Wednesday, May 4, 2011

Cicek kiz

Tacimiz guzelligine bakar misiniz?
Butun yaz taksam bikar miyim? Bikmam!

Goz fari bile surdum, tacima yarasir olayim diye! (1/40 yil oraninda surerim genelde:p)



Kupelerimle ne de guzel oldular; hepimiz cicek gibi olduk:))

Gordugunuz gibi benden mutlusu yok!;)


Detaysiz olmaz di mi?:)




Bu guzel tacimin, isil isil ojelerimin, kolyeme arkadas gelen kuslu, uclu yuzuklerimin bi kahramani var...
Blogumun bana kazandirdigi dostum, canim FerahFeza'cim
Beni boyle pek guzel bi cicek kiz yaptigin icin cok cok cok tesekkur ederim!


27 comments:

  1. taclari ben de cok seviyorum, böyle ciceklisi de harika :)

    seninle de uyumu bir baska sevgicim*_*

    öptüm tatlim

    ReplyDelete
  2. ayy tam çiçek kız olmuşsun sen bayıldımmm:)bu elbiseni çok seviyorumm seni bu elbise ile görünce bende de kocaman bir gülümseme oldu tatlımm:)

    ReplyDelete
  3. Çiçek kız hepsi çookkk tatlı ve güzel, neşe doldum:)

    ReplyDelete
  4. anamm şirinem benim pek güzel olmuşuz bütün detaylara bayıldım tacına zaten söz yok süper olmuşsun mor pembe uyumu cici ayakkabıların yüzüklerin ve küpelerin hepsini çok sevdim:)

    ReplyDelete
  5. oy oy oy ne kadar şeker olmuşsuuuunnnn ölee
    güle güle kullan hediyelerini pek yakışmış bol güneşli günlerrr =))

    ReplyDelete
  6. çok şeker olmuşsun kuzum sen:) taç mükemmel zaten:) saçlarını hep böyle topla,çok yakışmış sana;)

    ReplyDelete
  7. Yaaa sen Barbie mi oldun yaa bayıldımmmm:) Annem de bana gerçek çiçeklerden yapıyo bu taçlardan söliyimde yapsın yine:) Çoook güzelsin çoook:)

    ReplyDelete
  8. düm detaylar çok şık,çok güzel....ayrıca enerjine bayıldım :))

    ReplyDelete
  9. ay aya ya
    elbıseyle falan ne cici olmus gercekten.

    ReplyDelete
  10. cooooooooooooook yakismisss yaaa! yerim senin ayakkabilarini ayrica!

    ReplyDelete
  11. Offfff gercekten bir cicek kiz olmusun sen!!! :DD Nasil da yakismis cici tacin sana ;)) Gule gule kullan!! Bayiliyorum senin su corap koleksiyonuna yaaa, ne guzel desenler, renklerdir onlar oyle... ;)) xxx

    ReplyDelete
  12. Canım kır çiçeklerinden yapılmış gibi gözüküyor tacın çok zarifmiş bayıldım :)) şifon elbise ile de süper uymuş. Babet ve çoraplar yine şeker tadında :) Yüzüklere gelince aynıları bende var desem inanır mısın?:)) çok da severek takıyorum 2 farklı bundle halinde aldım forever new'dan :)))


    http://www.betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. canım valla çiçek gibi olmuşsun yüzüklerine bayıldımmm:))

    ReplyDelete
  14. ya elbisene tacına yüzüklerine herşeyine bayıldım çok şeker olmuşsuuun:)

    ReplyDelete
  15. Ayyy takmissin bile ♥
    Cok da yakismis ya super olmus, gule gule tak tatlim ^_^
    Ancak bu kadar yakisabilirdi ama, cidden, cok yakistirdim sana, hemen aynindan kendime de basliyorum :)

    Yuzukler ve oje de gozumden kacmadi :)

    Gule gule kullan hepsini, operim ^*^

    ReplyDelete
  16. tatlış,senin şu sarı çiçekli yüzüğüne bayılıyorummmm:)

    ReplyDelete
  17. Ne güzel bir tac bu böyle, rengide harika canim, kalpli elbisenle tam bir sirine olmussun :-) cok cok hossuma gitti.
    kocaman öpüyorum

    ReplyDelete
  18. kayboldum sanma okuyorum hala takipteyim yorum yazmaya vaktim olmuyo sadece:) TAca bayıldım. Bu arada mimleidm seni şeker:D

    ReplyDelete
  19. @Civciv'cim, ilk cicekli tacim bu benim, pek seviyorum ben de!
    Ama ben senin hic tacli halini gormedim canim, gorelim bi gun;)
    Opuyorum, cok tesekkurler tatlim;*

    @Gizzy'cim canim benim seni kocaman guldurduysem ne mutlu bana, bir de kocaman opucuk gondereyim bunun ustune o zaman:)

    @YerdenUzak, hihi cicek kiz da cok mutlu oldu o zaman;) Cok tesekkur ederim;)

    @Cemre'cim, ne neseli bi yorum yazmissin;) Tum detaylarimla;) Cok tesekkur ederim canim;)

    @Xcelis, hediyeleri aldigim andan itibaren gulup duruyorum zaten canim, cok cok tesekkur ederim;) Gunes hic eksik olmasin gunumuzden;)

    @HayatGuzel, tatlim benim hemen de farkeder saclarimi topladigimi;) Tesekkur ederim canim, opuyorum seni;*

    @Zeto'cum, hihi sarisin olmayan Barbie mi oldum ben;)
    Aaa yapsin yapsin, sen de tak canim. Iste senin saclarindayken prenses gibi olursun;)
    Opuyorum seni canimcim:*

    @Bahriye-Krm, ah ne guzel, demek enerjim yansimis buradan;) Cok tesekkur ederim;)

    @KovaKadini'cim, elbise tacima askimi belirtiyor;)

    @Pelin'ciiiim, neseli Anne! Cook tesekkur eder, operim seni;*

    @Emilie, boyle guzel bi tac olur da, nasil yakismaz canim! Cok tesekkur ederim, pek gule gule kullaniyorum zaten;)
    Biraz corap manyagiyim di mi:D

    @BeTwin Us guzelleri, gercek kir cicegi olmasa da, kir cicekleriyle bezeli zarif tacim;)En sevdigim elbisemle giymesem olmazdi!
    Ay ben cok seviyorum yuzuklerimi, sende de olunca daha bi mutlu oldum;)Gule gule kullanalim canim;)

    @Ebru'cum, cok tesekkur ederim. Bahara pek yakisti tacim;)

    @CMOS, ay ay ay cok tesekkur ederim o zaman her biri icin;)

    @FerahFeza'm canim benim♥♥ Ay butun gun benimle, bi bilsen;)Hem korkuyoruz bir sey olur diye, hem de hep takmak istiyorum;)
    Becerikli kuzum, cok cok tesekkur ederim;) Hadi kendine de yap, cicek kizlar olalim;)
    Hepsini ne cok sevdigim belli oluyor di mi;)
    Kocaman opuyorum canim benim;*

    @Ozge'cim,alirim ben sana bulunca tatliim;)

    @Gulsah'cim, en sevdigim renklerde, en sevdigim arkadasim hazirladi bana. Kalpli elbise de O'nun en sevdiklerinden;) Sevgi dolu bi kombin yani;)
    Cok tesekkurler tatlim, opuyorum;*

    @Hande'cim, yogunlugunu goruyorum;)
    Mim cevabami da yazdim sana;)
    Cok tesekkurler!

    ReplyDelete
  20. prenses ççook tatlısın yine:)blogumda sana ait bir mim var görmek istermisin:*
    http://fashionwomenbella.blogspot.com/2011/05/mim-geldi.html

    ReplyDelete
  21. Merhaba Çiçek kız
    yüzükler elbise kolye tüm detaylara bayıldım :)

    ReplyDelete
  22. çok tatlı görünüyorsun:D
    bayıldım
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. morlar,pembeler tüm sevdiğim renkler üzerinde,süper görünüyorsun canım.Tacın da çok şekermiş,güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  24. Şeker kız olmuş; favori renklerim de üzerinde. Çok beğendim ;) (Demet - www.demetoloji.com)

    ReplyDelete
  25. @FashionWomenBella,;)) ay cok tesekkur ederim, utandim^_^
    Canim ben bu mim'i yenice yapmistim, ama cok tesekkur ederim yine de;)

    @Elifinelizi, merhaba, hos geldin bloguma;)
    Hem de cici bi yorumla;)Cok tesekkur ederim;)

    @Didem, cok cok tesekkur ederim;)

    @Rebel, ooh ne guzel canim, senlik olmusum;) Cok cok tesekkur ederim;)

    @Demet'cim, cok tesekkur ederim; pembe&mor'u hepimiz seviyoruz demek ki;)

    ReplyDelete
  26. elibisene bayıldımmmm kalpler süper yüzükelr harika..mim de var sana mucukssss:)

    ReplyDelete
  27. Coco-Jelly'cim pek cok cok tesekkur ederim;) ;*

    ReplyDelete

I♥Comments!