Monday, May 30, 2011

Hafta sonu'ndan

Acaba SvGLove haftasonu neredeymis, ne giymis, neler yemis;)

Ipuçlari:
-Elde harita var!



-Granita ve dondurmali cannollo



- Gol, daglar, tertemiz hava! 

-Yanmis ten;)

????
:)

20 comments:

  1. cannolo çok güzel görünüyo.. yanık ten de ayrı bi yakısmıs:)

    ReplyDelete
  2. Kolyen ne şirin duruyor,dondurmali cannollo da çok leziz görünüyor afiyet olsun=)

    ReplyDelete
  3. Evet o dondurmalı olan şey inanılmaz lezzetli gözüküyo!

    Ve bu kombinin de favoriler arasında kesinlikle...

    ReplyDelete
  4. O dondurmaliyaa bayildim nekadar lezzetli gözüküyor yaa :D tam benlik birsey. Bu arada sen cabuk bronze olanlardansin sanirim, hemen farketmis, bir gün icindemi bu rengi aldin canim? Öptümmmmmm

    ReplyDelete
  5. Yoksa yoksaaa... Como olabilir mi tatlım bulunduğun yer? :)gitmek istediğim yerlerin başında olduğundan google earth'ün 360 derecelik view'u ile search etmiştim benzetiverdim :))
    yine çiçekli bluz, dünya tatlısı babetler ve şirin mi şirin bulut kolyen ile çok güzel gözüküyorsun canım benim. Yanık ten de bir ayrı yakışmış fıstığım :))


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. dondurmali cannollo ne kadar lezzetli görünüyor ağzımın suyu aktı resmen :D
    ne güzel tatile çıktınız biz daha finallerle uğraşıyoz :(

    ReplyDelete
  7. Hihi,ben biliyorum soylemem ama birisi bilmis ♥

    Ya ben yanik tene takildim, cok guzelllll,bende istiyorummm ^_^

    Cannolo tam da kolye ucundaki gibi hihi :PPP

    Tam yazlikci bi gezgin gibi olmussun, hava da guzel,tadini cikarin canim,eh hakettin de sen ^_^

    Operimmm ^*^

    ReplyDelete
  8. ne güzel bronzlasmışsın, süperr...

    ReplyDelete
  9. Cannola super gozukuyor,yami yammiiii:) Ayrica, ne guzel bronzlasmissin. Tatil ise super, bu kadar yogunluktan sonra, cok iyi gelmistir

    ReplyDelete
  10. @Dream, guzel gorundugu kadar lezzeli de canim! Ya tenimin yanigi hemen de acilir ama:(

    @Serpil'ciim, ah keske desem;))

    @Followupfashion, tesekkurler canim! Ah ah hem de nasil lezzetli tatlim! Gunde sayisiz tuketim yapabilirim:P

    @EfeNes, coook leziz!
    Tesekkurler canim;)

    @Imge'cim, eveeet:D

    @Gulsah, tatlim o tadi anlatmam mumukun degil, gel buraya beraber yeriz;)
    Aa yok aslinda canim, karanlikta cekilince bronz gorunmusum ama aslinda bildigin yandim ben! Yanarim, kolay bronzlasamam ki!
    Cok tesekkur ediyor, opuyorum seni;*

    @Zubizub, acaba buralardan misiniz siz Signora?;))

    @BeTwinUs, cin gibi kizlarsiniz siz yaa! Siz de kesfettigim bi diger yetenek te gozlem gucunuz olunca, burayi bilmemeniz de kacinilmaz oldu;)
    Odul olarak kocaman opucukler gonderiyorum size;*;*
    Hihi cok tesekkurler canimcim;) Tenim bronz gorunse de bildigimiz kirmizi yanik tendi;) Ama yine de foto hilesiyle gorunun yanik ten guzel di mi:P

    @Bitte, benim hala akiyor agzimin suyu:D
    Yok be tatlim, ders arasinda minicik bi tatil verdik kendimize;) Darisi sana! Bol basarilar finallerinde;)

    @FerahFeza'm, cok tatlisin;))
    Kuzuum yukarida da soyledim, bildigin istakoz olurum ben, isik hilesi diyelim o yanik tene;)
    Ay evet di mi? Ama yeme sen onu canimcim:P Ben sen buraya geldiginde yedirecegim sana;)
    Hehe aynen oyle! Turist olmak pek eglenceli bir sey:))

    Kocaman opuyorum kuzucuk;*

    @Aysun, ah ah keske bronzlassaydim. Once kirmizi kirmizi yanarim, sonra da acilir rengim:/

    @Lulu'cum, bu mini minicik tatilin ne sahane geldigini anlatamam, oh be dedik! Cannolo'yu buraya gelince denedin mi canim bilmem ama ucer beser yenilebilecek bir sey;)
    Cook tesekkurler canim;*

    ReplyDelete
  11. Canım ne güzel bronzlaşmışsın yaaa ne güzel orda havalar öle biz burda hala yağmurdan güneş göremiyoruz:( Neyseki senin resimlerinle kendime geldim:) Çok şirinsin minik:)

    ReplyDelete
  12. Bronzlasmak gibisi yok canim:)
    Kolyeside sahibi gibi cok cici:)
    Sevgiler!!

    ReplyDelete
  13. Heheh canım benim ohh mis gibi öpüldük fıstığımız tarafından diyerek biz de seni kocaman öpüyoruz güzelim :)) xxx :***

    ReplyDelete
  14. Öncelikle merhaba,
    Bir raslantı sonucu takıldığım blogunda kendimden de çok şey bulduğum için her gün bakmadan geçemiyorum. Ben de italyada yaşıyorum ama benimkisi malesef sadece 1 yıllığına:( Eşimin işinden dolayı 10 aydır milanoda yaşıyoruz. Biz de geçen sene evlendik ve evlenir evlenmez işimden 1 senelik ücretsiz izin alıp buraya geldim.
    Gittiğiniz yerler, denediğiniz tatlar o kadar bizimle aynı bazen blogdan görüp aaaa biz buraya gitmedik deyip araştırma yapmaya başlıyorum hemen.
    Tahminim benim için pek zor olmadı çünkü biz de hafta sonu comodaydık. Daha doğrusu arkadaşlarımız daha çok yer görsün diye sabah erkenden yola cıkıp, lugano, como şeklinde göl gezmelerine verdik kendimizi:)Como olmadı ama umarım başka bi yerde yollarımız keşisir:) görüşmek üzere

    ReplyDelete
  15. Granita !?!?!? Ama benim canm bundan çoook çoookkk çektiiii .... :):)

    ReplyDelete
  16. Tatlım bende mimin var ;))

    ReplyDelete
  17. @Zeto'cum, yagmurla gunesi degistik artik herhalde:) Bronzlasmam da yarim kaldi:)
    Hihi yaniniza geldigim de cidden minik olacagim canim ya:D

    @AskinAy, ay evet, insan bi guzellesiyor di mi canim;)
    Ay cok tesekkur ediyoruz ikimiz de:P
    Sevgiler tatlim;)

    @Giz'cim, cok tatlisiniz siz yahu;*:*

    @Zubizub, yakinlarda bi tanidik hissetmek ne guzel oldu! Ustelik pek te yakin! Hem de nice ortak yonle;)
    Aslinda once Milano'daki arkadaslarimdan biri sandim seni ama demek ki blogum sayesinde bir sekilde bulustuk;) Umarim reelde de gorusuruz bir gun.
    Sevgilerimle;)

    @UcKadinUcModa, yaa granita! Ama evde de yapilir caniim;)

    @Giz'cim, tesekkurler canimcim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!