Tuesday, May 31, 2011

Lago di Como

Haftasonu bulundugumuz cennet kosesi Lago di Como'ydu;) 
Beton yiginlari yesillikler arasindan firlamis olsa bile hala doganin guzelligi agir basiyor.







Gosterisli villalara, sevimli evlere bak bak doyamiyor insan!


Mesela bir dahaki Como gezisinde bu otelde kalmak istiyorum! Nasil guzel di mi?


Ve Bellagio! Como'dan deniz yoluyla 45 dk ve 2 saatlik iki tur secenegiyle ulasalabilen baska bir cennet kosesi... Yarim adanin taa en ucu! Bence Como'dan daha cok ziyaret edilesi bir yer!

Como'dan daha az el degmis buraya. Daha sirin, daha guzel, daha sakin, daha temiz... Daha da daha!

Daracik sirin sokaklar...

Gosterisli ama sirin evler, oteller...

Agaclar, agaclar, agaclar...

Sagim, solum, onum (ya da arkam) tertemiz, isil isil bir gol...

Her penceresi fon olmaya musait;p

Pamuk prenses ve yedi cuceler bile burada yasarmis:))

Uzaklarda dumanli Alpler...

Baharda oyle bir ciceklenirmis ki bu Bellagio, dillere destan..



Her Italyan sehrinde bir ask hikayesi olmazsa olmaz degil mi?
 Asagidaki uclu resmin ortasindaki Villa Giulia, 18. yy'in sonlarinda bir Kont tarafindan esinin anisina yaptirilmis. Zengin ve romantik kontumuz bu villayi oyle bir yere insa ettirmis ki, ust resimde gorulen zeytin bahceleriyle Como'nun sag golu (Lecco golu) gorulurken, alt resimdeki yoldan da sol gole (Como golu) ulasilabiliyormus. 
Yani villanin on yuzu bir gole, arka yuzu diger gole bakiyor!
Biz zenginligin mi, romantikligin mi daha agir bastigina karar veremedik:P

Iste villanin onunden giden yoldan ilerleyince ulasilan yer! Boyle bir guzelligin adanmasi her kadina nasip olmaz di mi;)

Zengin olmasak ta, romantigiz;)


Bir sure dinlenip, bu guzel manzaranin keyfini cikarmak lazimdi...

Beylerin okla gosterilen 'sahane' karsisinda nutuklarinin tutuldugu an:))

Bu huzur kasabasina daha cok gitmek istiyoruz... 
Tum villalarini, bahcelerini, minicik sevimli sokaklarini gezmek istiyoruz...
Bir daha ki sefere yukaridaki haritanin her kosesine bir bir ugramak istiyoruz...

Size de tavsiye ediyoruz:)
Clooney'cim cok akilli bir secim yapmis, aferin O'na:))

34 comments:

  1. Ohh ne güzel yapmışsın tatlım artık gezme zamanı başlamış:) Yaa çok güzelmiş Como gölü methini duymuştum ama gidememiştim şimdi sayende görmüş oldum fıstık:) Çok öpüyorum:)

    ReplyDelete
  2. harika bir yer burasııı :) şu an öyle bir yerde olmaya o kadar ihtiyacım var ki. romantizm için de güzel bir yer :) çok çok yakışıyorsunuz birbirinize.

    ReplyDelete
  3. İçim açıldı fotoğraflarla, ne harika bir yer orası öyle :)

    ReplyDelete
  4. Ayyy ayy ayyy muhteşem kareler,doğa müthiş,sen müthişsin tatlım..

    ReplyDelete
  5. çok güzel yerlermiş gerçekten de orada insan yaşlanmaz bile :)))

    ReplyDelete
  6. Ayyyyyyyy cok cok cok cooooook guzel bir yaziiiiiiiiiii:)
    O kolyeye bayildim:)
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  7. ahh como ahhh. resimlerde öyle güsel olmuşki sanki ordaymışım gibi hissettim :) saol tatlım yine süper bir post.

    ReplyDelete
  8. Como gerçekten İtalya' da görülmesi gereken yerlerin başında bence, özellikle bu mevsimde. Fotoğraflar cıvıl cıvıl, çok güzel, sevgiler..

    ReplyDelete
  9. gezz kuzum gezz benim yerime de bol bol gez :)

    ReplyDelete
  10. İçim açıldı, ne kadar yeşil, ne kadar güzeli oturup blog yazmak istedim, bir bira, sohbet;)

    ReplyDelete
  11. Bu resimler harikaaa!!!
    Muhtesem yerler bayildim bizimlede paylasmis olman ne güzel bol bol resimler ile..
    - Ve canim önemli olan ruhun zenginligidir,mutlulugunuz romantik dolu anlariniz bol olsun!!

    ReplyDelete
  12. İçim huzur doldu fotoğraflara bakarken! Cenetten bir parça gibi. Sayende gitmiş kadar olduk teşeşkkür ederiz:) sen bir daha git bir daha bize böyle güzel bir post hazırla Sevgicim:)

    ReplyDelete
  13. Canım benim o kadar güzelsiniz ki birlikte :)) tüm yazını bir çırpıda okudum resimleri de yaladım yuttum desem yeridir :))) öyle çok istiyorum ki gitmek bir önceki postta da yazdığım gibi google earth'den bakıyorum arada :)) senin gözünden bakmak bir ayrı hoşuma gitti tatlım, kontun sevdiği kadına ithaf ettiği villa karşısında kalakaldım :) bellagio'nun resimlerine bayıldım, gidince daha çok vakit geçirilecekler arasına yazdım :) iyi ki gitmişsin fıstığım resimlere bakmak bile çok mutlu etti beni :))

    ReplyDelete
  14. Biz balayına Como'ya gitmek istemiştik ama birtakım engeller yüzünden gidemedik.
    Tek kelimeyle KISKANDIM:(

    ReplyDelete
  15. Soylemeden gecemeyecegim Sevgicim cok yakisiyorsunuz birbirinize!

    ReplyDelete
  16. resimlere bakıp bakıp huzur buldum cnm :) çok güzel bi post olmuş :)

    ReplyDelete
  17. Bayıldım ne güzel bir yer öyle, İsviçre'de İtalyan sınırına yakın Lugano var. Oraya da mutlaka gidin fırsatınız olunca. Ben çok beğenmiştim.

    ReplyDelete
  18. Burası harikaymış Sevgicimmm cennet gibi :)

    newyorklover-d.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Oh ne guzel gezmissiniz, super yerler ya,doga ile ic ice, oyle ozledim ki bu tur yerleri...Piknik yapmayi filan :)

    Fotograflar cok guzel,biz de gitmis kadar oluyoruz sayenizde.
    Villa harika, zengin olmasak da romantigiz demissin, ah tatlim, gonlumuz zengin olsun, gerisi bahane...

    Operim cokkk ^*^

    ReplyDelete
  20. o manzaranın gözuktugu foto en güzel oyle yolun sonunda gol kendını gösterıyo sahane.
    erkek enrde olsa aynı manzarayı bırakıp arabayı seyredermi seyreder valla.
    cok güzel bir secım.
    devamını bekleriz turların.

    ReplyDelete
  21. Ba-Yil-Dim nekadari güzel fotolar, ne güzel yerler gezmissiniz, masallah size! Ve cok yakisiyorsunuz, harbice cok romantiksiniz hihi ; )

    ReplyDelete
  22. Bir of çeksem karşı kiii dağlar yıkılırrrrrr şuan :) en çok görmek istediğim yer italya hayallerimin ülkesi .... Resimlere bakarken yazını okurken gittim geldim oralara, bende gelmek istiyorum italya ya hatta yerleşmek istiyorum... Tanrı misafiri olarak kapını çalabilirim birgün :)

    ReplyDelete
  23. Como gölünü ben de çok duymuştum gerçekten cennet gibi bi yermiş sefanız olsunnn =)

    ReplyDelete
  24. Ayyy, harika görünüyor, orada olmak istedim şimdi. Ahh İtalya ah her köşesi ayrı güzel. Hele o yemekler, makarnalar, pizzalar...

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. ÇOK GÜZEL GERÇEKTEN BAK GİDEMESEKTE SAYENDE BİRAZ GÖRÜP FİKİR SAHİBİ OLDUK..TEŞEKKÜRLER KEYİFLİ GEZİLER

    ReplyDelete
  26. Aaahh ahhh.. Ne güzellikti yaa.. Fotoğraflarınız da süper bu arada.. Yaz döneminde bol bol tadını çıkarın yanı başınızdaki bu cennetin.. Sevgiler..

    ReplyDelete
  27. Sevgi'cim resimlerin harika ! ^^ Gerçekten bende Italyayi böyle dü$ünüyodum : güne$, su, Alpler, rengarenk evler, ... kart postal gibi ^^ Ayrica, daha önce söyledigimi hatirlamiyorum ama yinede söyliyeyim, e$inle çok yaki$iyorsunuz :))

    Öpüldün bella !

    ReplyDelete
  28. CANIIIIIIIIMMMM!!!
    biliyorum ki mekanları ve anları güzelleştiren, cennetleştiren insanlardır. inan değerine değer katmışssın o mukemmel yerlerin..Como da Bellagio da harika:) tabi favori fotoğraf romantiğinle birlikte çekildiğiniz foto :)
    sevgiler!

    ReplyDelete
  29. ay ne güzel bir gezi olmuş kii :) iyi geldi, sanki ben de gezmiş gibi oldum ayak üstü :)
    italya'nın her şehrinde ayrı bir aşk hikayesi saklı cidden, ve bence çok yakışıyor bu ona :) como'yu görmeyi (hmm ya da belki george clooney'i :D ) ben de çok istiyorum ama daha şansım olmadı :)
    bu arada söylemeden edemicum, maşallah size ^^

    ReplyDelete
  30. ne kadar güzel bir yer ya fotolarına baktıkça içim açıldı :)

    ReplyDelete
  31. canım gene çok tatlısın:)süper fotolar içim açıldı vallahi:)çok öpüyorum:)

    ReplyDelete
  32. Ne güzel bir yer burası. orada yaşayanların ömrü uzundur kesin, böyle bir güzellik, huzur, manzara herşey var orada :)

    ReplyDelete
  33. Lago di Como tam bi cennetmiş:) sevgi ve hayatla beraber biz de gezmiş kadar olduk canım;)

    ReplyDelete
  34. @Zeto'cum, evet tatlim, zaman gezme zamanidir:) Gelirsen gotururum ben seni Como'ya;) Opuyorum fistik;*

    @Cicici, pek guzel bi yer canim. Ama romantizm icin oyle bi yer arasan Turkiye'de de bulunur di mi;) Cok tesekkur ederiz;)

    @MissSensible, sen bir de bize doldurdugu enerjiyi bilsen canim;)

    @AktuelModa, doganin yaninda benim lafim mi olur, ama tesekkur ederim canimcim;)

    @CaglaSanli, zaten Italyanlar hic bi yerde yaslanmiyorlar tatlim;)

    @Pelin'cim, cok tesekkur ederim;)Opuyorum seni;*

    @Shopp-ing-bag, boyle hissetmene vesile olmak ne guzel tatlim;) Tesekkur ederim;)

    @SJ, kesinlikle haklisin;) Hem mevsim, hem gidilecek yer itibariyle cok yerinde bi tercih;) Cok tesekkur ederim, sevgilerimle:)

    @Cemre'cim, hepinize gezip gesteriyorum iste canim:)

    @YerdenUzak, ne sahane blog yazilari cikar burada di mi;) Bir daha ki sefere blogumla gideyim:D

    @AskinAy,cok cok tesekkur ederim canim guzel sozlerin icin, ne demek, tabi ki paylasirim, her zaman;)

    @Posh'cim, tabi ki canim;) Hem kendim icin, hem sizin icin bi kac defa daha gidebilirim buraya;) Size guzel hissetirebilmek benim icin ayri bir mutluluk cunku;)

    @Giz'cim, belki biz buradayken 2. bir balayi icin gelirsiniz buraya;) Biz de eslik ederiz size, sonr da sahane yazi dizileri hazirlariz;)
    Sizin icin sectigim bu fotolar, benim hissettigim gibi hissetirebildiyse size ne mutluyum ben;)
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum canim;)

    @Tully, kiskanma caniiim;) Balayi 1 seferlik, ama beraber gezmeler cok seferlik. Birinde gelirsiniz elbette, eslik ederiz biz de size;)

    @Lulu'cum, hihi cok tesekkurler;)

    @Dream, hepinize huzur vermis olabilmek ayri bir mutluluk benim icin, tarifsiz;) Cok tesekkurler tatlim;)

    @LucY'cim,Italya'nin en guzel yerleri sinirlarda zaten. Mutlaka oraya da gideriz canim;)

    @NewYorkLoverD., aynen oyle canim, cennet;)

    @FerhFeza'm, kuzuum yaz geldi sayilir, siz de piknige gidersiniz Ingiltere'nin sayfiye yerlerinde;)
    Hihi blog uzerinden tur yapiyoruz di mi canim;)
    Yaa tabi ki gonlumuz zengin, her iki tarafi goren villalarda gozum yok ki:D
    Kocaman optum cnaim;*

    @KoVaKadini'cim,adamdaki aska bak di mi;)
    Hehe erkekler boyle yahu! Yalniz, bizim de araba karsisinda agzimiz acik kalabiliyor;)
    Aah ah insalalh devam edebiliriz turlara!

    @Viva, hihi harbice romantigiz demek;)
    Cok cok tesekkur ederiz seker;))

    @UcKadinUcModa, haha ne demek tatlim, gel basimizin ustunde yerin var. Sana super 'tour guide' bile oluruz;)

    @Tubitos, yaa zenginler biliyorlar cennette yasamayi talim;)

    @Deniz'cim, Italya her kosesiyle kendinin reklamini yapabilecek super bi ulke! Bundan sonra makarnasiz, pizzasiz asla:D

    @Necla, ne guzel! Ben tesekkur ederim, sevgiler;)

    @Imge'cim, azicik gun farkiyla kacirdik orada olmayi:) Evet evet daha gitmek lazim, o kucuk kasabalarin hepsinde durmak lazim:)
    Sevgiler;)

    @Un Peu de Tenue, canim cok haklisin! Bahsettiklerin kuzey Italya'ya uygun, kartpostallik goruntuler;) Umarim gelirsin buraya bi gun, zaten cok yakiniz di mi;)
    Hihi cok mutlu oluyoruz bu guzel sozlere, cok cok tesekkurler;)
    Baci baci bella;*

    @Serap'cim, sen de yorumuna sevgi dolu sozcukler katmissin canim;) Cok cok cok tesekkur ediyorum sana, sevgiler, opucukler;)

    @Laci'cim, seni bir de yaz Italya'si gezisi paklar, ne dersin;)Bak biz de buralardayken hem de;)
    Eminim senden ne guzel fotolar cikar, yeni kizinla;)
    Hihi cok tesekkur ederiz yahu;))

    @KibeleKeyfi,;) Oh ne guzel;)

    @Coco-Jelly, tesekkurler sekerler;) Opuyorum sizi;*

    @Hande, eminim yas ortalamasi uzundur canim;) Ne kadini, ne erkegi yasini gostermiyor zaten:P
    Eee cennette yasiyorlar;)

    @HayatGuzel,tatlim siradaki gezi yeni evli ciftimizin olur insallah;)

    ReplyDelete

I♥Comments!