevgilerimle...

    @Rebel'cim, kisa gunleri kari bunlar;)
    Istanbul'a da bir gorunup geldim;) Temmuz sonu yine bize yollar gorunuyor canim:(

    @KovaKadini'm, ODTU'de karsilasiriz diye umut ediyorum;) Ne dersin;)

    @Didem, cok ta guzeller di mi;)

    @Lulu'cum, hos bulduk canimcim;) Ben hala ozluyorum sizleri, tam zamanli blogger degilim ya bu aralar:P

    ReplyDelete
  24. Tatlım ne güzel anılar biriktiriyorsun ohh oh süper ;)) Hala ANkara'da mısın bilmiyorum ama vaktin olursa bi blogger buluşması yapalım ;))
    Öperim çokk, iyi tatiller :)

    ReplyDelete
  25. Madammoda'cim, anilari biriktirdim, cantama attim, geldim yine gurbet ellere:( Ustelik ikinci bir blogger bulusmasi yapamadan:(

    ReplyDelete

I♥Comments!