Tuesday, April 12, 2011

Love.Come.True

Renkli pantolonlarima bir tane daha eklendi! 
Ustelik cok sevildi;)
 Etek, elbise insani olsam da bu rengin guzelligine karsi koyabilecek gibi degilim;))
Pembeyle olan uyumlu beraberliklerine de bayildim, siz?;)










Bu post daha erken vakitte olusturulacakti ama neler geldi basima:
Ogleden sonra okuldan eve donecektim. Gittim bisikletimin kilidini actim, park yerinden cikarmaya calisiyorum. Ama bir yerlere takilmis gibiydi, cikmadi. Sonra dehset icinde gordum ki, birisi benim bisikletime yeni bir kilit takmis, kilitlemis. Ben sok oldum tabi! Saka mi yapilmis, baska amaclarla mi takilmis o kilit, yoksa yanlislikla mi bilemedim. Bir de yapani nerden bulurum ki, bi dolu insan icinden. 1-2 saat caresizce dolandiktan sonra, lab'daki gorevliden yardim istedim. O da demir kesme aletiyle kilidi kesip, kurtardi bisikletimi. Karsiliginda da opucuk istedi capkin Italyan arkadasimiz:P Iyi ki Italyanca 'evliyim' demeyi ogrenmisim de, kahveye cevirdik opucugu :D 
Tabi ki hala bunu yapani bulamadim.  Iki cift Turkce lafim olacak O'na, bulabilirsem! 

Bugunun de hikayesi bu olsun, burada kayitlara gecsin:D

25 comments:

  1. Ama ama amaa buuu yapılmaz kiii ?? Böyle güsel bi renk olmaz kiii ?? En sevdiğim..Turkuaz..

    ReplyDelete
  2. pembeyle mavi ancak bu kadar uyumlu kullanılabilirdi canım,çok beğendim ojeleri bile uydurmuşsun kombinine süper :)

    ReplyDelete
  3. güle güle giy cnm.çok yakışmış pantolon :)italyan arkadaş da alemmiş yani:D:D zavallım napsın şansını denemek istemiş :)

    ReplyDelete
  4. ayy canım benim bi an çok özendim sana ne güzel olmuşsun :) havada güzel ohh ne güzel:)

    ReplyDelete
  5. tatlım pantolonun en sevdiğim renk,bayıldım.bu renk herşeyi severek kullanabilirim:) başına gelen olayda çok ilginç. sakın bu seni kurtaran öpücük almak için yapmış olmasın:)))))

    ReplyDelete
  6. çok çok güzel olmuşsun sevgi, üzerindeki her şey çok yakışmış. güle güle giyy=) nereden aldın pantolonunuuu?

    ReplyDelete
  7. Pantalonun rengi cok guzel, pembe ile de super olmus. Gule gule kullan canim

    ReplyDelete
  8. Sevgi pantolon giymissssss :OOOO
    Iyi de etmissin, supermis ama rengine bayildim *_*
    Pembeyle cok guzel uyum olmus, begendim,ojelerse super ^_^
    Bro$u da farkettim ben ama :))))
    -Olay ilgincmis, belki yanlislikla kilitlemislerdir,kendi bisikletleri sanip? Olabilir mi acaba:)
    -Opuyorum seni canim ^*^

    ReplyDelete
  9. opucuk mu :) cok guldum buna :))0

    ReplyDelete
  10. pantolonun çok güzel canım ve o ojelerin uyumuna bittim :)) birinin bisikletini kilitlemesi enteresan olmuş gerçekten:s

    ReplyDelete
  11. hihihiii.. bence o görvli sana bu komployu kurdu, öpücük için :))
    benm de mangodan aldığım bi pantlnm vardı b u renk.. giydim giydim ama birgün sınıfta uhu aktı üzerine. hem de kocamaaannn. anasınıfında çalışmanın kötü yanları işte. sonra çöpe attım pantolonumu.. bana eskileri hatırlattın sevgicim:)) çok hoş bi renk. sana da çok yakışmışş..öptüm seni:)

    ReplyDelete
  12. senin ne güzel saçların var öyle :)))
    ne güzel pantolonun var, tişörtte süper, sen süper, eee o zaman sen bi öpücüğü hakettin, mmmuuuccckkkkkkk
    :)))

    ReplyDelete
  13. ben,renkli seyler pek giyemeem ama pantolunun cok guzelmis,cok yakismis begendim bu rengi cnm iyi gunlerde kullan hep gul mutlu ol sevgiler....

    ReplyDelete
  14. ay ay ay işte bu renklere bayılıyorum aynı pantolondan benimde bulmam lazım çok tatlu olmuşun canım bisikletin noktasındada hiç hoş bi şaka değil yani kim yaptı ise ojelerinede ayrı bi bayıldım.Öpooom

    ReplyDelete
  15. Ama ama ama haksız da sayılmaz hani :) Sen de çok güzel olmuşsun napalım... Demek ki o seni önceden gözüne kestirdi bir öpücük için :)

    ReplyDelete
  16. bu postunu coook sevdim tatlim,

    harika görünüyorsun, pantolonun rengine ve tshirte bayildimmmm <3

    masallah canimmmm *__*

    hep böyle civil civil kal !!

    öptüm seniiii

    ReplyDelete
  17. aa şaka gibi bisikletine göz koymuşlar:)) buarada tatlım pantolonunun rengine bayıldımmmm bende istiyorum kırmızı pembe falan ama giyemem diye alamıyorum:(

    ReplyDelete
  18. cıvıl cıvıl çok neşeli bayıldım =)

    ReplyDelete
  19. @Cansu, :D:D:D Tesekkurler tatlim;)

    @Selfet'cim, benden daha guzel olurdu sana bu renk, guzel gozlerine yarasir bicimde;)

    @Rebel, ben de ilk kez denedim bu renkleri canim; hatta once tirnaklarimda:) Cok ta sevdim, cok tesekkur ederim;)

    @Dream, caniim cok tesekkur ederim; yeni pantolonum tam not aldi demek sizden;)
    Canim ya sorma Italyan arkadaslarin cogu boyle, alistik artik biz:D

    @Ebru'cum tesekkur ederim tatlim! Guzel havalarin darisi size;)

    @Ozge'cim, benim de yeni favori rengim bu,demek sen coktan kesfettin;)
    Ahahaha bak bu aklima hic gelmemisti;) Yok canim yok degildir herhalde:D

    @Burcu, ayh tesekkur ederim;)

    @Ojeciklericin, cok tesekkur ederim. Pantolonumu buralardan aldim, bilindik bi yer bile degil:)

    @KiyiyaVuranlar, bence bu renk en guzel pembeyle olacak gibi;) Cok tesekkurler canim;)

    @FerahFeza'm, hehehe cok guldum:D Ama giyiyorum arada kuzum ya:D
    Ben de coook sevdim, tabularimi bile yiktim:P
    Ojede ilhamim sensin biliyorsun;)
    Bros kardesiyiz biz;)
    Ya kuzum olamaz herhalde, yani bisikletini bilmez mi insan!
    Her neyse, opuyorum seni canimcim;*

    @Guz, oyle seker valla;) Gencinden yaslisina capkin bunlar:P

    @Gok, canimcim ben de o uyumu gorunce bayildim, bayildim! Enteresandan ote sinir bozucu oldu canim ya, sorma:(

    @Burcu'cum,bak bunu dusunmeye basladim ben de:D
    Sizin meslek de hep riskli bu yuzden yahu! Atmayasaydin ama; sort falan yapardin;)
    Cok tesekkurler kuzum, opuyorum seni;*

    @Esin'cim ya o gun saclarimin en perisan haliydi, ama sen yine de sevdigine gore, cidden cok seviyorsun onlari:D
    Oooh bi pantolon, bi tisortle kaptim opucugu! Super! Benden de koccaman bi opucuk gelsin sana;*

    @CilekliKiz, canimcim belki bu yilin trendleriyle bu fikrini degistirirsin;) Cok tesekkur edip, darisi sana diyorum o zaman;)

    @Xcelis,tatlim Zara'da var diye biliyorum, kacirma;)
    Saka(!)nin hosnutsuzluguna katiliyorum ben de:(
    Tesekkurler canim, opuyorum;*

    @Did'cim, hihihi ondan demek:)) Ay yok tatlim ya, herkes HAYAT'i da beni de biliyor;) Onlar oyle capkin, kabul ettim ben artik:D
    Tesekkurler canimcim;*

    @Civciv'ciim, ay ay ay cook tesekkur ederm tatlim benim; ne guzellikler soylemissin bana^_^ Kocaman opuyorum seni;*

    @Cemre'cim, kotu bi sakaydi gercekten, uzdu beni:(
    Tatlim bence sen alirsin bi renkli pantolon; dememis miydin hic giymem dediklerimi aliyorum diye! Yenilikcisin sen, alirsin;)

    @CMOS, cok cok tesekkurler canim;) Hava sicak, pek guzel renkler uzerimde. Neseli olmaz lazim;)

    ReplyDelete
  20. pembe mavi ikilisi cok sevdim:)) bence sana pantolon cok yakisiyor daha cok giyebilirsin mesela:))) ama yaz geliyor gerci sortlanicaz hepimiz.
    seneye artik:)

    ReplyDelete
  21. ay ne kadar şahaneymiş pantalon öyle :)
    yeni keşfettim bloğunu ama bu renklerden anlaşılıyor ki bir çok tatlı şeyi kaçırmışım..

    sevgiler <3

    ReplyDelete
  22. çook cici çook! ojeler pantolon tshirt cıvıl cıvıl, gördüm baharı hissettim ;)

    ReplyDelete
  23. @Buett'cim,cok tesekkur ederim, belki bu yorumun motive eder beni daha cok giyerim. Yoksa etek, elbise kiziyim ben:D

    @BeyazBuyu, hos geldin;)
    Cok tesekkur ederim, ben de senin guzel blogun icin aynisini dusunuyorum;)
    Sevgilerimle...

    @sJ, hos geldin;)
    Ne mutlu bana, bahar havasi verebildiysem;) Cok tesekkurler!

    ReplyDelete

I♥Comments!