Friday, April 29, 2011

Glee- Born This Way!

Bazi mercilerde acikladim sanirim ama buradan da genel bi duyuru yapayim: ben bir GLEEk'im;))

Muzik ve dansa taa bebeklikten (abartiyor olabilirim:p) merakli biri olarak, muzikal kivamdaki dizileri pek severim;) 

Once bi ogreneyim bakalim, aramizda kimler GLEE izliyor? 

Biliyorum ki, bi tur genclik dizisi, hatta belki her genclige uymayacak bi dizi ama bence cok eglenceli, ustelik belli bir seviyede ogreticilige de var. Yani her turlu savunabilirim bu diziyi:p Kendinizi keyifsiz hissediyorsaniz, abur cubur yemeyin, oturun bu diziyi izleyin, cerez gibi izlenip, bitiveriyor;)

Baslikla Glee'nin alakasi ise son bolumde yatiyor: 'Ben boyle dogdum, beni boyle sevin' temali bir bolumdu. Dedigim gibi belli bir seviyede egiticiligi, ogreticiligi var, ki bu bolum en iyilerinden biriydi bu anlamda.

Belki spoiler vermis olacagim ama son bolumun son kisminda Glee'nin oyunculari, uzerlerinde yazilar bulunan tisortlerle sahneye cikip Lady Gaga'cigimdan (Onu da pek severim;)) 'Born This Way'i oylediler. Her birinin tisortunde kendileri ile ilgili bir seyler yaziliydi. Mesela, biri dans edemiyor 'I can't dance' yaziyor, biri burnundan sikayetci 'Nose' yaziyor. Baskasinin OCD'si var 'OCD' yaziyor gibi...

Iste boyle:

Boyle de bir klibi var:


Bunu izleyince benim de aklima bizim bu halimiz geldi:

Yil belki 2005, belki 2006...
Yazilarimiza gelince: Malum biz muhendisiz. Bu iki kelime de yapi mekaniginin temelidir. Kisaca; indeterminate elimizdeki denklemlerle etkileri olcemememiz (erkekleri cozememek gibi:p) , unstable da bildigimiz dengesiz olma durumu (kadinlarin saginin solunun belli olmamasi gibi:p);))
Tisortlerimizi gururla tasiyoruz, cunku biz oyle dogmusuz!

Peki simdi olsa neler yazardim tisortume:
-Burun:p
-Gobusum
-Sivilce izlerim
-Kaz ayaklarim
;)))
Tamam ilki disinda boyle dogmadim ama boyle olacagim belliydi en azindan:p
Ama ne yapiyoruz, yaziyoruz bunlari tisortumuze, gogsumuzu gere gere tasiyoruz:))
( Ya da uzerine bi gomlek giyebiliriz, her zaman gostermek gerekmez:p)

Ne demis Gaga'miz:

i'm beautiful in my way
'cause god makes no mistakes
i'm on the right track baby
i was born this way

don't hide yourself in regret
just love yourself and you're set
i'm on the right track baby
i was born this way


Eveet, peki siz ne yazardiniz tisortlerinize?
Herkes bi tisort kapsin bakalim asagidan, sonra da gururla soylesin;)

21 comments:

  1. ne kadar sevimli bir post bu!
    ben kesinlikle degisken ruh(dikkat saniyede degisir) yazardim...

    ReplyDelete
  2. Fotograf 2005 Yilindanmis ama hic degismemissin canim saclar haric, masallah.

    bende böyle yazi olan t-shirtleri cok beyeniyorum, benim yazim
    inspirational olurdu canimmm :-)) öptümmmmmm

    ReplyDelete
  3. Ne kadar sevimlisiniz öyle :)

    Bu ara mekan ODTÜ Endüstri önü sanırım:)

    ReplyDelete
  4. ben dahaaa çok Gleek'im, en çok Gleek'im ^.^

    Bölümü bugün izliycem ama zaten konusunu ve bölümün içeriğini 1ay öncesinden açıkladıkları için biliyordum,merakla bekliyordum,izleyim rahatlayım :)

    Ben de hallux valgus (şu ayak baş parmagının yanında çıkıp hangi ayakkabıyı giyerseniz anında deforme eden garip kemik) kemiğimin daha küçük olmasını isterdim.T-shirtüme " hallux valgus" yazıyorum!

    ReplyDelete
  5. Çok şekersiniz canım;)) ustable'a bayıldım ben de kesinlikle ustable yazdırırdım;))) çok öpüyorum tatlım;) selamlar...

    ReplyDelete
  6. unstable demek istemiştim yanlış yazmışım;))

    ReplyDelete
  7. bende serious yazardı sanırım.ilk aklıma o geldi :)

    ReplyDelete
  8. Sayende bir merakla bende izledim tum sezon Glee'leri (gerci mektupta anlatmistim ama).
    Son bolum guzeldi,bende cok begendim, izlerken dusundum ,ben ne yazardim diye :)

    Halen dusunmekteyim :P

    ReplyDelete
  9. ayyy pek cicisiniz ama ya:) ve ikinizde hiç değişmemişsiniz kuzum:)

    ReplyDelete
  10. Sevgi sen de ODTU'den misin? Fotografi gorunce endustriye benzettim:) T-shirtler cok sevimli. Ben olsam Betul Mardin'in "Simdi degilse ne zaman"yazisini yazdirirdim.

    ReplyDelete
  11. @CilekliKiz,hihi evet canim konsept disi bi post oldu:D
    Seninki de diger bi kadinsal ozellikmis canim;)

    @Gulsah'cim,saclar da yakin zamana kadar boyleydi canim;) Cok tesekkur ederim, 27 yasimda aldigim guzel bi iltifat oldu;)
    Aaa evet sen 'inspire' kelimesine deginmistin;) Peki hani boyle bazen degistirsem dedigin senin olan bir sey var mi?;) Bi de buna cevap alayim;)

    @Esra, ayh cok tesekkur ederiz!
    Ama seni de tebrik ederiz! ODTU'luler tam lokasyon belirtebiliyor;) Cati onunde bolca vakit gecirilince, di mi;)

    @YourStyleIsYourSignature, heheeyt ben ozle izledim son bolumu, demek kiii en Gleek benim:D
    Tum sorularima senden cevap almis oluyorum o zaman canim;) Hatta tisortu paylasabilecegimizi de belirteyim:D

    @Posh'cim, hepimiz birer 'unstable' degil miyiz zaten, di mi:P
    Cok tesekkurler bebek, ozlemisim seni;)

    @Beijaa, ilk akla gelen dogrudur canim;) Bagdastirdim seni sanirim 'serious'la;)

    @FerahFeza'm, ooof oof mektubum gelmedi ki:(( Basladin izlemeye demek! Hihi cok sevindim;)
    Cevabini bekleyecegim, sonsuza kadar:D hehe;))

    @HayatGuzel, ay ay ay cok tesekkur ederiz canimcim;) Ama, degistik canim degistik:/

    @Yasemin'cim, yoksa sen de mi;) Evet yer tahminin de dogru tabi ki, Cati'dayiz;)
    Aaa niye oyle yazdirirdin ki?

    ReplyDelete
  12. bunun çok benzeri bir yazı hazırlıyorum ben de görünce çok mutlu oldum! :)

    Tabi bir ODTÜ Endüstri Mühendisliği mezunu olarak bölümümü görünce de :))

    ReplyDelete
  13. Koray, ne kadar da belirgin bi yer di mi;) Senin tanimaman mumkun degil tabi:D
    Yuppi! Gleek'ler bir bir dokuluyor;) Yazinin tadindan yenmeyeceginden eminim;)

    ReplyDelete
  14. ay ben sizi yerim açıkçası. nasıl cici. ben bayılıyorum böyle uyumlu çiftlere, ne de muzip gülmüşsünüz tişörtlerinizle!

    bu arada, iki insan 6 yılda hiç mi değişmez senin saçların hariç. genç kalma formülünüzü istiyorum hanımefendicim, ben de 6 sene sonra şimdi olduğum gibi kalayım mümkünse :D

    vee glee'ye başlamayan bir ben kaldım sanırım. du' bakalım, müsait bir yerde ona da başlamak lazım.

    sevgileeeeeeer! :)

    ReplyDelete
  15. bu arada ben tişörtümün üzerine "ces't la vie" yazdırabilirdim sanırım :D hayat böyledir işte, çok da gerilmemek lazım gibi gibi gibi... :)

    ReplyDelete
  16. Evet canim ben de Odtu'luyum. Cok isindigin, benim gibi dedigin insanlar icin, kan cekmis diye bir laf var ya, bizim de okul cekmis galiba:) Simdi degilse ne zaman yazdirirdim cunku Betul Mardin'in Ayse Arman ile roportajini okumustum. Hayatta hic bir seyi ertelememek gerektigini yaziyordu, keske daha genc olsam. 70 mesela diyordu. Ben kendi yasima baktim, bir de yapmak istediklerime:) Insanda erteleme ozelligi oluyor, o yuzden gozume sokmak icin yazmak istedim" Simdi degilse ne zaman" :)

    ReplyDelete
  17. Canım inanılmaz keyifli bir post olmuş okurken çoook eğlendim tshirtlerinizdeki yazılara da koptum gerçekten kadınları ve erkekleri süper anlatan iki kelime :)))

    İnsanın kendisini olduğu gibi doğduğu gibi kabul etmeye başladığı noktada diğer insanlardan da aynı kabulü görür, ama başta biz kabul edemiyor ve bir kusur gibi görüyorsak insanlara da bunu yansıtırız. Ben de hemen tshirtlerden birini kaparak üzerine; burnum, ayaklarım, hala çıkmakta olan sivilcelerim ve tırnaklarım yazardım.


    P.S:İtü'ye de biraz yer açın lütfen sevgili ODTÜ'lüler :Pp

    ReplyDelete
  18. öncelikle merhaba...diğer arkadaşlar gibi hiç değişmeme konusuna ben de katılıyorum...ikinizde çok tatlı ve uyumlusunuz...hep böyle kalmanız dileğiyle...
    veee ben de tişörtlerin en canlı rengini seçerekten ''yorgun''yazardım :))

    ReplyDelete
  19. "Nose" tshirtünü istiyorummm!!!

    ReplyDelete
  20. ay ay ben kacırmısım.
    hemen bir seyler bulmam lazım.
    anzar değmesın sızı su uyumunuza birbirinizde keyif almanıza bayııyorum.

    ReplyDelete
  21. @Laci'cim cok tatlisin yahu, tesekkur ediyoruz bizi mutlu ettin, muzip muzip gulduk yine;D
    Canim degismez miyiz hic! Saclar azaliyor, cizgiler ekleniyor, kilolar artiyor. Ah keske bi formul olsaydi:D Ama oyle gorunuyorsak, demek ki bilmedigimiz bir sey var:P
    Hadi hadi sen de GLEEK ol:D
    Ee kolunda 'ces't la vie', ustunde 'ces't la vie', tam hayat boyle mottosuna burunursun;)
    Opuyoruuum;*

    @Lulu/Yasemin'cim;), hihi valla oyle! Bosuna cekmemisiz birbirimizi;)
    Senin yazini da pek sevdim canim; her insana lazim bu yazidan bence;)

    @Giz'cim, tisorleri bastirdigimizda Insaat bolumunde de sukse yapmistik:D
    Ve eger kendimi senin gibi iyi ifade edebilseydim, senin yazdigin bu 2. paragraf bu post'a ekleyecegim satirlardan olurdu, Oyle dogru ki! Insan kendini kabul ettigi kadar, kabul gorur;) Yeni motto'm bu olacak;)
    Senin yazilarina gelecek olursam, 'hiiiic te bile' demek istiyorum;) Senin gibi bi guzellikten, cik cik, olmadi:D

    Ve P.S: Gel ITU'lum gel;))

    @Bahriye-Krm, hos geldin;)
    Ilk ziyaretinle, yazdigin yorumla cok mutlu oldum, Cok tesekkur ederim;)
    Tamaam, sana hemen civil civil bi tisort veriyor, hepimizin zaman zaman muzdarip oldugu 'yorgun'luk yaziyoruz;)
    Sevgiler;)

    @MyLifebook, bi cok kadinin hayali 'NOSE' tisortu sanirim:D

    @KovaKadinim, ee bulmadin mi hala, hadi bekliyorum;)
    Kuzum benim, tesekkur ederiz yahu, pek mutlu ediyorsunuz bizi^_^

    ReplyDelete

I♥Comments!