Saturday, April 2, 2011

Hello Kitty ve fiyonklari

Havalarin gittikce isinirken, bende yazin giyemeyeceklerimi giyme telasi basladi. 
Dogum gunu hediyelerimden Hello Kitty tisortum ve rengarenk coraplarim bunlar arasinda. Hello Kitty'nin kulagindaki (ya da saci mi, saci yok ama di mi?) fiyonktan esinlenip, aksesuarlari hep takilardan sectim.

Biliyorum Tukiye'de yagmurlar mevcut ama size nispet olsun diye degil (tabi ki!), iciniz acilsin diye piril piril gunesli bir Pavia cumartesisinden goruntulerle geldim;)





Koala ve bambusu;)

Sonra kendimizi pittori yani ressamlar sokaginda bulduk. 
Sanatcilar sokaga bir sandalye atmis, calismalarini bu guzel sokakta sergiliyorlardi. 
Zaten cok sevimli olan bu sokak, bu etkinlikle cicek gibi olmustu...






Eveet cumartesi yurusunun mutlu sonu!

Yagmur da olsa, gunes te olsa, sizin iciniz neseli olsun yeter!
Mutlu hafta sonlari herkese;)

20 comments:

  1. canım vala içim acıldı daha şimdi dışardan geldim bol yağmurlu bir günden sonra cıvıl cıvıl fotoğraflar iyi geldi :)) kombinin hoş olmuş :)

    ReplyDelete
  2. bahar gelmiş bloguna canım,mutlu sonun da en güseli :))

    ReplyDelete
  3. ay canım ya koala ve bambusu çok güldürdü beni:) çok şeker çıkmışsınız:)

    ReplyDelete
  4. Ne güzel bi günmüşş sen de ne tatlı olmuşsunnnn:)

    ReplyDelete
  5. cok seviyorum farkli yerler gormeyi...belki bu yuzden sevdim blogunu, gezinmek guzel burda...
    ben de kendi gordugum tattigim yenilikleri blogluyorummm, beklerim

    iyi haftasonlari:)

    ReplyDelete
  6. Ayy ne guzellll,super bi hava,incecik yazlik kiyafetler,acmis cicekler,neseli bi Sevgi ^_^
    Tez yorgunlugu atiliyor galiba, aman at tabi, az mi yoruldun:)
    Cicekler icindeki fotografin super,9.foto sanirim, hem tablolar hem cicek acmis dallar,super ya...Fiyonklarin cok tatli canim ^_^
    Yakinda mor cicekli tacini takarsin :P
    Bir deee, dondurma super,yaz gelse de bizde yesek ^_^

    Super fotolardi Sevgi'cim, cidden iyi geldi,seni de gormek oyle...Optum cok cok ^*^

    ReplyDelete
  7. Güne$ gözlüklerinize bayildim ^^ Sevgiler

    ReplyDelete
  8. Cok gulduml cunku esim de bana koala der biliyo musun hahaha:P
    cok tatlisin Sevgicim ya.
    ne guzel gunesli bir gun ve cok tatli fotolar:) Ojelerin cook guzellllll
    www.pelininstyle.com

    ReplyDelete
  9. Koala ve bambusu;) alemsin canım yaa:) valla bu erkeklerin çoğu böyle canım, poz vermeyi sevmiyolar + bilmiyolar :)
    güneşli ve keyifli bi gün olmuş:) kıskandım:)

    ReplyDelete
  10. @Gok, ooo super olmus o zaman tatlim; post amacina ulasmis;) Cok sevindim, tesekkurler canim;*

    @Selfet'ciim, evet eveet bahar burada;) Gelato da:D

    @Ozge'cim, koala gibi yapisiyorum iste oyle;)) Hihi tesekkur ederiz;)


    @Hande'cim, seninki gibi hareketli olmasa da, kisa ama guzel bi gundu;) Tesekkurler bebek;)

    @Burcu, senin blogundaki gezi yerlerine baktim da, ki henuz bitiremedim bile, 'gezmek' demek sen demek sanirim;) Gezdigin yerler yaninda, benim blogumdakilere ilgi duyabildiysen ne mutlu bana!
    Cok tesekkur ediyorum;)
    Guzel pazarlar;)

    @FerahFeza'm nasil bir yorgunluk atmadir, anlatamam! Resmen gevsekligin ust noktalarinda geziniyorum:D Tez bitisinin guzel havalara denk gelmesi sansima oldu;)
    Cicek acmak icin de tacimi bekliyorum:P
    Tatlim dondurma Italya'da yenir, buraya gelseniz^_^
    Kocaman opuyorum kuzum, sana gunes gonderdiysem, icini actiysam ne guzel;)

    @Un peu de tenue, hos geldin bloguma;)
    Cok tesekkur ederim,
    Sevgiler benden;)

    @Pelin'cim insanda koalalik kadinlara mahsus sanirim:D
    Canim benim cok tesekkur ederim;)) Opuyorum seni/sizi;))

    @Hayat Guzel,hihi:D Ay canimcim HAYAT sever aslinda poz vermeyi, bakma sen oyle sert durduguna. Sert poz verir de :D
    Gunesi kiskanabilirsin belki ama keyif hic eksik olmasin sizden canim;)

    ReplyDelete
  11. ankara yağmurlu, kasvetli, senin fotolarını görünce içim açıldı :)) o zamannnn öperim ben seni öperimmmmmm

    ReplyDelete
  12. ay bahar gelmiş
    dondurma keyfı bile baslamıs.

    cok datlu olsmussun hello kity ile ama o saclar senın seksılıgıni sklamana yetmıyo bunu bil canım kova kadınım.

    ReplyDelete
  13. Sevgi'cim yine geldim :P
    Dikkat ettim,fotograflarda arkada gorunen insanlarda hep mont ve ceket var :)
    Genc olmak boyle heralde hihi ^_^
    Kani sicak insanlar sizi ^_^

    ReplyDelete
  14. kolyene bayidlim...Havalarida cook kiskandim..Amerika da hala bahar esintisi bile yoookkkk...:(

    bu arada yine cok tatli olmussun 4-5-6. kareler super !

    ReplyDelete
  15. @Esin'ciim,amacim da buydu zaten, iciniz acilsin! Oooh ne guzel canimcim, opuyorum seni;*

    @Emilie,tesekkurler tatlim;*

    @KovaKadini'm, dondurma keyfi biz de hic bitmedi desem;)
    Canimcim hayatimin en seksi gunlerini yasiyorum bu sacimla sanirim:p Ne giysem degistiremiyorum:D Hihi simaririm biliyorsun;))

    @FerahFeza'm, bakma sen onlara, onlar saskin Pavia'lilar;) Ben neden oyle olduklarini detaylica anlatirim sana:D

    @Cilekli kiz, tatlim herhalde bi Italya gunluk guneslik;) Dunyanin meteorolojik dengesi bozuluyor kanimca:(
    Canim kolyem aslinda bros;) Ben zincir takiverdim;)
    Cook tesekkurler;*

    ReplyDelete
  16. Resimlerin hepsi ayri ayri cok güzel Canim, Hello Kitty'neyse bayildim, bende bi Kitty hastaligi var :-)) Kolyendee cok tatli harikaa yakismis.

    ReplyDelete
  17. Cook tesekkur ederim Gulsah'cim;) Aslinda benim bu 2. Hello Kitty'li esyam;) Sevsem de bu kadar edinmisim;) Ki bu da hediye:D
    Kolyem de aslinda bros:))

    ReplyDelete
  18. valla bende tişortunu ve güneş gözlüğünü çok beyendimmmm

    ReplyDelete
  19. Adsiz, cok tesekkur ederim. (Ama lutfen isimsiz olarak hitap etmek zorunda kalmayayim:( )

    ReplyDelete

I♥Comments!