Tuesday, June 7, 2011

Gunun anlam ve onemi...

Lisedeyken sabahlari daha yataktan kalkmadan radyoyu acardim. Hatta cogu zaman kulakla radyo dinleyerek uyur, oyle uyanirdim. Sabahlari neseli sarkilarla gune baslamak gibisi olmazdi!
Yavas yavas bu aliskanligim azaliyor. Neden bilmem? Muzik enerjisini HAYAT'imin sabah opucuklerinden aliyorum demek ki;) 
Sonrasinda da neseli bir radyo kanali hic fena olmuyor;)

Yani uzun lafin kisasi her gune yepyeni bir sarkiyla baslayayim, icim nese, enerji dolsun isterim.
Benim favori sarkimi biliyorsunuz, defalarca dile getirdim;) (Bkz. blog adi;)


Her gun dinleyebilirim! Hatta soyleyebilirim! Hatta en sevdigim soyle ortami; bisikletle bahar kokulari arasinda salina salina giderken;)
Ve her tur versiyonunu da seviyorum!



Giz'cigimden aldigim bu guzel mim'i, 07.06 tarihinde yapmak guzel bir tesaduf oldu. Bana bu sansi verdigi icin O'na opucuklerimi gonderiyorum;*:*

Hala inanamasakta 2 yillik olduk biz;) 
Kendimize ozgu kutlama sekliyle, LaVieEnRose'umuzu  soyleyerek pespembe mutlulugumuzun, evliligimizin 3. yilina girecegiz...
...

Quand il me prend dans ses bras
il me parle tout bas, je vois la vie en rose

...


17 comments:

  1. Sarkiyi ilk defa dinliyorum guzelmis. Saglikli mutlu nice yıllar dilerim :)

    ReplyDelete
  2. Canımmmmm hep böyle mutlu olun! İnsanın içi açılıyor sizin bu mutlu&hayat dolu hallerinizi görünce :) Herkese örnek olsun ! Birlikte nice güzel yıllara :)

    ReplyDelete
  3. SvG'cim blogunu ilk keşfettiğimde adı da çok dikkatimi çekmişti, şarkının insana verdiği o mutluluk hissini blogunda da yaşayınca şaşırmamıştım :))La Vie En Rose bizim için de özeldir "something's gotta give" filmini en çok sevdiren bu şarkıdır hatta :)
    Tatlım bu arada ben sizin evli olduğunuzu bilmiyordum, şaşırdım sevindim çoook mutlu oldum hem de 2 seneniz dolmuş aman Allah'ım :))) mutluluğunuz, beraberken saçtığınız o ışıltı daim olsun canım benim, güzel fıstığım tahtalara vuruyorum bak burada :)))
    tatlım bak ayrıca ne fark ettim, 7.06 sizin tarihiniz 8.07 bizim olacak birer ay ve gün sonrası hoş bir tesadüf değil mi? :P öpücüğümü aldım ben de seni kocamaaan öpüyorum bi taneem :))) :***

    ReplyDelete
  4. tebrik ederiim =) nice mutlu mutlu yıllar diliyoruum ikinize =)

    ReplyDelete
  5. MAİALLAHHHH=)))RABBİM DAHA NİCE SENELER NASİP ETSİN SİZE:)))

    ReplyDelete
  6. cok romantik ve güzel bir sarki secmissin, daha öncede duymustum ama videoda cok komik ; )

    ReplyDelete
  7. Sevgi'cim, mutlulugunuz daim olsun ! :) $arki çok romantik, çok anlamli. Umarim hayati hep "rose" görürsünüz ^^

    Öpüldün canim

    ReplyDelete
  8. canım öncelikle tebrik ederim,eşinle birlikte daha nice mutlu yıllar dilerim :)
    bu şarkıyı bende çok severim,dinlemeyeli çok olmuştu hatırlattığın için de teşekkürler :)

    ReplyDelete
  9. sen ne mutlu bir kova sevgi kadınınısın boyle.
    nice 3 13 23 33 43 53lü yıllara.
    sabah sevdiğin amadım yanında uyanıp öpücükle güne başlamak ne sahane bir sey olsa gerek.
    masallah nazar degmesın.
    enerjiniz sevdiğiniz her zaman daim ve sonsuz olsun.
    mutluluklar diyorum.
    soylemeden gecemıcem tanık oldugum en ender uyumlu ciftsiniz biribirini tüketmeden devamlı gelişerek gelişterek ne güzel uyum sglıyosunuz aska sevgiye.
    öpüyorum tekrar.

    ReplyDelete
  10. Canim nice daha güzel mutlu yillara esinle beraber :-))

    Ben Edith Piaf'la ilk fransizca dersinde tanismistim seneler önce ve cok sevmistim. Paylastigin icin tesekkürler, öpüyorummmm.

    http://guelsah87.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. bayılıyorum bu parçaya . kelebekler gibi dans etmek geliyor içimden. bu halide ayrı bir doğal olmuş.
    Canım benim sevginiz hiç tükenmesin birlikte yıllarca mutluluğu doruklarda yaşamanız dileğiyle .
    sevgiler .

    ReplyDelete
  12. mutluluklar diliyorum cnm :)

    ReplyDelete
  13. nice yılları beraber,mutlu,huzurlu,sağlık dolu geçirmenizi dlerim sevgicim;)

    ReplyDelete
  14. @Hande, pek guzel sarkidir;) Cok tesekkur ederiz canim;)

    @YSIYS, tatlim benim cok cok tesekkur ederiz;) Guzel sozlerin cok mutlu etti, darisi hak eden herkesin basina;)

    @Giz'cim, cok tatlisin ya, demek bilmiyordun:D Azicik kucuk gosterdigimiz icin kimse inanamiyor zaten:P
    Biliyor musun ben de sizden ayni guzel isiltiyi yakaliyorum! Eminim ki 8.07'de siz de en guzel gununuzu yasayacaksiniz ve en guzel mutluluklar sizin olacak, bir omur!
    Seninle boyle guzel tesaduflerde, ayni sarkilarda bulusmak, daha bi mutlu etti beni;) Kocaman opuyor, tesekkur ediyorum canim;)

    @Alice, cok tesekkurler tatlim;)

    @GunerYapku, canimm cok cok tesekkur ederiz, amin;)

    @Viva, hihi evet, hem guzel, hem romantik;) Ayrica bu versiyonu da cok seker;)

    @UnPeuDeTenue!, canim benim cok cok tesekkur ederim, ederiz;) Her bir cumlesindeki anlami benim icin cok sey ifade eden bu sarki gibi olur hayatimiz umarim;)
    Opuyorum canim;)

    @Rebel'cim, cok cok tesekkur ederiz;) Herkese mutluluk veren bir sarki demek ki bu;)

    @KovaKadini'm, hihi evet;) KovaKadini aski bulunca birakmaz biliyorsun;)
    Canim benim cok cok tesekkur ederim, neseli, coskulu, guzel dileklerin icin;)
    Umarim sen de en guzelinden bi ask bulursun;) Opuyorum;*

    @Gulsah'cim, cok tesekkur ederiz;) Cok tatli sozleri olan bi sarki di mi;)
    Opuyorum tatlim;*

    @Elifinelizi, evet evet kesinlikle oyle! Ben de LaVieEnRose'u dinlerken, soylerken icimde kelebekler ucusuyor;)
    Cok cok tesekkur ederiz! Guzel dileklerin hepimiz icin olsun.
    Sevgiler...

    @Dream, cok tesekkur ederim tatlim;)

    Beijaa'cim, cok tesekkur ederiz, insallah;)

    ReplyDelete
  15. Ayy canım benim,nice birlikte mutlu mesut yıllarınız olsun,sevginiz hep katlanarak çoğalsın.Sağlık,huzur ve mutluluk hiç eksik olmasın tatlı yuvanızdan :)
    Sevgiler..

    ReplyDelete
  16. Ayy tatlim kutlarim, daha nice yillara insallah, gulen yuzunuz hic solmasin, hep boyle mutluluk icinde, ask bocukleri olarak kalin ^_^

    Operim ^*^

    ReplyDelete
  17. @AktuelModa, canim benim ne kadar icten, guzel dileklerin var, bilmukabele. Cok cok cok tesekkur ederiz;) sevgilerimler...

    @FerahFeza'm, hihi ask bocukluklerimiz hic olmesin tatlim di mi;)
    Kocaman opuyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!