Sunday, May 1, 2011

LaVieEnRose nasil dogdu?



Giz'li Teras'tan mim gelmis bana;)Blog açma hikayeniz... Buralara yolunuz nasıl düştü ve neler hissediyorsunuz temasiyla...


Hala aklimdayken kayit altina almak adina, guzel bir mim konusu...
Bloglarla ilk tanismam universitedeki ilk yillarima tekabul ediyor sanirim. Dikis islerine merak salmistim. Google aramasi da beni Lacin'in bloguna yonlendirmisti;) Uzun bi sure tek blogla idare ettikten sonra, cekirge misali bloglardan bloglara atlamaya basladim. Yapilan isler, yazilan yazilar pek hosuma gidiyordu. Icimdeki Sevgi'lerden biri orada olmak istiyordu.
Sonra Pavia'ya geldik. Ilk zamanlar benim icin cok zor oldu. Her istedigimde, her istedigimi paylasacak bi yer lazimdi bana. Sonra bi gun buradaki 2. sinavimiza calisirken, HAYAT'a ben blog acacagim dedim. HAYAT da zaten sessiz blog izleyicisi oldugumu biliyordu. Oturduk, calistik, olusturduk LaVieEnRose'umu;) Adini bizim sarkimizdan aldi, SvGLove ise bizim isimlerimizin sifresi:p 

Blog dunyasinda olmanin zevkini, burada olmayan anlayamaz bence. 
Bu sayfalarda her istedigini paylasmakta ozgursun, 
Arkadaslik kurmak istedigin insanlari kendin seciyorsun,
Tarafsiz yorumlar duymak istiyorsan, yine dogru yerdesin,
Istemedigin yorumlari almak zorunda da degilsin (onaylamama gibi bir secenegin var;))
Vee en guzeli tabi ki harika arkadasliklar ediniyorsun. Oyle ki, bu arkadasliklar 'sanal' falan da degil! Capcanli! Cunku her gun iletisimde oluyorsun; yaptiklarini takip ediyorsun, fikir alisverisinde bulunuyorsun, sevincini, uzuntunu, kararsizligini, umudunu, her seyini  paylasiyorsun...
Burasi ayri bir dunya, burasi blogosfer;)
Burada daha uzuuun yillar kalmayi dusunuyorum. Mutluluk kaynaklarimdan biri oldu blogum, blogosferim;) 
Hepinizi cok seviyorum, iyi ki buradayiz;)


Bu arada, ben de FerahFeza'mdan blog hikayesini duymak istiyorum;)

11 comments:

  1. güzel bir hikayesi var-mış bu güzel blogun:)
    uzun soluklu olsun!

    ReplyDelete
  2. Yaşasın blog kardeşliği:) Bu arada T-shirt'ünü de çok beğendim canım

    ReplyDelete
  3. cok güzel bi hıkaye.
    iyiki dogmus ve bizimle olmussun
    daha dogrusu bzimlesin.ben de daha cok cok cok yenı olmama ragmen.vazgecılmezım blogum va bloglar.
    hep bizimle kal.
    tsortte cuk oturmus :)

    ReplyDelete
  4. Canım blogunu hikayesini çok güzel ve anlamlı bir şekilde anlatmışsın :)) Senin cümlelerini okurken hep bunlar benim de aklımdan geçenler demeden edemiyorum:))) Diğer sanal mecralardan farklı olarak kesinlikle capcanlı ve reel bir ortam burası, iyi ki varsın buradasın ve iyi ki yollarımız kesişti tatlım :)))
    P.S: La Vie En Rose bizim de en sevdiğimiz şarkılardan biridir blogunun adına da ayrı bir sempatim var bu yüzden ;)

    ReplyDelete
  5. iyikide açılmış iyikide sevimli yüzünü görmüşüz!!!

    ReplyDelete
  6. hikayemiz aynı kuzum:) dikiş dikme hevesi, google aramaları, laçin... :) iyki açmışsın blogunu,iyki tanıdık seni;)

    ReplyDelete
  7. Okurken, sonu bana gelecek diye dusunmemistim :)
    Yurtdisinda yasayan biri icin blog acma hikayesi benzerlikler gostereceginden,pek farkli bir hikayem olmaz sanirim :) Ama cevaplarim tatlim, tesekkur ederim ^_^

    Fotografin da cok ho$ ^_^

    Operim ^*^

    ReplyDelete
  8. iyiki açmışsın blogunu canım:) zevkle takip ediyorum:)

    ReplyDelete
  9. @CepAynasi,insallah! Gozum gibi bakiyorum bloguma;) COk tesekkur ederim;)

    @LucY, ay evet ya! Iyi ki varsiniz;)
    Canim ya bi yanlis aktarim oldu sanirim, tisortteki yaziyi ben programla yazmistim:/
    Ama begendiniz diye, oyle yapayim ben o tisortu bari;)

    @KovaKadini'cim, kuzum cok yenisin belki ama pek seviyoruz seni;)
    Cok tesekkur ederim canim, iyi ki buradayiz.
    Tisortle ilgili gercekleri bi onceki yorumda acikladim^_^

    @Giz'cim, uc kere iyi ki, iyi ki, iyi ki diyorum;)) Ben de senin yazdiklarindan cok keyif almistim, o keyifle bu mim'i hemen yayinlamak istedim zaten;)
    LaVieEnRose'un gectigi bir seye sempati duymamak mumkun degil di mi;)
    Opuyorum tatlim;)

    @Coco-jelly, ama utandiriyorsunuz beni efendim:D Cok tesekkurler sekerler, iyi ki variz;)

    @HayatGuzel,tatlim bizim ne cok ortak yonumuz var di mi^_^
    Iyi ki burdayiz canim, iyi ki boyle guzel insanlarla guzel paylasimlarda bulunabiliyoruz;)

    @FerahFeza'm, ben senin hikayeni tahmin ediyorum ama senden daha masalsi bi anlatim bekliyorum kuzum;)
    Kocaman opuyor, tesekkur ediyorum;*

    @Ozge'cim, iyi ki birbirimizi de bulduk canim;) Ben de senden cok sey ogreniyorum;)

    ReplyDelete
  10. Ne güzel yazmissin canim, iyikide baslamissin bu blog'a :-)
    öpüyorum

    ReplyDelete
  11. Gulsah'cim, iyi ki baslamis, iyi ki sizleri tanimisim canim;)
    Opuyorum ben de;*

    ReplyDelete

I♥Comments!