Sunday, May 15, 2011

Ben ve Makyaj!?!

Kendimi en cahil gordugum konulardan biridir makyaj. Hatta bi ara bi makyaj post'u yapacaktim ki gerekli mercilerden duzeltmeler gelsin diye;)

COCO-JELLY guzelleri'nin eglenceli cevaplarindan sonra ben de eglenceye katilmaya karar verdim.
Boylelikle makyaj icin kullandiklarimi,makyajli hallerimi de gorsellerle destekledim;)


Allık ya da Bronzer

Allik... Pembemsi, isiltili, az biraz kullanirim.
Bronzer nasil kullanilir ki;)



Lip Gloss ya da Lip Stick
Ikisi de olur...Lip Gloss yapis yapis olmasin da! 
Cok acik ve cok koyu renkler disinda, her renk tercihimdir.




Fondoten ya da Concealer
Aaah ikisi de tabi ki! ;) Yoksa sivilce izlerimle nasil basa cikarim!
MAC'cim sagolsun;) 
Bir de bu aralar Maybelline kullaniyorum, gunluk icin...Hic fena degil;)


Eyeliner ya da Maskara
Ee burada da ikisi;)
Maskara hep, eyeliner zaman zaman...

Doğal ya da Renkli Göz Farı
Far kullanmiyorum pek... Ama gerektigi zaman her renk olur bana;)
Ama isiltili farlari pek severim!

Toz ya da Preslenmiş Göz Farı
Iste bunda pek fikrim yok. Preslenmis derken, kremsi olanlar mi acaba? Valla hangisi isil isilsa onu seviyorum ben;)

Fırçalar ya da Süngerler
Firca'ciyim ben de!




Opi ya da China Glaze
COCO:ikiside diil:P
JELLY:bence de ablacım


COCO ve JELLY'e katiliyorum:D


Kısa ya da Uzun Tırnak

Ben orta uzunlukta isterim ama hem kisadir tirnaklarim:(

Açık renk ya da Koyu renk Oje
Aaa artik acigi, koyusu mu kaldi?
Tum skalayi isterim!

Parfüm ya da Vücut Spreyi
Koku manyagiyim ben, guzel olsun da nasil oldugu onemli degil!


Losyon ya da Body Butter
Losyon olsun...Butter tereyagini hatirlatiyor bana:P


11 comments:

  1. ama kirpikler dee uzun uzun ne sürsen güzel olur kii :D

    ReplyDelete
  2. ojeler konusunda hem fikirim.
    ben ce eyelıneri her gune cıkarmalsın.
    cok yakısıy.

    cok güzel bir post olmus :)

    ReplyDelete
  3. @Alice, eyeliner'i mi, far'imi;) Oluur surerim canim:D

    @KovaKadini, oje konusundaki hemfikirligimiz buyuyor yani;)
    Ay ben de seviyorum eyeliner'i ama ah usengecligim olmasa:P
    Hii tesekkurler bebek;)

    ReplyDelete
  4. Fotoğrafları görünce makyaj yapasım geldi=)Tırnaktan yana ben de şansızım biraz uzatayım desem de hemen kırılıyor maalesef.

    ReplyDelete
  5. Tatlım neden makyaj konusunda kendine haksızlık ediyorsun senin makyajlarını çok beğeniyorum ben soft ve doğal gözüküyor çok :))
    Bu arada blogda makyaj postu da yapacağız orada tüm hilelerimizi göz önüne sereceğiz tatlım :Pp umarım hoşuna gider :))

    ReplyDelete
  6. makyaj benimde uzmanlık alanım dışında bişeydir ruj göz kalemi rimel üçlemesi tek bildiğim=)))

    ReplyDelete
  7. canım güzel bür post olmuş:) rujuna bayıldım hangi marka?

    ReplyDelete
  8. ruj rengine bayıldım, kirpikler şahane , ojeler rengarenk süpersin canım maşallah =)

    ReplyDelete
  9. -Ruju bende begendim, ne guzel bi pembis o oyle, benim de pembislerine bakacagim 2-3 marka var.
    -Makyaj bilgim benim de pek yok, ama olmasini isterdim, yine de, o kadar bilsem de yapmazdim, dogalliktan yanayim cogu zaman :)
    -Cok uzun tirnagi sevmiyorum, hijyenik oldugunu dusunmuyorum, orta karar ve temiz bakimlisi iyidir ;)
    -I$iltili farlar gozlerimi sulandiriyor benim :( O sebeple pek farci degilim ben :)
    -Ben OPI derdim :)
    -Koku onemli :)
    -Body butter, aliskin olmasam da kokulari super ama :)
    Losyonsa her zaman ^_^

    Mini anketimi tamamladiktan sonra gorsellerini de begendigimi soylemek isterim :)
    Ve de operim ^*^

    ReplyDelete
  10. @Followupfashion, canim benden de ilham alabildiysen, ne mutlu;) Tirnak yapisi genetik herhalde:(

    @Giz'im, cok tesekkur ederim canim. Makyaj benim icin sivilce izlerimi kapatmaktan ibaret neredeyse amaa sizin post'unuzdan sonra afili bir seyler yaparim belki;))
    Heyecanla bekliyoruum!

    @CMOS'cum al benden de o kadar! Ama kapaticisiz olmaz;)

    @Ozge'cim, seninkiler kadar guzel mi:D Canim rujumu eski blogger'lardan Gunes'cim hediye etmisti. Markasini bile bilmiyorum ama Ankara'ya gidince depolayacagim onu biliyorum;)

    @Mekila'cim, pek cok tesekkurler!;)) Senin maasallah'larinla hic bisi olmaz bana;))

    @FerahFeza'm ya supersin, dolu dolu yorumunla;)
    -Sana da pembe ruj guzel gidiyordur.
    -Kuzucum yuzun guzel senin; makyajla pek afili olursun, makyajsiz pek dogal olursun;))
    -Ben de kisa tirnaklarimla, hijyenigim diye teselli bulayim bari:P
    -Ben de farci degilim, yuppi:D Ama kokoslugum gelirse, isil isil olayim isterim;)
    -Hiic OPI'm yok ki!
    -Body Butter'im da yok :D

    Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  11. Merhaba,
    Kullandığın simli farın (sanırım markası pastel) numarasını öğrenebilir miyim.
    Teşekkür ederim...

    ReplyDelete

I♥Comments!