Thursday, May 5, 2011

Not always colorful!

Bazen az renge ihtiyac duyuyorum. Bu ihtiyacimi da siyah karsiliyor genelde. Mutluyuz onunla;)
Degisik bi aliskanligimdan bahsedeyim, bakalim kimler benim gibi ogrenmis olurum;)

Benim ders calisabilmem, kendimi iyi hissetmemle dogru orantilidir. Eger gunluk bakimimi yapmamis, pacoz bi sekilde ders calisiyorsam, asla odaklanamam. O yuzden ders calismadan once sacimi, basimi duzeltirim. Kendimi iyi hissettirecek ev kiyafetlerimi giyerim. Hatta kupe takar, azicik makyaj bile yaparim:) Ve en onemlisi tirnaklarim bakimli olsun isterim. Cunku en cok onlari goruyorum ders calisirken;) O yuzden tirnaklarima, ojelerime pek dikkat ederim;)
Biraz kokos mu buldunuz beni? Yoksa benim gibi olan var mi;)

Bugun de cikmis ojelerim ruyama girince, sabah uyku sersemligiyle ojelerimi temizledim ve gecenlerde aldigim ojemi bi deneyeyim istedim. Ta da!


Butun gunun neselendi, neon neon turuncularimi gordukce;)
HAYAT gorunce, ellerimin esmer gorundugunu dusundu, ne kadar neon siz tahmin edin;)

Tirnaklar afili olunca kiyafetimi abartmadim (acaba?). 





Bakalim yarina siyah modum degisecek mi?


18 comments:

  1. bayıldımmm, çok tatlı olmuşsun yine :)

    ReplyDelete
  2. Siyah kurtarici canim ^_^
    O elbisenin aynisi bende var *_* Koton'dan almistim, sanirim cepleri farkli yerde ama ayni model :)

    Cok guzel kombinlemissin canim, kemer oje uyumu super bir dusunce ;) Ben olsam kemer-kupe dusunurdum sanirim :)

    Bir de dikkatimi cekiyor,pullu seyleri seviyorsun sen.Ben de tam tersi :) Tisort islemesi disinda pek tercih etmem :)

    Bir de canta-corap ikilisi de super,biz corap dedikce hep corap alisverisine gidiyordur ellerin :)

    Birsey yaparken az bakim bana da iyi gelir,en azindan oje olsun kupe olsun yeter :P

    Bence ojelerin gayet ho$,erkekler alisamiyor boyle renklere garip geliyor sanirim hehe :)
    Operimmm ^*^

    ReplyDelete
  3. ne harika ojeler.kombin ise süper ;)

    ReplyDelete
  4. @Shopp-ing-bag, tesekkurler tatlim;)

    @FerahFeza'm, ben Koton'dan almadim ama elbiselerimizin ayni olusuna pek sevindim:D
    Turuncu baska seyim yokmus ki canim! Zorunlu kombin bu:D Aslinda kupelerim de turunculuydu, cikmamis ki:/
    Ay kokosum ben, her seyi severim:p
    Biliyor musun cook uzundur corap almadim canim, hala stoklari kullaniyorum;)
    Heey yasasin, sen de benden sayilirsin o zaman;) Hihihi:D
    Aaa HAYAT sevdi aslinda tatlim, ellerim bronz gibi gorunuyor ama:P
    Kocaman opuyorum canimcim;*

    @Beijaa'cim, ben de pek seviyorum kendilerini tatlim;)
    Tesekkurler;)

    ReplyDelete
  5. ojelerin rengi harika elleri de yaz gelmeden bronz göstermiş hem :)) kombinin sade ve şık olmuş canım çoraplarına takıldı ama yine gözüm deseni kendine çekiyor :)

    ReplyDelete
  6. çorabın çok şirin amaaaaa:)))))))

    ReplyDelete
  7. çok tatlı olmuşsun şekerim..ojelerin çok sevimli:)çorapta elbiseye bambaşka bir hava katmış,çok sevdim:)

    ReplyDelete
  8. Sevgicim içindeki renk fışkırmasını engelleyemezsin:)Turuncu ojelerin kıyafetine hoş bir hava katmış. Benim de böyledir, bir şeyi iyi yapmak istiyorsam muhakkak iyi hissetmeliyim. Sınava herkes eşofmanla girerken, ben kendimi aşar, makyajımı yapar, şıkır şıkır giyinir giderim:)

    ReplyDelete
  9. ojelerin çok cici siyahlada güzel gitmiş cnm, çorap ve babetin çok hoşuma gitti ;)

    ReplyDelete
  10. Elbisenin turuncu detay'iyla oje süper olmus canim!! Siyah'da cok yakismis.
    Ve evet bendede bi takinti vardi mesela, ders calisirken, masa düzgün etrafim düzgün ben "düzgün" olucamm :D
    öptümmmmmm

    ReplyDelete
  11. turuncu ojeyi bende çok seviyorum yine çok sevdim
    :) çok şirinsin yine mucxx

    ReplyDelete
  12. yine çok şeker olmuşsun bayıldııııım=)

    ReplyDelete
  13. Ojelerin rengi çok güzelmiş,canlı canlı.

    ReplyDelete
  14. canım çok şık olmuşsun, siyah çok yakışmış.. gerçi kime yakışmaz ki:) bu arada ojelere bayıldım!
    Ben de tam tersi makyaj çıkarmadan ders çalışamam! her gün ders çalışmak zorunda olan bir insan olarak böylesi daha sağlıklı :D

    ReplyDelete
  15. cok tatlisin kuzu yine cok sevdim ojelerini. siyah turuncu beraber cok severim zaten.
    bende senin tam tersi hic suslu puslu calisamam, ders moduna girmem lazim tepemde bi topuz en rahat sortum tshirtum bide mutlaka makyajsiz olmam lazim.
    obur turlu aklim hep disarda kaliyor, ne isim var evde suslu puslu diyorum ahahah:)))

    ReplyDelete
  16. çok seviorum o saçlarını çok! oje ve kemer uyumunu çoks evdim bende çorap ve oje uymu çok severim öle de dene balım sana yakışır öperim çokçaaaaa

    ReplyDelete
  17. ay ay ay ben bir corap kombını görmesem cok sasırırdım zaten.
    cok beegndım .
    siyah elbisenın agırlgı yeter.

    ReplyDelete
  18. @Gok,oje hilesi tatlim;) Cok tesekkur ederiim;)
    Aaa burada da herkesin gozu takildi corabima canim, degisik bi deseni var azicik;)

    @Coco-Jelly guzelleri tesekkur ederiim;)

    @Duygu'cum, cok tesekkurler tatlim;)
    Baktim elbise sade, corapla sukse yapayim dedim;)

    @Lulu'cum, azicik kamufle edeyim dedim ama firladi yine renkler:P Oh be sen de benim gibisin demek ki! Final zamanlarinda ODTU Insaat'in kokosuydum ben:P

    @Cecilia, cok tesekkur ederim canim;) Turuncu ojelerim pek eglenceli;)

    @Gulsah'cim, turuncu iddiali bi renk olunca, siyahla dengelemek gerekiyor;)
    Demek sen de bendensin;) Azicik takinti ve duzgun olmaktan zarar gelmez di mi;)
    Opuyorum tatlim;*

    @Rococosh, cok tesekkurler tatlim, optum seni;*

    @CMOS, hihii tesekkurler canim!

    @Followupfashion, aynen oyle canim, gunume renk kattilar!

    @Dream'cim, siyah vazgecilmezdir!
    Haha demek sen diger taraftasin;) Canim ben de her gun ders calisiyorum, az zararla suslu olayim istiyorum:P

    @Buett'cim, seni de diger tarafa aldik demek ki;) Aaa ben de hazir olayim, canim her istediginde hemen kacabileyim dersten diyorum:D:P Saka tabi:D
    Teskkurler kuzum, opuyorum seni;*

    @Coco-Jelly, ayh cok tesekkur ederim sekerler;)
    Tamam o zaman, sizin icin corap, oje uyumu gelecek;)
    Opuyorum;*

    @KovaKadini'cim, hehe:D Yaz geldi, ben kopamadim coraplarimdan;)
    Tesekkurler seker;*

    ReplyDelete

I♥Comments!