Tuesday, June 28, 2011

Istanbul'da bir SvGLove

Keske daha uzun bir Istanbul gezisi olsaydi! Cumartesi gidip, pazar gunu donmek disimizin kovuguna yetmedi:(
Canim Zey'imin dugunu olmasa onu da yapamayacaktik...
Ayrica aniden degisen hava durumlari da bizi hemen Ankara'a donmeye zorladi.

Istanbul'u boyle guzel bir dugunle, en guzel acidan gormek ne muhtesemdi!
Yine orada olmak istiyorum:)

Ey Istanbullular, ne sanslisiniz siz yahu!;)











Renk cumbusumu sevdiniz mi? Arkadaslarima da color block terimini ornekle gostermis oldum:P

Genel aciklama yapma geregi duydum:) Usendigimden yazmadigim 'ne nereden' kismini yazayim bu post icin:

Elbise: H&M 
Ayakkabi: Bambi
Clutch: Becerikli, guzel anne Hertelden Bilge'cigimden

34 comments:

  1. Nerden başlasam şaşırdım ! Total de zaten şahane gözüküyorsun ama ayrıntılar da süper :) Bir kere saçını çok sevdim hem sade hemd e göz alıcı, elbiseye bayıldım zaten böyle vücudu saran drapeli elbiseleri çok seviyorum ama ayakkabılar extra bir övgü hakediyor o nasıl bir şeker renk öyleeee!!! :)

    ReplyDelete
  2. woouww! diyorum :) mekan güzel, sen süper :) ayakkabıların elbisen çok hoşsun cicim tabii enişte beyimizde :) Ama şöyle bi söz de var "İstanbul başkasının çocuğu gibidir. Gülünce seversin, ağlayınca bırakıp kaçmak istersin."
    :)

    ReplyDelete
  3. çokda güzelmiş, pekte güzelmiş herşey:)

    ReplyDelete
  4. tam bir fıstık olmuşsuuuun ! =)

    ReplyDelete
  5. elbisen çok yakışmış canım :) bir günlük çok azmış yahu yorulmaya değmemiş :o

    ReplyDelete
  6. Renk cümbüşünü çok sevdim,nasıl güzel aykkabılar onlar öyle.Düğünün yapıldığı mekan da süper,cidden nekadar şanslılar ,)

    ReplyDelete
  7. sen ne kadar güzel ve şık olmuşsun böyle:) maşallah tatlıma:)
    biz istanbullular o güzelliklerin tadını çıkaracak fırsatı bulamıyoruz+yaratmıyoruz... iş güç derken zaten yoruluyoruz, hafta sonu da trafik stresi ve kalabalık yüzünden evlerimizden çıkmak istemiyoruz bile...

    ReplyDelete
  8. ayy canım ne şeker olmuşun elbisenin modeli harika üzerinde süppper durmuş ayakkabının rengine bayıldım herzmanki gibi çok tatlısın

    ReplyDelete
  9. Bu güzellik karşısında sadece ıslık efekti istiyorummmmmm :)
    Muhteşemsin Sevgicimm bayıldım sana. Düğünün gözde misafirinin sen olduğuna eminim mucks

    ReplyDelete
  10. Cok yakismis sana :D cici olmussun :D

    ReplyDelete
  11. elbise çok güzel, çok yakışmış:) nereden?

    ReplyDelete
  12. Ben çok beğendim saçık elbisen ayakkabıların çok yakışmış.Çok güzel olmussun arkada ki istanbul manzarası da harika gerçekten istanbullular çok şanlı:))

    ReplyDelete
  13. Değilmi? istanbul başka bir diyar .:)
    renk cümbüşü bombada , ben ayakkabılarına bayıldım . offf çok güzeller :)

    ReplyDelete
  14. 1.si elbisenin rengi
    2.si elbisenin bedenine cuk oluşu
    3.sü ayakkabının rengi
    4.sü çantanın şekerliği
    5.si hepsinin birlikte harika olması
    kısacası
    wouwwwww süper!

    ReplyDelete
  15. Maşallah demek lazım sana,çok tatlı görünüyorsun.Elbisenin rengi bir harika,ayakkabılarını bu renk seçmen de isabetli olmuş beraber çok hoş duruyorlar çünkü;)

    ReplyDelete
  16. ayyy ben seni yerim yaa tam çıtırık bi şey olmuşsun bayıldımm her bişeyine:)minnoşumm haberleşemedik ne zamana kadar ankaradasın sen bir görüşelimmm süper olmaz mıı???öperim seniii

    ReplyDelete
  17. bak bak bak istanbullara gelinmiş, keşke daha uzun vaktiniz olsaydıda sizi misafir edebilseydim :))

    ReplyDelete
  18. canım çok şeker olmuşsun =) ayakkabılarını çok sevdimmm

    ReplyDelete
  19. canım herzamanki gibi elbisen ayrı,ayakkabılar ayrı,sen ayrı bir güzelsin:)

    ReplyDelete
  20. Bu uzun zamandır gördüğüm en şık kombinin :) Kesinlikle harika olmuşsun elbisene bayıldım canım :)

    ReplyDelete
  21. Canim cok sik olmussun. Bu renk elbise sana cok yakismis!

    ReplyDelete
  22. elbisenin modeli ren"gi sahane.
    çok güzel olmus.
    tam bedenine göre.
    inanılmaz femınen olmussun.
    ayakkabının leopar detayı da cok hoş.
    evet hemen nereden alındı detay istiyorum. en begendıgım top 1 kombini ilan ediyorum.

    ReplyDelete
  23. Tatlım benim elektrik mavisi saten elbise inanılmaz yakışmış hem iddialı hem su gibi olmuşsun akıyorsun böyle karelerden fıstığım :)) ayakkabılarının leopar detayı ve elbise ile uyumlu konstrastına hayran kaldım, saçın makyajın clutch'ın her şeyin harika. E düğünde de bu kadar güzel olunmaz ki ama :P İstanbul'a bu gelişinin çok kısa olmuş dilerim bir dahaki sefere görüşebiliriz canım, öpüyorum kocaman :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Tatlim,gram fazlan yok diyorum ya,al sana kaniti,daha ne olsun,ebisen super oturmus ustune, pek de $ahaneymis...Ayakkabilar a$k yasamalik ama rahat ettin mi? Dusmeden yuruyebildin mi? Ben gece sonuna kadar o topuklularla dayanamazdim ama superlermis! Ya nerden devam etsem, colour block super basarili,benim aklima gelmezdi bak pembis ayakkabi ile kombinlemek,sanirim topukluya daha da alismaliyim,seni ornek alayim ^_^
    Manzara guzel,sen guzelsin,kombin guzel...Super bir post olmus canim ya;Operimm ^*^
    (benim gece sonu fotografim heralde su toplamis ayak parmaklarim olurdu hehe) (oyle yokus gorunen yerde hem de, ama manzara sahane!)

    ReplyDelete
  25. Wowwww, harika olmussun canim, elbisene sana bayildim. Nekadar mutlu gözüküyorsun, tatil sana kesinlikle yaramis tatlim, gözlerinin ici dahada bi fazla gülüyor, ayrica bulundugun mekan cok güzel görünüyor.
    Kocaman öpüyorummmm

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Evet bende fikrimi belirtmek isterim şekerim :) çok güzel olmuşsun :D enerjik ve abartıdan uzak haline bayıldım...

    ReplyDelete
  27. cankuşum ayakkabılarına taptım çok güzel olmuşsun

    p.s. seni özledim :)

    ReplyDelete
  28. vay vay vay harika görünüyorsun canimcim :))

    mavi ve pembeyi bir arada görmek cok güzel !! mükkemmel tasimissin <3

    öptüm tatlim

    ReplyDelete
  29. fiiiyuu fiyuuuu =) Islık sesi yazı ile nasıl tarif edilir yazılır bilemedim, maşallah canım benim, süper olmuşsun, her detaya hem ayrı ayrı hem de bütün olarak bayıldım =)

    ReplyDelete
  30. @MyPrincess, cok tesekkur ederim tatlim;)

    @YSIYS, canim pek cok tesekkur ederim, yorumunla koltuklarim kabardi^_^ Ayakkabilarimi ne cok aradim bilsen;)

    @Cecilia,hihi cok tesekkur ediyoruz sana tatlim;) Istanbul konusunda haklisin sanirim; hep derim Istanbul sadece gezmelik olsun diye;)

    @PembeBakteri, cok cok tesekkurler!

    @Alice'cim, utanmis fistik oldum;) Cok tesekkur ederim;)

    @Gok, tesekkurler canim. Ay olur mu canim, bir gunlugune bile degdi;)

    @S♥A, demek sevdin;) Cok tesekkur ederim! Arkadaslarim hep sansli olurlar umarim;)

    @HayatGuzel, tatlim benim cok cok tesekkur ederim;)
    Canim haklisin, ama her zaman Istanbul'un tadini cikaracak kadar yakinsiniz. Bu bile yeter!;)

    @Xcelis, hihi cok cok tesekkur ederim tatlim, cok guzel yorumunla cok mutlu oldum;)

    @Did'cim, yorumunla o isligi duydum ben zaten;) Canim benim cok cok tesekkur ederim;) Gozde misafirler arasindaydim sanirim;))

    @Guzelgul, hos geldin bloguma;) Hem de guzel bir yorumla, cok tesekkur ederim;)

    @Dosya, sen de hos geldin bloguma;) Cok tesekkur ederim. Yorumundan sonra belirttim ama bir kere daha H&M oldugunu belirteyim;)

    @Aychi'cim cok tesekkur ederim;) Arkada Istanbul manzarasi olmasaydi, o kadar guzel olurmuydum bilmem:P Biz sanssiz Ankaralilar;)

    @Elifinelizi, ya degil mi? Yok Istanbul gibisi!
    Hihi cok tesekkurler canim! Ayakkabilarim yazimin bombasi olmaya aday;)

    @Vanilya, 1'den 5'e 5 kez cok cok tesekkurler canim;)

    @Followupfashion, cok tesekkur ederim canim, hem maasallah, hem guzel yorumlar icin;)

    @Gizzy'cim, hehe evet kuzum ya azicik citirik olmus olabilirim:D
    Ben bi mail atmak istiyorum zaten size, gorusmemiz laziim;) Cok cok opuyor, tesekkur ediyorum;)

    ReplyDelete
  31. canımmmharika görünüyosun elbisene papilerine bayıldım çok fıstıksın çok!kocaman öpüyorum!

    ReplyDelete
  32. Coco-Jelly'cim cook tesekkur ederim, cok cok;) Opuyorum seni, sizi;*

    ReplyDelete

I♥Comments!