Monday, June 13, 2011

Pazar'dan

Giderayak Pavia kurek yarislarini da gormek adina Ticino nehri kenarina gittik dun. Tatilden once Pavia'daki son Pazar gunumuz... Daha valizler hazirlanmadan da keyif yapmak bize mahsustur zaten!:p



Bu nasil bir donus bilemedim:p



Cantam ve etegim pek yakistilar birbirine;)



Kizlarimi tanidiniz artik di mi;)
Danae'cim birazcik uzun diye parmaklarimin uzerinde yuksele yuksele bi haller oldu bana:)


Aa kurek yarisi demistik di mi;)




Ortacag kiyafetli insanlar gorunce bu yarisin eskilere dayandigini anlamistik. Arastirinca 1400'lerde Ticino nehri ve Pavia'nin savas ve savunma amacli kullanilan iyi denizcileri oldugunu ogrendik. Ayrica bu denizcilerin bir ozelligi de rengarenk bayraklari ve kiyafetleriymis. Her seye nese katmayi biliyorlar;)


Mutlu haftalar;)

31 comments:

  1. Maviler çok yakışmış kuzum,harika gözüküyorsun:)

    ReplyDelete
  2. eteğine bayıldım. süper bir kombin olmuş ;)

    ReplyDelete
  3. Etek ve clucth süperler tatlım ! :) Ortaçağ kıyafetli insanlar da çok şekerler hem , insan bi iki tanesini yanına çeker de poz verir yanlarında :p (ahaha ben yaptım ya şimdi topu sana atıyorum:p)

    ReplyDelete
  4. Ayy o nasıl şeker bir etek o öyle,çok güzel sana da çook yakışmış tatlım :)

    ReplyDelete
  5. Etek, çanta, babet hepsine bayıldımmm! Çok hoş görünüyorsun :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. ahahaha onlar nasıl tayt öyle rengarennnkkk:)
    Şekerim nerdende bulursun böyle cicili bicili parçaları bilmem . bu kadar sempatik olmak zorundamısın :)

    ReplyDelete
  7. eteğine bayıldım cnm:) güle güle giy:)

    ReplyDelete
  8. WOOOW, harika görünüyorsun canim benim. Maviler icinde coook güzel olmussun, cok yakismis bu renk sana. Özellikle cantan ve etegin M-Ü-K-E-M-M-E-L :-)))

    Öpüyorum kocaman ve coook güzel bir tatil diliyorum, keyfini cikarin Askin'la beraber.

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. eteğin,çantan, babetlerin kısacası kombinin çok hoş canım :)) antik kıyafetlilerin çorapları ne güzelmiş öle turuncu mavi :)

    ReplyDelete
  10. o ne güzel bir etek öyle :)

    ReplyDelete
  11. Fıstığım ne kadar harika bir kombin bu böylee! yerim seni beeeen! :))) Etek ve clutch'ına aşık oldum tatlım, 60-70 lerin pin up girl'leri clutch'ında o kadar canlı ki zaman makinesinde o döneme gittim sanki güzelim :))) Babet ve kemerin de muhteşem tamamlamış kombinini, ojelerin de şeker tadında canım bütün olarak bayıldım sana tatlım! :)))



    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. eteğini cok begendım.
    jelly babetleride cantayı da ama en cok eteği.

    ReplyDelete
  13. kombine bayıldım! saks mavisine taparım zaten :)

    edankb.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. canım mavişler çok yakışmış sana, clutch ve eteğede bayıldımmm :)

    ReplyDelete
  15. Sevgi'cim,cok yakismis maviler,etege bayildim,cok guzel,cluch da cok guzel,hepsi cok yakismis, hava da acikmis sansiniza,ne guzel...
    Halhal da gozumden kacmadi ;)
    Arkadaslarini tanidik artik :)
    Hayat'da mavili giymis, takim olmussunuz ne guzel...
    Operim canim kocaman ^*^

    (merak ettim seni,mail atmistim canim)

    ReplyDelete
  16. Her zaman ki gibi çok tatlisin canim ^^

    ReplyDelete
  17. Çok tatlı olmuşsun Sevgi'cim gene, çantayla eteğin uyumu harika, babetler de çok güzel tamamlamış kıyafeti.Fotoğraflar çok güzel, belli ki çok keyifli bir gün olmuş.

    Teşekkür ederim yorumun için. Saçlarımı öyle toplu herkes daha çok beğeniyor sanırım. Eh benim için de daha iyi, yazın sıcağında bir de saçlarla uğraşmaya gerek yok, toplar toplar çıkarım,Ohhh!

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bu kadar tatlı olmak zorunda mısın sennnn :) MAviler çoook yakışmış sevgicim mucksss

    ReplyDelete
  19. yükselme normal dur bebeğim gayet iyisin yani mucxxxxx

    ReplyDelete
  20. Hayatım bayıldım eteğine,uzun zamandır bakamıyordum bloguna.Birazcık hasret gidereyim şimdi.Öpüyorum yine çok eğlenmişssin belli :))

    ReplyDelete
  21. maviş maviş çok şekersin:)

    ReplyDelete
  22. kombinini cok begendim cok seker olmussun!!rengide,desenide cok yakismis...

    ReplyDelete
  23. etek muhteşem görünüyor kıyafetin çok yakışmış:) ayakkabılar nereden?

    ReplyDelete
  24. Sevgiii, çantan <3

    çok hoş görünüyorsun her zaman olduğun gibii!!

    şimdilik nefes almaya bile zor vakit buluyorum da, ilk bulduğum geniş zamanda kaçırdığım tüm postlarını didiklicum :)

    hadi öptüm :)

    ReplyDelete
  25. Kesinlikle cok hos olmussun. Maviler cok yakismis. Ayakkabina da bayildim. Muhtemelen cevaplari artik Turkiye'den yazarsin:) Geldiysen hosgeldin canim!

    ReplyDelete
  26. kesinlikle etek ve çanta favorim oldu.tabii içindekine yakıştıda ondan <3 sevgiler cnım

    ReplyDelete
  27. eteğine bayıldımm...renginede, modeline de bayıldım....bolee eski türk filmlerinden kopmuş gelmiş gibi... :) babetlerinin aynısından bende de var, çok ama çok severek giyiyorum...

    http://gozdenin-gozunden.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Bayildim ben bu mavi elbisenin tarzina :)

    ReplyDelete
  29. Bayıldım bu kombinine Sevgicim:)Çanta,etek,saks mavisi üçlemesi muhteşem durmuş:)Tam bir pinup kızı görüntüsü olmuş;)

    ReplyDelete

I♥Comments!