Monday, May 9, 2011

Things I ♥

Buett'cigimden...


En sevdigim 3 gorsel
Icinde HAYAT'in bulundugu her fotograf♥ 
Annecigimin sevgi dolu guzel gozleri
Masmavi bir gokyuzu

En sevdigim 3 ses
HAYAT'imin gulme sesi, kikir kikir:D
Heyecanla bekledigim anda calan telefon sesi
Tikir tikir klavye sesi:p

En sevdigim 3 tat
%85'lik Lindt;)
Tobasco (azicik aci manyagiyim, evet!)
Balik!

En sevdigim 3 koku
Olen sogan kokusu (Ailecek seviyoruz:D)
Kahve kokusu tabi ki!
HAYAT'in kokusu;))

En sevdigim 3 his
Yine HAYAT diyecegim;) Onunla beraber olmanin verdigi haz, his, cok sevmekten de ote zaten!
Bir seyleri basariyla bitirmenin verdigi rahatlama hissi
Pek begendim bir seyi almanin verdigi mutluluk hissi

Iste benden bu kadar!
 Bu da bu post'un resmi olsun!

Lutfen kimler istiyorsa yapsin bu mim'i;) Ilginc cevaplari okumaktan cok mutlu olurum;)

13 comments:

  1. sevdiklerinden ayrılmaman dileğiyle <3 sevgiler

    ReplyDelete
  2. Ey çift sizi seviyorum :) İmreniyorum kıskanıyorum özeniyorum örnek alıyorum umarım ilerde bende hayat dolu olurum eheh ^.^
    Gökyüzünü bende çook severiiim kalp.

    ReplyDelete
  3. çok tatlısın rabbim hep böyle kılsın seni...aminnnnn:)))

    ReplyDelete
  4. yaa ben seni yerimmm senin o sevgin hiç bitmesiz gülen yüzün hep böyle gülsün hep HAYAT'ınla mutlu ol!

    ReplyDelete
  5. canım benim her mutlu olduğun anda hayat var Allah nazardan saklasın sizi:)

    ReplyDelete
  6. ayy nazar boncuğuuu nazar değmesin =)

    ReplyDelete
  7. mavi sevilmez mi hiç ! hele mavi gökyüzü :)

    ReplyDelete
  8. iyiki seni mimlemisim okurken icim acildi senin guzel sozlerinden guzel sevginden:)
    hep boyle mutlu ol kuzucum hic sevgin azalmasin hep artsin:)))
    benim takildigim yer yanliz olen sogan kokusu??:)))) biran dogrumu okuyorum dedim ama zevkler ve renkler tartisilmazzzz dimi sekerpareee

    opuldun kocaman

    ReplyDelete
  9. -Koku deyince birden aklima, feslegen kokusu geldiiii *_* Ozlemisim ya.Sever misin sende?
    -Olen sogan kokusu sanirim yemek yaparken salcayla karisma oncesi olan koku,dimi canim? Bende severim ama ilk 3'umde olmayabilir :P
    -Kesinlikle kahve kokusu♥
    -Benim gorselimde masmavi deniz olurdu sanirim :)
    -Telefon sesini sevdigi seslerden sayacak ender birisin ;) Hehe :)
    -Hayat dolu olmus, hep mutlu olun siz,operim canim ^*^

    (mini mim yapmis oldum sana bak)
    :)

    ReplyDelete
  10. Canım ne güzel ifade etmişsin hislerini, mutluluğunuz daim olsun inan çok yakışıyorsunuz birbirinize :)))

    ReplyDelete
  11. son foto ile cok guzel bitmiş post.
    masallah
    ne güzel birbirinden keyif alan bir cıfsınız oyle bayıldımm ımrendım ve tekrar masallah ve bana da bana da dıyorum

    ReplyDelete
  12. nazar değmesin x binlerce kez nazar değmesin.

    fotoğraf çok içten :) ben de cevaplamak istedim bu postu, az biraz vakit bulursam anında cevaplicum.

    bu arada, sizin hiç düğün fotoğrafınız yok sanırım blog'da, bir gün onlardan da paylaşsana :) çok merak ettim, özel istek yapıyorum :))

    ReplyDelete
  13. @PembeFiyonk, insallah, hepimiz icin olsun guzel dilegin, sevgilerimle;)

    @Buki'ciim, sirinsin ya, ben de seni seviyorum! Bebisim daha kucuksun sen, elbette olacak;))
    Mucuk;*

    @GunerYapku, amiiin canim;) Cok cok tesekkur ederim;)

    @Gizzy'cim, ay insallah kuzum benim, ne tatlisin sen;) Opuyorum seni kocaman;*

    @Cemre'cim, HAYAT iste canim, mutluluk icin yeter;) Amin canim amin!

    @Alice, nazar boncugu koysaydim di mi canim;)

    @Selfet'im tabi ki! Ay bi de mavi gozleri severim;))

    @Buett'cim, hihi iyi ki canim;)
    Ay insallah kuzum, amin!
    Hehe oyle birazcik kuzum;) Ama ne yapayim, yemegi hem yapan, hem seven biri olarak o kokuya bayiliyorum:D (Tamam baska kokular da var azicik ilginc olanlari yazayim dedim:))
    Mucuk:*

    @FerahFeza'm,
    -feslegen sevilmez mi, di mi kuzum! Bi de Italyanlar her seye kullanir, saksida eve bile aliyoruz biz;)
    -Efeeet efet o koku! Aslinda salcayla karisma kokusunu da severim:D Ilk ucume yazdim ama parfum kokulari yazsaydim,listeye giremeyebilirdi;))
    -Kahve kokusu=♥
    -Eee sen denizkizisin;)
    -Hehe, oyle bipbip calan telefon degil amaaa! Heyecanla bekledigin telefon:D
    -Hep mutlu olalim canim, opuyorum kocaman;*
    Mim'i yaptigin icin de tesekkur ederim;))

    @BeTwinUs, canim benim hepimizin mutlulugu daim olsun;) Eminim sen benden daha iyi ifade ederdin; kalemi guclu olanlardansin;)

    @KovaKadini, hihi, tesekkurler canimcim;)
    Insallah diyorum ben de o zaman!

    @Laci'ciim, amin amin amin o zaman:D
    Tesekkur ederiiiz;)
    Cevaplarini merak edecegim, biliyorum sirin cevaplar olacak;)

    Aaa olmaz mi kuzum? Bunu verelim sana:
    http://svglove.blogspot.com/search/label/bir%20mutluluk%20hikayesi

    ;)

    ReplyDelete

I♥Comments!