Friday, April 1, 2011

Red&Pink& Cat Eye Sunglasses

Bu iki renk beraber giyilmeye uygun mudur diye denedim; sinavi gectiler;)
Iki renk arasinda gecis onemli ama! Renklerden herhangi birinin daha acik tonuyla gecis yapildiginda, bence gayet guzel oluyor;)

Tezin bitmesi serefine, gunesli ve harika havadan faydalandim dun. Ilk kez kisa kollular ve corapsiz babet giyebildim;) Darisi hepinize;)




Kendime yeni bir gozluk edindim; cat eye stilinde. Pembe parcalari ve minik kalpleriyle cok sevimli degil mi? 



Kendimde gorunusunu de cok sevdim. Siz de sevdiyseniz alternatif gozlukler icin Tally Weijl'e bakabilirsiniz. Ray-Ban'in katlanir modeli bile var;)

23 comments:

  1. cat eye gözlüğün çok yakışmış canım pembişlerle şeker gibi olmuşsun :))

    ReplyDelete
  2. canım ceketini gerçekten çok beğendim, rengi ve modeli çok güzel. nerden aldım dicem ama italyadan demenden korkuyorum:)
    bisiklete binmeni ayrı kıskandım... ben de binmek istiyorum! yaz gelsin!:)

    ReplyDelete
  3. Cekete,gözlüğe bir de o harika bisiklete bayıldım:)İtalya'ya gelince bana da o gözlükten alalım,bisikletle de bir tur gezerim ona göre:))))

    ReplyDelete
  4. canimcim, gözlügün modeli cok yakismis :) I like <3

    pantolonunda süper oturmus !

    iyi haftasonlari tatlim !

    ReplyDelete
  5. Ya Sevgi ben o gözlüğü de yerim o bisikleti de o kırmız-pembe uyumunu da AAAAAA...
    Bildiğin bayıldım, bu "yapayağmurlu" istanbul gününde vallahi içim cıvıl cıvıl oldu.
    kıyafetin şahane olmuş, ben de şu 30x30 biter bitmez bir kırmızı pantolon edinicim. bisiklete binmeyi sevmeni ise alkışlıyorum arkadaşım, benim de var bir beyaz kızım var :) tabii istanbul'un anlayışsız insanlarla dolu sokaklarında biraz zor oluyor ama verdiği keyfi de değişmem öyle kolay kolay başka bir şeye. eminim italya'da çok daha keyiflidir bisiklet :)

    ReplyDelete
  6. @Gok, ne zamandir bakinip duruyordum canim zaten,iyi ki almisim o zaman;)
    Cok cok tesekkurler seker;*

    @Moda(e)rator,artik oglusunla beraber binersiniz canim;)

    @HayatGuzel,Surprizz! Italya'dan degil;) Yillar once Mango'dan almistim ama canimcim:(
    Yaz gelsin, bi bisiklet gunu yapalim, herkes o gun bisikletiyle fotosunu cektirsin;) Senin dugununden sonra tabi ki:)

    @Pride'cim, aliriz tabi ki tatlim! Ayy cok heyecanliyim gorusecegimiz icin;)) Sen gel, hemen bi biziklet turu yapariz;)

    @Civciv'cim, evet evet ben de bu gozlugu o yuzden bu kadar aradim! Cook tesekkurler tatlim;*

    Sana da gunesli, eglenceli bi haftasonu diliyorum;*

    @Laci'ciiim, hepsini sevdin demek^_^
    Burada sonunda gupgunesli gunler basladi, umarim buradan size gitmez, ama sizin de olur;)
    Cok ozeniliyor di mi 30for30 doneminde;) Bak ben de ondan sonra aldim; hazir ol alisveris cilginligina;)
    Yaza da bi 30for30 yapalim mi ne dersin;)
    Italya'da gormussundur, gayeeet keyifli. Ah keske ulkemde de oyle olsa;)
    Beyaz kizinla fotonu beklerim o zaman;)

    ReplyDelete
  7. gözlüğün modeli çok güzelmiş;geçende böyle bir gözlük gördüm ama çerçevesi daha kalındı;cesaret edemedim almaya nedense:D

    ReplyDelete
  8. wow, gozluk yakiyor *_*
    Bayildim sahane,enfes,harika otesiii...
    Ama ceket de super,pantolon da ^_^
    Cok tatli olmussun Sevgi'cim,o kadar sicak miydi ki hava?
    Burada gunesli olsa da deri montu atamiyoruz ustumuzden :S
    Tadini cikarin canim, oh ne guzel pembis pembis gordum ya, tam benlik oldu ^_^

    Optummmm ^*^

    ReplyDelete
  9. çok hoş olmuşsun canım,pantalonuna ve ceketine bayıldım

    ReplyDelete
  10. Gözlüklerini güle güle kullan canimm, cok güzel. Hele kenarlari pembe olmazsi dahada güzel :-) Üstündeki ceketde cok tatli. Umarim burdada yakin zamanda kisa kollu gezebilirimmmm bendee, canim :-))

    ReplyDelete
  11. bittimi tezin sonunda Sevgicim oh ne guzel kurtuldun havalar da guzellesiyor zaten, bol bol keyfini cikar. ilk fotograf cok tatli ya yerim seni bisikletinle:)
    bu arada pembeyle kirmiziyi hic beraber giymeyi dusunmemistim hicde goze batmiyor cok sevdim:)

    opuyorum tatlicim....

    ReplyDelete
  12. ya ben bu saç modeline bayıldım her yorumda yazıyorum ama napıyım içimden geliyo :) kırmızı pembe üstüne bir de senin gülen yüzün, maşallah sana 41 kere :)) öperim seni öperimmm

    ReplyDelete
  13. gözlüğün çook şekermiş,pembiş pembiş çok yakışmış...

    ReplyDelete
  14. çok cici olmuşsun bende sevdim..

    ReplyDelete
  15. Gozluk coookkk guzel yaaaaa!!! :)) Pantolonda da gozum kaldi :)) xxx

    ReplyDelete
  16. bu saçlaraınla bu gözlük çok yakışmış bence. güzel seçim:) güle güle kullan....

    ReplyDelete
  17. üstündeki parçalara teker teker bayıldım canım çok hoş olmuş :)
    tezinin bitmesini tebrik ediyorum.darısı başıma....

    ReplyDelete
  18. ne seker olmussun...hafta sonu icin ilham verdin bana, rengarenk olmaliii:)

    sevdim cookkkk,,,

    ReplyDelete
  19. Sakla,o pembiş ceketceğizini çalmaya geliyorum bu akşam :))

    ReplyDelete
  20. @PrettyFlowery,tesekkurler! Ya canim ben aslinda Prada'nin modeline asiktim ama o cerceve kalinligi onda da mevcut, bana olmadi o yuzden. Degisik modellere bakmak lazim;)

    @FerahFeza'm cook suslu gozlugum di mi;))
    Tatlim hava coook sicak!Deri montla falan durulmaz ama hala insanlar goruyorum orgu atkilarla; anlamsizca bakiyorum! Ama cok cabuk usuyen biriyimdir, ben usumuyorum; anlamsizlik o yuzden;)
    Umarim gunesin yeni duragi siz olursunuz kuzum;*

    @Rebel'cim, cok cok tesekkurler:)

    @Gulsah,degil mi? Ben de o kenarlarinin pembeligine, kalplerine kanip aldim canim;) Aslinda ne kadar da yakin ulkelerde yasiyoruz, gunesin oraya da ulasmasi lazim.Umarim yakinda ulasir;)
    Tesekkurler!

    @Buett'cim, bitti canim nerdeyse bitti yani;)Hihihi tesekkurler kuzum;)
    Ben de 'asla' derdim ama renk tonlari uyustugu surece guzel gorunuyor sanki di mi;)
    Opuyorum guzellik;*

    @Esin'cim ya cok sekersin, sen hep yaz, ben her seferinde mutlu olurum;) Cook ictensin Esin'cim, kocaman tesekkur ediyorum, kocmaman opuyorum;*

    @Hande'cim, hihihi o da sana karsi bos degilmis kuzum:P

    @Ozge'ciim, pembis pembis tesekkurler o zaman;)

    @Siyah Sut,o zaman pembe-kirmiziya artik on yargili bakmayiz di mi;)

    @Emilie, tatlim adresi soyledim,kacirma;) Pantolon Italya'dana ama:(

    @Sophie'cim, ben de saclarim uzunken denedigimde almamistim; demek ki etkisi oldu! Cook tesekkur ederim;)

    @Beijaa'cim, cok tesekkurler canim, darisi sana olsun canim o zaman;)

    @Burcu'cum, ayy cok tesekkur ederim; ilham kaynagi olduysam ne mutlu bana;)Umarim rengarenk olmussundur;)

    @Selfet'im beniiim, is guc seni bizden uzaklastirdi:(
    Saklamam, sen gel al kuzucum;)

    ReplyDelete
  21. yok anacım gözlük yok.
    asosda da yok tailyde de
    begendım hem de cok.
    güle güle kullan.

    ReplyDelete

I♥Comments!