Saturday, April 16, 2011

Stripe^Stripe

Eveet cizgili ustu cizgili!
Favorim cizgili tunik/elbise karisimi ust'u biliyorsunuz zaten. 
Etegim de tisortten devsirilmistir, benim tarafimdan;)

Etegimle baska ne renkler kullanabilirim diye dusunuyorum:/

Aa bu arada burada hava biraz sogudu, ruzgar da var. Hatta ruzgara karsi bisiklet deneyimimde neredeyse savruluyordum!

Saclarimdaki bu asiligin sebebi tabi ki ruzgar! Ne taraftan ruzgara maruz kaldigim belli oluyor sanirim:p


Bu da kemerimdeki sirin detay;)

Bu aralar bisiklete binerken fotograf cekmek gibi bir aliskanlik olustu bende. HAYAT tehlikeli oldugunu dusunuyor, ama cok tatli goruntuler yakaliyorum, kacirmak istemiyorum.

Iste bu her gun gectigim yollardan biri; huzur yolu bence...

Huzurlu, mutlu hafta sonlari!

16 comments:

  1. mutlu hafta sonları tatlım. hayat'akatılıyorum bisiklet sürerken fotoğrafmı çekilirmiş:)

    ReplyDelete
  2. Çizgiler her yerde,üstündekini önce elbise sandım ne güzel olmuş;)

    ReplyDelete
  3. Cok hos olmusun :)) Cizgiler hayatimizin vazgecilemez bir parcasi oldu :DD Sanada mutlu ve neseli hafta sonlari ;) xxx

    ReplyDelete
  4. Seviyorum böyle güleyüzlü postlarını!!!Çizgiler çok yakışmış!!
    Mutlu haftasonlarııı :))

    ReplyDelete
  5. etek harika, çizgi üstü çizgi süper olmuş :)

    ReplyDelete
  6. çizgilere bayılıyorum,sana da çok yakışmış canım :)

    ReplyDelete
  7. Kombin çok güzel canım ama bana göre kombinde en çok deri yelek gözalıcı! :)

    ReplyDelete
  8. cizgi kıs olmussun,cok sekersin gülümsemen kıyafetlerinin onune gecmiş vlla:)

    ReplyDelete
  9. Cok ho$sun yine canim,yelegin cok guzelmis, kirmizi-beyaz-siyah super uyumlu olmus, ama bisiklet ustunde fotograf cekmemeye dikkat et,sana birsey olsun istemem ;)
    Optum canim, mutlu haftasonlari ^_^

    ReplyDelete
  10. Çok güzek olmuş çizgili çizgili:) Mutlu hafta sonlarıı :)

    ReplyDelete
  11. bende yelegini cok sevdimm, cizgilerde cok hos, ve bisiklet binerken, resim cekmende beni imrendirdi, bende denemek istiyorummmmm :-)) öpüyorummmmm

    ReplyDelete
  12. ben de diyorum ki bu şeker sincabı neden bu kadar çok seviyorum, nasıl da ısındım kendısıne sankı kırk yıldır tanısıyormusuz gıbı, demek öyle sen de kova burcusun =) bak bır ortak nokta daha söyleyeyim ben de çok severim bisiklete binmeyi, hatta yeşil bir bisikletim var =)

    ReplyDelete
  13. Aynen şeker bizde de durumlar aynı esme konusu havalar rezalet yaz gelemedi be tatlım. Sportif olmuşsun sevdim.

    ReplyDelete
  14. Çizgili+çizgili en sevdiğim trend en yakın zaman da ben de uygulamak istiyorum sen çoook güzel kombinlemişsin Sevgicim:)

    ReplyDelete
  15. Ah ah ben bu yorumlara cevap verdim saniyordum, saskinligim had safhada! Kusuruma bakmayiniz lutfen^_^

    @Cemre'cim, ama cekiliyor kuzum ya, dikkatli olundugu surece tabi;)

    @Followupfashion,memnunuz cizgililerden ama di mi;) Cok tesekkur ederim;)

    @Emilie,canim cok tesekkur ederim; daha yeni basladik cizgililere, butun yaz onlarlayiz;)

    @Melis'cim ben de senin sahane post'larini seviyorum;) Tesekkurler tatlim.

    @Laci'cim, eski tisort yeni etek artik favorim!

    @Rebel'cim cok tesekkur ederim. Hepimiz seviyoruz cizgilileri;)

    @NewYorkLoverD.,ben de diyorum, yelegim dikkat cekmedi mi acaba:p Yanilmisim, cok tesekkurler canim;)

    @Ayshenur, haha cidden oyle, cizgi kizim ben:D
    Simdi ben boyle guzel bi yorumu okuyunca, nasil siritiyorum gorsen:D Acaba o siritmam da begenilir mi ki:P
    Cok cok tesekkur ederim Ayshenur'cum;)

    @FerahFeza'm,cok dikkatli oluyorum kuzum merak etme;)
    Demek sen de yelegimi sevdin;)Hihihi ben de seviyorum;)
    Tesekkurler canim benim, kocaman opuyorum;*

    @Ebru'cum,tesekkur ederim! Daha cok cizgili gunler bizi bekliyor;)

    @Gulsah'cim, cok tesekkur ederim;)
    Tabi ben senin gibi profesyonel fotografci degilim ki! Sipsak'ciyim ben:D Ama denemekten zarar gelmez, eminim yine harika olur fotograflarin;)
    Optum seni;*

    @Kiyiya Vuranlar, Yasemin'cim mim'i alip, ifa ettim bile;)

    @Mekila'cim, biliyordum ben, hissediyordum zaten:)) Canim benim;)
    Ee hani senin kizinin fotosu, belki benimkiyle arkadas olmak ister;)

    @Edi'cim,eskiden olsa saclar toplanirdi, simdi her sey kontrol disi:D
    Yahu her gun Ankara, Istanbul hava durumunu kontrol ediyorum. Ben bile burdan sizin izin gunes duasi ediyorum;) Gelsin artik!
    Opuyorum seni kuzum, tesekkur ederim;*

    @Zeto'm, alasini uygularsin sen, renk canavarim benim;)) Opuyor, tesekkur ediyorum;*

    ReplyDelete

I♥Comments!