Wednesday, May 25, 2011

2'si 1 arada DIY

Verimli zamanlarimdan kalma DIY'larima devam edeyim;)

Bu neon pembeyi bir yerlerden gozunuz isiriyor sanki di mi? Acaba nereden?>>>>>
Bu, aslinda sifir yaka, gogus kisminda tuhaf bi baski olan bi tisorttu. Ben sifir yaka bir sey giymekte zorlaniyorum, ozellikle yazlik kiyafetlerde! Ben de azicik kestim, bictim, o tisortten bunu cikardim. Arkasina da kurdele fiyonklar diktim. Fiyonklarim biraz karismis ama piknik havasiydi affedin beni;)


Ikinci DIY'imiz da bu sortumuz. Bu da zorunlu DIY'lardan. 
Pek sevdigim beyaz sortum lekelenince careyi daha cok lekelemekte bulduk. Taa gecen sene gerceklesen bu hadiseyi, sevgilim gorumcecigimle boyle bir cozume kavusturduk.





22 comments:

  1. :) Ellerine fikrine sağlık tatlım ikisi de çok çok güzel olmuş :) Güzel günlerde giy.

    ReplyDelete
  2. çok hoş olmuş bayıldım :))
    herzaman ki gibi seni yansıtıyor yaptıkların da tebrik ederim :)))

    ReplyDelete
  3. yaaa sen tatlı mısın şirin misin şeker misin??? bayıldımm üstüne başına o puantiyeli şortuna pembiş bluzuna yerim seni ben:)

    ReplyDelete
  4. aa süper olmuş yaaaa. bayıldım tişörte :) benimde giymediklerim var,bende bu şekilde değerlendireyim madem. Fikir annem oldun :) tşk ederim...

    ReplyDelete
  5. Tatlım benim senin DIY'lerine hastayım biliyorsun değil mi? :)) fosforlu pembe fiyonk çok hoşuma gidiyordu bir bluz aldım geçenlerde ama bu çok daha güzel olmuş. Şorta hele, iyi ki lekelenmiş diyorum inanılmaz eğlenceli gözüküyor üstüne ne renk giysen tamamlayacak şekilde kullanışlı! :))


    http://betwinus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. T-shirt'ün harika olmuş canım bayıldım :)

    ReplyDelete
  7. Ah ellerine saglik, ne guzel de DIY'ler yapiyorsun sen ♥
    Tisort de sort da super olmus, bak bugun baya ilham oldu bana, aksama bi DIY yaparim bende bu gazla :)
    Cok tatlisin Sevgi'cim, hergun yazsan boyle fotolarini gorsek ^_^

    Sanirim gulen yuz gormek guzel oluyor.

    Operimmmm ^*^

    ReplyDelete
  8. bayıldım eline sağlık canım,sanada çok yakışmış:)

    ReplyDelete
  9. Sevgicim cok basarili bir tshirt bu,fikir vermis oldun, diger kalpli calismani da nasil oldu anlamadim ama atlamisim, hepsi birbirinden guzel ve sirin. Simdi sen tatile girdin degil mi? Oyle oldugunu soyle ve yeni DIY projelerinle karsimizda ol,keyifle okuyorum yaptiklarini:)

    ReplyDelete
  10. İkisi de süper olmuş Sevgicimm ellerine sağlık özellikle bluzundaki kurdela detayını çok sevdimm :)

    ReplyDelete
  11. hah çok şirin ve çok özgün
    http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. canım görümcenle ne güzel bir şey çıkarmışsınız ortaya,lekeli şort hem kurtarılmış hem de çok eğlenceli yeni bir şorta dönüşmüş çok sevdim ben bu fikri :)

    ReplyDelete
  13. sortunu cok begendim ayriyetten puantiyeli olusuda özellikle ilgimi cekti:)

    ReplyDelete
  14. ellerine sağlık bayıldım ikisinede:)

    ReplyDelete
  15. Tatlım şort iyiki de lekelenmiş çünkü böyle daha çok lekeleyince çok şirin olmuş :)o fiyonklara ise diyecek söz yok zaten çok çok güzel olmuş..

    ReplyDelete
  16. Sevgicim seni master of the DIY projects ilan ettim , yaptım bunu evet! ^.^

    ReplyDelete
  17. @Yesim'cim, cok cok tesekkur ederim;) Gunesli gunlerde giyerim bol bol;)

    @Cagla'cim, artik pembeyle butunlestim herhalde di mi;) Cok tesekkur ederim;)

    @Gizzy'cim, ilk cumlenle yerim seni diyecektim ki, senin de boyle bir seye niyetin varmis:D Canim benim, kocaman opuyorum seni;*

    @SWL, canim benim ilk annelik deneyimimi tatmis oldum boylece:P
    Senden de guzel tisortler cikacak o zaman:)

    @BeTwinUs, hihi, tezden sonra kendimi DIY'lara verdim tatlim;) Ya sorma canim, bu fosforlu kurdeladan kac metre aldiysam, kullaniyorum kullaniyorum bitmiyor:P
    Hehe, sortum da joker sort oldu di mi:D

    @Melis'cim, cok tesekkurler tatlim;)

    @FerahFeza'm, bosluga dusunce DIY'a verdim kendimi canim;) Hala deli fikirlerim var! Ah keske bi arada olsakta, yapsak DIY'larimizi, ceksek fotolarimizi, di mi:) Her gun birbirimizi goruruz de o zaman:D
    Bi gulen yuzden, digeri de opucukler, tesekkurler;*

    @Demet, cok cok cok tesekkurler canim;)

    @Ozge, tesekkurler tatlim;)

    @Lulu'cum, elime aldigim her seyi DIY yapmaya calisiyorum bu aralar, daha yapacaklarim var hazir tatildeyken;)
    Cok tesekkurler canim;)

    @Did'cim, ah bir de duzgun kurdela yapabilsek (HAYAT'a yaptirdim da:P). Cok tesekkurler canimm;)

    @Didem'cim, hihi cok tesekkur ederim;)

    @Rebel'cim, seker gorumcem sortumu yeniden hayata dondurdu canim;) Tesekkur ederiz!

    @Rococosh, tesekkur ettim o zaman ben dee:D

    @AskinAy, en renklisinden puantiyeli hem de;) Tesekkurler tatlim;)

    @CMOS, tesekkur ederim canim;)

    @Aktuelmoda, ilk lekelendiginde pek uzulsem de, muhtesem donusuyle yeniden sevdim sortumu canim;) Hihi fiyonklar her yerde! Tesekkurler tatlim;)

    @YSIYS, yihuuu! Master of master yolunda ilerken, bir master derecesi de DIY alaninda almak onore etti beni;P Cook tesekkurler canim;)

    ReplyDelete
  18. şORT çok iyi fikir gerçekten. Hiç aklıma gelmemişti çok ta şevımlı ve şeker oluş oysakı

    ReplyDelete
  19. Sezgi'cim cok tesekkur ederim;) Bonibon gibidir benim sortum;D

    ReplyDelete

I♥Comments!