Tuesday, May 24, 2011

Mezuniyet gunlugu-2

Bugun doktora sinavina girecegim gun. Sozlu sinav siram 14.45'te. Simdi heyecanimi yatistirma calismalari yapiyorum;)

Yazmak beni rahatlatir dedim. Hem biraz bloglarimi dolasayim, hem de hala mezuniyet gunlerimden kalan fotograflari ekleyeyim. 

Bu fotograflar mezuniyetten bir gun once, her yil yapilan geleneksel seminerin aksam yemeginden...

Bu sene gecen seneye gore daha az insan vardi. Ayrica bu senenin yemekleri daha bir guzeldi. Lazanyadan, ricotta'li ispanakli boreklere, cesit cesit Italyan salamlarina, soslu tavuklara ve tabiki tatlilara kadar genis skalali bir kokteyl... 

Elbisem Annecigimin mezuniyet hediyesi; hem sifon, hem kalp desenli
Bakalim begenecek misiniz bizi;)











Hepinizi opuyor;*, 14.45'te( Turkiye saatiyle 15.45;)) tum guzel dileklerinizi, pozitif enerjinizi bekliyorum;)


21 comments:

  1. canım en şık sen gözüküyorsun anneciğinin elbisesi çok yakışmış :) sınav konusunda inşallah senin için en iyisi olur :)

    ReplyDelete
  2. Tatlım bu elbise de bir ayrı güzelmiş :)) Şarap rengi yıldızlı şifondan sonra, kalpli lacivert şifon (kronolojik olarak önce aslında :p) muhteşem!:) fildişi ayakkabılarla harika olmuş, belden bağlı oluşu ve elbisenin üstüne dökümüne bayıldım canım :))

    Sözlü sınav için dualarım seninle olacak, her şey çok güzel geçecek inşallah canım :)))

    ReplyDelete
  3. sınavda başarılar:)
    çok şeker olmuşsunn bu elbiseyle dee:)

    ReplyDelete
  4. kuzum,başarılar yolluyorum istanbullardan sana :) güsel haberlerini bekler,seni çokça öperim ! :*

    ReplyDelete
  5. Sınavda başarılar canım...umarım güzel geçer bu arada resimlerdeki elbisene bayıldım :)

    ReplyDelete
  6. Tatlım benim bol şans diliyorum sana eminim harika geçicek :) Yine çok şıksın annen harika bir tercih yapmış sen de çok yakıştırmışsın öpüyorum seni kooocaman :)

    ReplyDelete
  7. Basarilar guzelim... Butun dualarimiz seninle ;))
    Elbiseni ve ayakkabilarini cok begendim :DD xxx

    ReplyDelete
  8. çok güzel gözüküyorsun ayakkabılarına bayıldım güle güle giy tatlım:))

    ReplyDelete
  9. canım şuan sınavdasın sanırım başarılar diliyorum sana umarım herşey istediğin gibii olur annişinin ellerine sağlık elbisen çok şeker

    ReplyDelete
  10. umarım işe yaramıştır pozitif enerjiler :)

    ReplyDelete
  11. Çok şekersin yine tatlımmm! Bu ayakkabılarına bayılıyorum zaten, elbisen de inanılmaz şeker :)

    ReplyDelete
  12. kuzuuu! ay en şık sensin ciddiyim. umarım sınavın iyi geçmiştir! fotoğraflar gecenin keyifli geçtiğini söylüyor orası kesin :)

    ReplyDelete
  13. Çok hoş olmuşsunn :) Zaten gülen yüzüne yakışmayan şey yok ;)

    ReplyDelete
  14. Nasıl geçti doktora sınavın. Bir de sende benim gibi bu olayları giyinmek süslenmek için bir fırsat telakki edenlerdensin. Çok şık olmuşsun her iki günde de.

    ReplyDelete
  15. Başarı dilemek için biraz geç kalmışım ama inş. süper geçmiştir sınav ... Mezuniyet halleri çok hoş maşallah maşallah Darısı başıma inşallah :)

    ReplyDelete
  16. Kalpli giysileri nasil da bulurmus ♥
    Bence de, en şık sensin,cok begendim kombinini...

    Umarim bugun de guzel gecmistir canim benim, insallah...

    Operim ^*^

    ReplyDelete
  17. 2inci gündede yine süper görünüyorsun, bütün yorgunluklara ragmen (sinavlar vs) okadar fit ve enerji dolu görünüyorsunki anlatamam, annenin secimi olan elbisende cok güzel, ayakabilarla süper duruyor. Bu arada birsey diyemeden edemicem, üst'den cekilen fotograflari cok beyendim, yukari dogru bakiyorsunuzya iste onlar :-) cok cok öpüyorumm

    ReplyDelete
  18. ayakkabıların çok şık olmuş
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. I love your hairstyle! And your outfit is so cute

    ReplyDelete
  20. Ay elbisenin güzelliğine bak yaa ne güzel bir seçim yapmış annen ve çok ama çok yakışmış tatlım:)Ben sana bol şanslar dilemek isterdim ama sanırım geç kaldım affet beni:(

    ReplyDelete

I♥Comments!