Monday, May 23, 2011

Mezuniyet gunlugu-1

Mezuniyet videoma gelen yorumlarin beni ne kadar mutlu ettigini sanirim tahmin edebilirsiniz. 
Hepinize ayri ayri tesekkur edecegim ama buradan da COK TESEKKUR EDERIM HEPINIZE! 
Hepiniz sevincimi, heyecanimi benimle paylastiniz, mutlulugumu ikiye katladiniz;)
Iyi ki varsiniz

Bugun ve yarin doktora sinavi olacak. Umarim benim icin ne daha iyiyse o olur.
Guzel dileklerinizi, enerjinizi, opucuklerinizi gonderin bana olur mu;))
Hepinize kocaman opucukler benden;*;*;*;*

Mezuniyet ve seminer fotolarimla basbasa birakayim sizi.
Videodan gordugunuz uzere, bu mezuniyet kombinimdi; hanim hanimcik olayim dedim;)



Kalplerden sonra yildizlara gecis yaptim! Ve hala sifon giymekte israr ediyorum;))




23 comments:

  1. ayyy yerim ben seniii!!! sen mezun mu oldunnnn tebrik ederim tatlımmm hadi gel de burda da bi kutlama yapalımmm:)

    ReplyDelete
  2. öncelikle tebrik ederim sonunda rahat bir nefes alabileceksin :)))
    onun dışında kıyafetin herzaman ki gibi çok hoş sana yakışan bir kombin :)

    ReplyDelete
  3. HARİKASINNNNNNN.....:))))DARISI BENİM LİSANS MEZUNİYETİME...ÇOK AZ KALDIM UMARIM TAKILMADAN BİTERRRRR:)))

    ReplyDelete
  4. Tebrikler tatlım, doktora sınavlarında da başarılar diliyorum :) Çoook güzel olmuşsun maşallah. Kırmızı şifon ve yıldızlar çok yakışmış sana :)

    ReplyDelete
  5. Canim tekrar tebrik ediyorum. Doktora konusunda ise gercekten istiyorsan umarim olur. Cok zor bir surec oldugu icin, illa ki olsun diyemedim. Senin icin gercekten ne iyi ise o olsun. Iyi dileklerimiz seninle:)

    ReplyDelete
  6. Tebrikler Sevgi'cim tekrar tekrar, dualarim da seninle canim, Doktora sinavin da iyi gececek eminim...

    Elbise cok guzel ayrica ayakkabilarin gozumden kacmadi :) Zamanlari gelmisti ^_^

    Operim canim benim ^*^

    ReplyDelete
  7. Geçen hafta sizin oralarda olduğum için yeni gördüm mezuniyet ve doktora haberlerini.:) Çoook tebrikler ve bol şans diliyorum Sevgicim.. Sevgiler.

    ReplyDelete
  8. Ayy sen kendin yıldızsın zaten tatlım,pek de yakışmış kırmızılar ;)

    ReplyDelete
  9. Çok çok tebrik ediyorum canım. Her şey gönlünce olsun. Elbisen de çok yakışmış maşallah diyorum :)

    ReplyDelete
  10. tebrikler canım, tam hanım hanımcık olmuşsun :) doktora için hayırlısı olsun :)

    ReplyDelete
  11. Canım benim tebrik ediyorum seni :) O kadar güzel olmuşsun ki eminim elbisenin üstündeki yıldızlar senin yanında sönük kalmıştır kocaman öpüyorum :)

    ReplyDelete
  12. Çok tebrik ederim canım, doktora istiyorsan inş. o da olur, gitmişken hepsi bitsin:) Elbisen de çoook cici sen gibi

    ReplyDelete
  13. Tekrar tekrar tebrikler! çok şeker bi elbise olmuş çok yakışmış:) Bol şans diliyorum sana..

    ReplyDelete
  14. Tatlım bu ne güzellik? :)) şifon yıldızlı elbisene bayıldım hem hanım hanımcık dediğin gibi hem etekleri uçuş uçuş çok sexy!:) hem de omuz detayı çok şık kurdelası :)) tekrar tebrikler canım benim, hayırlısı ise doktora da olur inşallah, ayakkabıların da ayrı güzel bi tanem güzelliğini tamamlamış, harikasın yine! :))

    ReplyDelete
  15. çok tebrik ediyorum canım.ayrıca doktora için bol şanslar diliyorum ;)

    ReplyDelete
  16. canım öncelikle tebrik ederim,bir kaç gündür blogları gezemediğimden ben daha yeni gördüm.sınavlarında başarılar diliyorum :)
    bu arada yıldızlı elbisene bayıldım,üzerinde duruşuda çok güzel :)

    ReplyDelete
  17. @KizKizaToplandik, tesekkurler! Ay insallah!

    @Gizzy'cim, oldum canim ya;) Geliyorum tatlim, az biraz kaldi;) Mucuk;*

    @BonBon, tesekkur ediyoruum:)

    @Princess, ay tesekkurler tatlim;)

    @Sevi, cok cok tesekkur ederim:)

    @Çağla ŞANLI, aynen oyle oldu;)
    Cok tesekkur ederim;) Elbise kiziyim ben sanirim;)

    @GunerYapku, darisi sana caniim, umarim sen de cok guzel bir sonla bitirirsin:)
    Cok tesekkur ederim;)

    @Yesim'cim, ne guzel bi yorum yapmissin, mutluluguma mutluluk kattin;) Tesekkurler canimcim;*

    @Lulu'cuum tesekkur ederiim;)Dediklerin icime oyle bi ferahlik doldurdu ki!Ne cok tesekkur etsem az, kocaman opuyorum;*

    @FerahFeza'm, sinav gecti canim, bakalim ne olacak:/
    Ama pek guzel dileklerin icin opucuklerimi yolluyorum sana;*;*
    Hihi evet canim, doya doya giydim ayakkabilarimi:P

    @Imge'cim, hos geldin, hos gittin;)
    Cok cok tesekkur ederim canim...Kocaman sevgiler;*

    @Aktuelmoda, hihi simarttin beni kuzum;)) Cok tesekkurler;)

    @Cicici, ay ay cok tesekkur ediyorum tatlim;)

    @Gök, her ikisi icin de cok tesekkur ederim canim;) Amacima ulasmisim demek ki;)

    @Did'im, yildizlar daha cok oldugundan pariltilari hic sonmedi, beni de onlar isildatti sanirim:P
    Canim benim cok cok tesekkur ederim, opuyorum kocaman;*

    @LucY'cim,hehe gitmisken onu da aradan cikarayim di mi canim;)
    Darisi sana tatlim;) Cok tesekkur ederim;*

    @Elifinelizi, oluuur;))

    @efeNes,tekrar tekrar tesekkurler canim;);*

    @Giz'cim, peki bu ne guzel bi yorum:))
    Ben de o saydigin kistaslarla oyle cok seviyorum ki elbisemi;)Sevdigim detaylari senin de yakalamis olmana ayri bir sevindim;)
    Insallah guzel dileklerin bana sans getirir. Kocaman opuyorum cnaim;*

    @Beijaa'cim, cok tesekkur ediyorum tatlim; hem tebrigin, hem doktora dileklerin icin;)

    @Rebel'cim, canim benim yine de geldin ya;)Cok cok tesekkurler canim;)

    ReplyDelete
  18. Ben elbisenin detaylarina bayildim yaaaa :-) sen herzamanki gibi cok güzelsin, gülümsemen hic eksik olmasin yüzünden canim. Tekrar kocaman tebrikleeeer :)

    ReplyDelete

I♥Comments!