Wednesday, June 22, 2011

Ankara'dan ilk ne giymisim post'u

Icimizdeki, cevremizdeki karisiklik dinmedi a dostlar! Kosusturmaca son hiz devam ediyor!
Ben bu karmasada ne giyecegimi bulamiyorum bile. Buraya getirdiklerim, burada biraktiklarimla bir 30for30 bile yaparmisim aslinda:p

Biraz karmakarisik giyinmis olsam da bu salas goruntu hosuma gitti. Bu aralar sıklikla kullandigim iki detay var; tisortumun on kismini pantolonuma sıkistirmak ve iki kemer kullanmak. Ee elimdeki kiyafetler sinirli sayida olunca, baska farkliliklar yapmam lazim.
Ayrica henuz hic 'indirim alisverisi' yapmadim. Icimdeki alisveris canavari inzivaya cekilmis sanirim:p 





26 comments:

  1. biz buna salaş değil şık diyoruz :)) çok güzel olmuş iki kemer ve tsirt ayrıntısı bende etekle bunu denicem :)

    ReplyDelete
  2. öncelikle hoş geldin diyelim :)) sen ne giysen yakışıyor canım bunlarda çok hoş olmuş :)

    ReplyDelete
  3. canım benim çok şık olmuşsun bence :)

    ReplyDelete
  4. bu kesım pantolunu cok sevrım ben.
    sana da cok yakısıyor.
    vazgecme.

    ReplyDelete
  5. bileklikler çok güzelmişşşş

    ReplyDelete
  6. Nerede cicek orada sen :))) Hemen nasil da dekorunu bulurmus ^_^
    gayet ho$sun daha ne olsun,sala$ da olsa guzel kombinlemissin, hem o kosusturmacada ne ustler degistiriyorsundur sen ^_^
    2 kemer denenmeli ;)
    Operim canimmmmm ^*^

    ReplyDelete
  7. memlekettesin yani, hoşgeldin Ankara'mıza :) verry merry'e katılıyorum, bence de salaş adı altında oldukça da şık olmuş, bense her gün işyerine neredeyse hergün aynı şeyleri giyicem o derece bıkkınlık geldi :P sevgiler kocaman :)

    ReplyDelete
  8. Ankara güzel hava için seni beklemiş, şansına bak ! :) süper şeker görunuyrsun canım her zamanki gibi :)

    ReplyDelete
  9. hoşgeldn tatlım ankaramızaaaaaaa:)
    cok sık olmussun cnm yaa mütevazilikte bi yre kdr:)

    ReplyDelete
  10. Çok hoş bence, salaş diyemiyorum :)
    Beyaz pantolonda çok yakışmış...

    ReplyDelete
  11. ohh ohhh gez taadını çıkar memleketin :)
    Ben o kolyeyeyi biliyorum :)
    başlıbaşına yeter kendileri zaten :)

    ReplyDelete
  12. bileklikler,kolye, ve farklı renkte kemer detayını çok sevdim canım, geç oldu ama Türkiye'ye hoş geldin :))

    ReplyDelete
  13. benc esalaştan ziyade çok şık görünüyosun canım:) ve tabiiii her zamanki gibi tatlısın:)

    ReplyDelete
  14. Sevgicim her salaş böyle olsa yaa sen her halinle tatlısınnn :) İki kemer detayını çok sevdim bennn iyiki geldin Ankara'ya güneşi getirdin bizi de mutlu ettin mucksss :)

    ReplyDelete
  15. çok neşeli bir kolye:D sende ölesin
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ay ben sana bir türlü hoşgeldin diyemedim Sevgicim :) Bir önceki yazında simit-ayran ikilisi ile buluşmanı görmüştüm de, çok hoşuma gitmişti fotoğrafın :) Burada ise her zamanki gibi şıksın :) Ve gülen suratınla her daim ;) Öpüyorum seni *-*

    ReplyDelete
  17. çok rahat ama yine de şık görünosun canımcım muaacxxx

    ReplyDelete
  18. sevgi burdamıymış!!!! inanmıorum ! yaaaaaaaaaaaaaaaaaa=) keşke görüşebilseydik=) yine çok çok çok tatlısın yahu kova burcusun dimei bilmiorum ama acaip böle olumlu güzel bi enerjin war ve çok şekersin yine=) çft kemer olayını çoks everim çok güzel olmuş!kocaman öperim

    ReplyDelete
  19. Hoşgeldiiiin şekercim ülke topraklarına:))Yine çok şık olmuşsun. yarım ispanyol paça pantolonun çok güzel durmuş,kemerlerinide çok tarz buldum tatlım:)öpücükleer...

    ReplyDelete
  20. Canım çok tatlı olmuşsun yine sen.Blogundan uzak kalıyorum hep sonradan takip edebiliyorum ancak bu aralar :(
    Özledim çok seni.Bırakcık özlem gidereyim şimdi ben :)

    ReplyDelete
  21. Bence gayet hoş görünüyosun:)

    ReplyDelete
  22. Çoook ciciş minnoşş bi görüntü, maşallaahh :)Çift Kemer detayı hoşuma gitti , deneyeyim bende birgün :)

    ReplyDelete
  23. Bence gayet hos olmussun. Iki kemer fikrini sevdim.Yaratici olmus ve yine yakistirmissin:)

    ReplyDelete
  24. Fıstığım beyaz pantolonun iç açan fresh havasını kırmızı ve lacivert ile renkkendirmen inanılmaz başarılı ve zevkli :) ayrıca çift kemer kullanımındaki yaratıcılık bana da ilham verdi çok :)) aksesuarların kullanımı ancak bu kadar yerinde olabilirdi, kolyen, bilekliğin ve yüzüklerin çok güzel, resmen göz alıyor tatlım :)


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. @VeRRyMeRRy, tatlim cok tesekkur ederim;) Dene tabi dene, goreyim ben de;)

    @Cagla'cim, hos geldim;) Pek seviniyorum boyle denilince, pek cok tesekkurler canim;)

    @Ebru'cum, cok tesekkur ederim canim;)

    @KovaKadini'm, bu pantolonumu Ankara'da birakmakla hata yapmisim o zaman:)

    @Tubitos, guzelleer;))

    @FerahFeza'm, cok gul var evimizin onunde;))
    Haha tahminlerin her zamanki gibi cok dogru canim; her gun en az iki kiyafet:P
    Dene dene kuzucum;)
    Opuyorum kocamano;* ;)

    @Maya'cim, ahoy yok? ;)
    Hos buldum canim;) Cok cok tesekkur ederim, guzel bakmissiniz siz bana;)
    Is olunca oyle oluyor maalesef, hepimizin olacagi gunler:/
    Bikma, renklendir cicilerinle kendini;)
    Sevgiler tatlim;)

    @YSIYS, hava guzel karsiladi, misafirlik bitti diye soguk havasini getirdi be canim:/ Neyse...
    Cok tesekkurler sekercim;*

    @Ayshenur, hos bulduk caniiim;)
    Yok be kuzum, kendimle kafa buluyorum;) Cok tesekkurler ama;)

    @AtolyeKedi, acaba salas olmaktan beyaz pantolon mu kurtardi ki beni;)
    Cok tesekkur ederim;)

    @Elifinelizi, tadi da tuzu da cikmaya basladi canim;)
    Bu kolyelerden goturecegim yanimda, cok sahane degiller mi?

    @Gok, hos bulduk kuzum, ne demek;)
    Ah tatlim, dedim ya elde olanlarla boyle karisimlar ortaya cikabiliyor:P

    @HayatGuzel, acaba o senin tatli bakisin olabilir miii:)
    Cok tesekkurler kuzum:*

    @Did'cim ya cok cok tatlisin sen;) Oyle sirin yorumluyorsun ki! Kocaman opuyorum seni;*

    @Guz, hihi hos bulduuum:D

    @Didem'cim, cok tesekkur ederim;) Nesem ekrandan size de geliyor ya, daha da neseleniyorum;)

    @Demet'cim, iste dedin tatlim;) Hos buldum;)
    Gulucuklerim hep size canim, cunku bunlari yazarken beni gulduren yine sizsiniz^_^ Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Rococosh, rahatlik had safhada canim;) Ama cici de gorunuyorsam, ne mutlu! Optum seker;*

    @Coco-Jelly'cim, hala buradayim, hala gorusebiliriz;)
    Cok sekersin ya^_^ Bilmem kova burcundan mi;) Ama seviyorum sizi, o enerjiyi yansitiyor olmaliyim;)
    Kocaman opucukler benden size, tesekkurlerle;)

    @Duygu'cum, hos bulduuum;)
    Ya bak boyle demen iyi oldu, emin olamamistim yari-ispanyol demek icin;) Hem bunun icin, hem guzel yorumun icin, tesekkurler, opucukler canim;*

    @Melis'cim, sorma canim ya ben de part-time blogger oldum:( Ozledim seni ben de. Iyi ki yazdin, hemen kosayim ben de sana;)
    Cok tesekkurler tatlim;*

    @CMOS, hihi cok tesekkurler CMOS'cuum;)

    @Uckadinucmoda, hihi cok sevdim minnos olmayi;)) Pek cok tesekkurler canim;) Dene tabi kii!

    @Lulu'cum, kemerlere doyamiyorum ki!:D Cok tesekkurler kuzucuk;*

    @BeTwinUs, caniiim senin de bu yorumun (her yorumun gibi) ruhumu doyuruyor! Nasil da tatli yorumluyorsun;) Sizden aldigim yuzlerce ilhamdan sonra, bir ilham verebildim ya, yasa ben:))
    Kocaman opuyorum sizi;*

    ReplyDelete

I♥Comments!