Monday, May 2, 2011

Pavia'da Antika Pazari

Pavia'da 1.5 yildir olmamiza ragmen antika pazarinin her ayin ilk pazari oldugunu simdi ogrenmem biraz aci oldu:) Sen git Milano'dakileri bir bir ogren, sehrindekileri bilme, cik cik cok ayip!

Antika pazarlarini konusunda HAYAT'la tam bir fikir ayriligi icindeyiz. Son olarak bana ' keske bi kiz arkadasin olsa da, bu tur yerleri onlarla gezsen' ;) Pavia'daki canim arkadaslarima duyrulur;))

Peki HAYAT sorarim sana, o zaman kim cekecek benim fotolarimi?! :p

En cok taki stantlarini seviyorum sanirim. Ama alip almamak konusunda hep kararsizim. Hijyen problemim var:/ Sanirim bros, yuzuk falan almakla baslayabilirim; zaten en cok begendiklerim onlar.

Iyi inceleme yapmak gerekiyor, pek sahane seyler yakalanabiliyor o zaman.

'Royal Wedding'ten sonra sapkalarda patlama yasacagini tahmin etmistik, degil mi? 
Yaklasip cekmek ne mumkun! Herkes akin etmis stanta, sanarsiniz ki aksama dugune davetliler:p
Ben fotodaki amcanin kafa hizasindaki pek sevdim, siz?


Cok sevimli degil mi? 
Ben de ayni heyecanla 'ayh bu ne guzeeel, alaliim' deyip kapagini bi actim ki, icinde pis bez parcalari! 
Ama disi hala sevimli;))

Sevdigim stantlardan biri daha. 
Vintage cantalar, takilar, kemerler...
Vintage LV 150 euro'ydu!

Romantik, beyaz, demir bahce sandalyeleri, masalari...
Ileride edinmek istediklerimden...
Siz nasil buluyorsunuz?

Ve burada SvGLove kendini soyutlamis, hayaline dogru bakiyordu!

Orada kavusamadigi hayalini, baska bir yerde bulmanin sevincini siritmasindan anlayabilirsiniz di mi:p
Bunlardan da kesinlikle istiyorum. Ben bunu bi guzel dezenfekte edip, odama koyarim 
Aaah guzellige bakar misiniz, cok cok cok guzel degil mi?
60 euro'cuk sadece:p 
Ama Italyanca pazarlik yapmayi ogrendigim gun, iste o gun, alacagim ben bu guzelligi;)

Hiii bunlar da cok sirin! Sanirim bir de dekoratif seyler alabilirim antika pazarlarindan.
HAYAT, ozellikle inegin benimle cok guzel uyum saglayacagini dusundu;)) (Hala corap mevzusu:p)

Sanirim bu teyzecigim o arkadaki kutuyu kapmis bir yerlerden, pek ala!

Genel konsept...

Komik foto!
Ne yaptigimi tahmin edin hadi:))
Benim tahminim; askiligi caktirmadan eve goturmek:D

Sevimli objeler toplulugu...
Ortadaki caydanligi simdi fark ediyorum! Nasil kacirmisim ki! 

Ve yine bir kameralara yakalanma pozu, saskin bakislarim esliginde:))
Cok tatli kumas abajur basliklarina sasirmisim ben:p

Vee bir yuzuk denenirken...


Iste bu kadar... Gelecek ay ki antika pazarina kadar esenlikle kaliniz;))

Guzel pazartesiler guzellikler!

25 comments:

  1. Ben Türkçe pazarlık yaparım,adam zaten anlamaz hem de o kadar bıkar ki hemen verir bana istediğim ürünü :) ben kesin gelmeliyim oraya ! hem aranan kız arkadaş bulundu bilgisini verebilirsin Hayat'a.Fotoğrafların artık daha güzel olacak Sevgicim ;))

    ReplyDelete
  2. Çoraplara bitttimmmmmmmm :D

    Ben inek dahil her 3ünü de çok sevdim. Eğlenceli bir yer!

    ReplyDelete
  3. bayıldım ne güzel şeyler var keşke orda olabilseydim:))

    ReplyDelete
  4. Super bir pazara benziyor. Sapkalara bayıldım.

    ReplyDelete
  5. @Selfet'ciim, gel gel gel gel gel:D Bak ben bunu dusunmemistim, gel bana ogret:D
    Hem benimle eglenecek bi kiz arkadasim olacak, hem pazarlik yapacak, hem gupguzel fotograflar cekecek, daha ne isterim!
    Geeeeeel:D

    @MiskinKek, hihi cok tesekkur ederim;) Keske inegi alsaymisim di mi;)
    Aa Antika pazarlari sadece eglenmeye ble gidilir;)

    @Aychi, biz de niye yok boyle pazarlar acaba, di mi?

    @Sevi, burada antika pazarlarinin yeri ayri iste. Sapkalara yaklassam daha ne guzellerini gosterecektim!

    ReplyDelete
  6. o 60 euro olan şeyler elbisemi diyim askımı diyim kendince bambaşka şey heh bildin sen işte :) Bayıldımmmm ben ona birde şapkalara müthişşlerrr :) En güzel günler senin olsun. hayata dedim sana bi kız kardeş ayarlıycak :D

    ReplyDelete
  7. Çok renkli bir gezi olmuş, hediyelik olarak çok alacağım şey olurdu orada olsaydım :)

    ReplyDelete
  8. kuzum pek sevimli olmuşuz yine çoraplar kırmızı etek pek şekersin pek:) ben severim pazar gezmelerini benim de yanımda şöyle fotolar çekecek biri lazım:)

    ReplyDelete
  9. Pazar tüm ayrıntılarıyla şahane gözüküyor,vintage trend olunca bu pazar süper bişi,takılara bayıldım tatlım..Orda olsaydım kesiin eşlik ederdim :)

    ReplyDelete
  10. Ben cok sevdim bu antik pazarini yaaa. Ne güzel seyler var öyle, hele o teyzenin aldigi kutu gibi olan, harika duruyor. Sapkalarda sahane, senin beyendigin siyah beyaz benimde favorim cok seker. Benimde gelesim var oralaraa yaa :-)
    öptüm canim kocaman

    ReplyDelete
  11. @KitapCadisi, o bambaska bisi evet:D Sapkalar kraliyet ailesine yakisir guzellikte;p
    Tesekkur ederim canim, guzel dilegin ikimiz icin de olsun;)
    HAYAT bana herhalde kiz cocugu ayarlayabilir:D

    @Gezi/Yorum, oo bu tur hediyelik sevenler icin cennet olur bu pazarlar;) Umarim gezi notlarina bi gun burasi da eklenir;)

    @Cemre'cim, senin de son pazar post'un pek guzel;) Kirmizidan gitmisiz ikimiz de;)
    Tesekkurler kuzum, opuyorum;*

    @AktuelModa, ah ah keske canim, keske benim gibi boyle yerleri gezmeyi seven arkadaslarim olsa yanimda;)
    Bir daha ki sefere senin icin bol bol taki fotografi cekerim tatlim;)

    ReplyDelete
  12. Ayyyyy Sevgicim ne guzel gezdirdin bize bu guzel antika pazarini yaaa :)) Keske orda olabilseydim, kapanana kadar ayrilmazdim ordan :DD xxx

    ReplyDelete
  13. Offf o pazar da olmak vardı şimdi:) Ne güzel şeyler var burdan bile görüyorum:)Şapklar beni çok ama çook cezbetti:)

    ReplyDelete
  14. İnanamıyorum sadecee! :)) o kadar güzel bir pazar ki sırf burayı gezmek için bile gelinir oraya, neden dersen canım ben o metal kafes dekor askılığa benzer bir şeyi her yerde aradım bulamadım, özel yaptırmaya çalıştım yapmadılar şu an burada görünce gözlerime inanamadım :)) Hele vintage LV çanta karşısında bir titreme geldi üzerime :)) harika bir yer çook özendim tatlım orada olsam da gezsek hem HAYAT'ın da dileği gerçekleşmiş olur :Pp

    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. cok güzelmiş ya
    oncelıkle corabıına bayıldım.
    bende hijyen konusunda kesınlıkle sana katılıyorum
    ben de olsam yzük takı falan alırdım.
    sırf gezmek ıcın bıle gidilir.
    cok hosmus gercekten

    ReplyDelete
  16. Allam, cennet cennet! Bayilirim boyle pazarlara,ivir zivir cenneti *_* Ah yakinlarda olaydik, sabah cikar aksam donerdik :)
    -Tek tek incelemezsem olmaz ;)Bazi seylerde bende hijyen konusunu dusunuyorum ama kimi de al beni derken karsi koymak imkansiz, al sen canim, dezenfekte edersin ;)
    -Ah o sapkalar, siyah beyaz supermis ya,fiyatina bakaydin :) Kraliyetmis, bizim neyimiz eksik,dimi canim :P
    -2. sapka fotosundaki beyaz da enfes ama *_* Buyuk olan ;)
    -Karikaturlu dolap cok sirin ^_^
    -Ah ondan sonraki foto,cicekli seyler var hani,kupe mi bros mu,ah bayildim o standa ^_^
    - Benim bir yazimda o manken askilardan pembe vardi hem de 12 pound'du! Almadigima halen pismanim! UK'den okuyan varsa; TKMAXX indirim zamani baksinlar,orada bulmak mumkun! Bir daha bulursam kesin alicam ben, hem fiyat farki var dimi Sevgi'cim, 60 nereye 12 nereye :)
    -Ama ordakiler de supermis ya, Eve koy,bak bak mutlu ol,dimi ^_^
    -Simdi benimkine bahsettim, alsaydik ya dedi *_*
    -Eskiyince taki askiligi bile olur :)
    -Neyse, teyzedeki kutu da cok hos ^_^
    -Genel konsept dedigin fotoda bircok manken var ama ^_^ Boy boy sanirim, superler.
    -Ah o askilik da supermis ya, gozum kaldi herbirseyde *_*
    -Caydanliklar ve yanindaki melekli aynalar super *_*
    -Beni de al yuzuk denerkennn *_* Fotolarini da cekerim ben *_* Soz, Canon'umla cekerim, cepten de degil *_*
    -Hehe, canim super bi post olmus, bayildim.Detay dolu, kocaman bi yorum haketmis, her ay bekleriz artik devamini.

    - Londra'da bende rastlarsam kacirmam,ama buralarda yok sanirim, olsa kacmaz;)

    - Bu arada, birsey aldin mi?

    Operimmm ^*^

    ReplyDelete
  17. bayıldık bu pazara ba-yıl-dık. nolur bir dahaki gidişinde daha çok fotoğraf çek, daha çok ayrıntı görelim. aslında hayat'tan rica etmek lazım sanırım :)

    ReplyDelete
  18. içim gitti fotoları görünce.her ay git bence sevgicim.ne güzel şeyler var öylee :)

    ReplyDelete
  19. @Emilie, ay ne demek efendim, amacimiz gozlere senlik;)
    Canim ben kapanana kadar oradaydim ama onemli olan acilirken de orada olmak, zaman yetmeyebiliyor:D

    @Zeto'cum, oyle uzaktan bakmakla olmaz, gel beraber gezelim;))En guzel sapkayi buluruz sana;)

    @Giz'cim, demek sen de benim gibi o metal askiliklarin hayranisin! Belli mi olur bi gun belki bi yerden ikimiz de aliveririz:D
    Ama buraya gelmen lazim! Tuuum antika pazarlarini dolasmamiz lazim. Yeter ki HAYAT'in dilegi kabul olsun di mi:P

    @KovaKadini, aa ben cogu zaman sadece gezmek icin bile gidiyorum canim;)Kova kadiniyiz iste di mi?

    @FerahFeza'm opuyorum seni;* (Sondan baslayayim dedim;))
    Tatlim bir sey almadim, ama gelecek ay almak uzere anlastim;)
    Bi kere senin yorumun benim postumdan daha detayli olmus:D
    Bak iste buraya yaziyorum; biz bi gun seninle, dere tepe, pazar, dukkan doya doya gezecegiz, fotolar cekecegiz, evimize de birer pembe askilik alacagiz, 12 POUND'a! Ooof iste burada aglamak istiyorum, 12 POUND ne yaa? Tuh tuh tuh tuh! (Ellerimi de birbirine carpiyorum burada;))
    Canimcim simdi sizin oralarda kraliyet sapkasi patlamasi yasanir di mi? Senden bu konuda bilgilendirme bekliyorum;))
    Vee o rengarenk, cicekli, meyveli stantda bilumum takilar vardi;)
    Bi daha opeyim seni;*

    @Sophie'cim, hemen bi istegini HAYAT'a ilettim;) Ben bir de 400-600 stantlik Milano antika pazarina gideyim o zaman sizin icin;))

    @Beijaa'cim, ben zaten karar verdim her ayin ilk pazari uzuuuun bi yuruyuse cikacagim:D

    ReplyDelete
  20. çok uzağız ama yine de bir ciao demek istedim :) ben de 3 senedir napoli'de yaşıyorum ve seni henüz farketmemiş olmamdan ötürü utanç içindeyim :) çok merak ettim ne yapıyorsun tee pavia'da?

    ReplyDelete
  21. bayılıyorum boyle yerler bizde niye yokki:( londraya giince hep giderim, orayla yetiniyorum..
    komidin harika favorim:))

    ReplyDelete
  22. @Sinem Kocabas, ciao bella!;)
    Ben de gecenlerde gordum blogunu, bir sevindim bir sevindim;) Uzagiz ama gelecegiz Napoli'ye bi zaman;)
    Biz okumaya doyamadik, azicik ta burada okuyalim dedik. Toplandik geldik Pavia'ya;)

    @Aysun, Ankara'da olmadigini biliyorum ama belki Istanbul'da vardir diye umit ediyordum. Orada da yok herhalde;(
    Ama saniyorum Londra ve Fransa'dakiler daha bi guzeldir;)

    ReplyDelete
  23. Gezmiş kadar oldum, sağolasın :) Bu arada, çoraplarını sevsinler :)

    ReplyDelete
  24. @Moda(e)rator, icini temizleyince daha da tatli olabilir o komodin;)
    Ayh tesekkurler canim;)

    @Demet'cim, ne demek, bi dahakine daha cok gezdiririm;)
    Hihi valla herkes sevdi onlari sanirim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!