Wednesday, June 29, 2011

7 SvGLove Gercegi;)

Ya ben cok mim kacirdim cok! Pek ilgiyle takip ettigim 'hakkimda 7 gercek mim'i mesela...Beni de hatirladigim kadariyla MissSensible'cim, Hayat Guzel'cim ve Laci'cim mim'ledi. Acaba arada kacirdiklerim oldu mu:( Affola! Bir 'affola' da cok gec cevapladigim icin:(

Evet, basliyorum:

1- Biliyorsunuz insaat muhendisiyim ama universite sinavina hazirlanirken hep 'tip' okumak istedim. Ankara'daki 'tip'lardan ikisini yazdim. Olmama ihtimali vardi ama ben baska tercih yapmadim. Bunun uzerine benim canim ablacim 'olmaz oyle 2 tercihle' deyip, benim adima bir guzel tercihler yapti;) Ben 'tip'a girmeye kararliyim ya, gelecek seneye hazirlanmaya da hazirim. O tercihler hic umrumda degil! Peki ne oldu? Ben 3. tercihim ODTU Insaat'a girdim;) Ve su an dusunuyorum da, her seyi goze aldigim doktorluk hic bana gore degil! Hem ablacigimin bu guzel mudahalesi bana HAYAT askimi kazandirdi;) Dahasi var mi?;)

Beyaz onluk yerine beyaz baretim var ve mutluyum:)

2- Kucukken tam bir kitap kurduydum. Hani simdiyle karsilastirmam mumkun bile degil! Tahmin edersiniz ki 'kitaplik kolu'ydum:p Cuma gunleri sayim yapmak icin eve onlarca kitap getirir, tum haftasonumu kitap okuyarak gecirirdim. Oyle ki, annem artik okumamam icin odanin isigini kapatirdi, ben de pencereden gelen isikla okumaya calisirdim. Sonuc: pek genis bir hayalgucu, fantastik ruyalar ve orta derece miyop gozler;)
Evet evet ben de bir lens kullanicisiyim;) Lens kullanmadigimda da gozluklerim ve ben oluyoruz;)

3- 3'le baslayan yaslara 3 kalmasina ragmen, ben hala ehliyet almadim/alamadim;) Cok cilgin bir surucu olacagima dair hislerim var, ertelemeye calisiyorum;))

4- Ayh ben pek urkek biriyimdir! Ozellikle kanatli canlilarla yakin (hatta uzak) temasta. Kus (ozellikle guvercin), kelebek, civciv kabusumdur:) Biliyorum cok tuhaf ama korkuyorum iste. Pir pir, ne yapacaklari belli degil! Boyle saclarima falan takilacaklar diye odum patliyor! Boyle bana dogru ucarlarsa, nerede olsam basarim cigligi! Sanirim cocukluguma inecek bir psikologa ihtiyacim var:p Kopekleri pek severim ama on tanesi tarafindan saldiriya ugradigimdan beri onlara da pek yaklasamiyorum:( Sanirim evcil hayvan olarak iguana alacagiz, kipir kipir olmayan tek hayvan;) Ideal evcil hayvanim;)

5- Sevgiliden cicek istemeyen tek hatun ben miyim acaba;) Misal, bir 14 Subat'ta HAYAT koca bir buketle gelir yanima. Ama benden gelen tepkiyle bir daha cicek almaz bana (sanirim)! Ama ne yapayim, cicek dalinda guzeldir:p Saksida bile guzel degil. Cunku ona da bakamiyorum ki ben. Hep HAYAT'a kaliyor ciceklerle ilgilenmek;))

6- Saclarima dokunulmasini hic sevmem:( Dokunan HAYAT bile olsa;p Karistirilmasini istemem. Bu takintim nereden geldi bilmiyorum;)

7- Hadi sonuncusu da bir bilgi olsun;) Ardisik yaslarda 3 kiz kardesiz ve hepimizin adi 'Sev' ile basliyor;) 1 erkek kardesimiz daha var. O da 'S' ile basliyor;)


Aa bir de bunu soyleyeyim: SvG benim kendi adimin kisaltmasiydi, HAYAT'la tanisinca SvGLove oldu:))

15 comments:

  1. Tatlim , 7 gercegini ogrenmis olduk :)
    -2 tercihle gececegin bir sene bosa gitmis olacakti,kismet i$te :)
    -Sanki o zamanlar daha topluymussun ama hic de fena degilmis ;)
    -Gozluklerin cok yakisiyor inan bana, hani lens degil de onlari takacak olursan dert etme, ben cok begendim.
    (bu maddede herseyimiz ortak yine)
    -Bende ehliyet almadim, ama ben denedim sevdim de, erteledim sadece,burada almayi planliyorum 1-2 seneye ins.
    -Korku konusunda kendimi frenlemeyi ogrendim ben,ucan kacan canlilara karsi.Ama benim de bocek gorunce, ucan bi hasere gorunce derdim,ya sacima konarsa, ya karsimdakine konarsa o da ittirir bana gelirse :) diye uzar gider.Ondan bocek ilaci evimde hep kolay yerdedir hehe :) Ama kedi kopek civciv'den filan korkmam ;) Seninki ilgincmis.
    -Bende cicek istemezdim bak ;) Ama evimiz olunca vazoda renkli cicekler gormek ho$ oluyor ;)
    -Sac dalgali,kivircik olunca sanirim bu genel bir istek :) Bende sevmezdim sonra alistim galiba,hatta birisi tarasin pek hosuma gider,kedi gibi olurum :)
    -Ne guzel ya 3 kiz kardes,cok isterdimmmm ^_^ Hem bir boyda,hemde citi piti hepsi,ne guzel...
    Bende seninle birlikte yorumladim yine:) Operim Sevgi'cim ^*^

    ReplyDelete
  2. ayy ne güzel oldu bu mim =)

    ReplyDelete
  3. ne hoş bir mim olmuş sevgicim,çok tatlısın ayrıca :)

    ReplyDelete
  4. çok ilginç ayrıntılar var...

    ehliyrt almalısn ..inşaat mühenliği gibi zor bölüm okudun. ehliyet bebek oyuncağı tatlım .güven bana ...
    ama türkiye'de =)

    çok hoşsun gerçekten =)

    http://habinos.blogspot.com/ beklerim

    ReplyDelete
  5. Seni daha yakından tanıdık bu sayede, güzel bir mim olmuş

    ReplyDelete
  6. çok güzel bir mim olmus okurken çok keyif aldım:)) Svgcim bende hayvanlara karşı öyleyimdir korkuyorum ama nedeninide bilmiyorum:))

    ReplyDelete
  7. Ooo seni daha yakindan tanimis olduk bu mim sayesinde Sevgicim:) Samimi bir sekilde anlatmissin kendini her zamanki gibi..

    ReplyDelete
  8. cok cici bir mim olmus sevgicim :)

    seni daha yakindan tanima imkanim oldu <3

    öpüyorum seni cici kiZzz

    ReplyDelete
  9. kizkardeslerin cok guzelmis ama :)

    ReplyDelete
  10. Canim senin saçlarin o kadar uzunmuydu ? ^^

    Ayrica 3 kiz karde$ birbirinden güzelsiniz ma$allah :)

    Tatlim tatil nasil gidiyo ? Pazar günü bende Türkiyede oluyorum in$allah ^^

    Öpüldün

    ReplyDelete
  11. Ne kadar içten cevaplar vermişsin tatlım :) Kanatlılara olan korkumuz aynı :) seni tanımak güzel :)

    ReplyDelete
  12. ay canim ya, ne güzel olmus zaman tüneli gibi fotolar, sende nekadari degismissin, nekadari olgunlasmissin aslinda fotolardan belli, ablalar cok belirler insanin yolunu, benim yok ama ben abla oldugum icin bilirim : D, kizkardesimin herseyine karisirim ne yapayim elimde degil ; )
    Ayricaaa ciceklerle benimde hic aram yoktur, cogu kadinlarin evinde bir sürü süslü süslü cicek olur, ama benimkiler hic fazla yasamaz ne yapayim ; )

    ReplyDelete
  13. Tatlım sana uzun saç da ne kadarr yakıiıyormuş! fotolara hayranlıkla baktım :) hakkındaki 7 gerçeği de soluksuz okudum! :)) kitap kurdu olman, kanatlı canlılardan ürkmen gülümsetti beni "aaa ben de" dedim içimden :) 3 kardeş olmak en güzeli insanın kardeşleri gibisi yok fıstığım zamanla daha bir anlıyor insan :))



    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Merhaba
    Hakkında 7 gerçeği okudum da, biz de 3 kız kardeşiz 3ümüzünde ismi S ile başlıyor Ablamla benim de SEV ile başlıyor, kardeşim de kural değişmiş SEM olmuş :)Bu arada ablamın ismi de Sevgi, peki sizde de Sevda varmı :)
    http://sevdanindunyasi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. cevaplara bayıldım!ve uzun saçlı halini çok beğendim çok öle çok güzelmiş=) 4 kardeş olmak harika bişi olsa gerek keyifle okudum sevgimuu öperim!

    ReplyDelete

I♥Comments!