Sunday, April 24, 2011

Five Fingers!

Bu post'u sevgili esim'e ithaf ediyorum:p


Her sey Pavia'da bu vitrini gormemizle basladi. Ben 'ayh bu ne!' derken, HAYAT 'vuaa supeer!' tepkisi verdi. Ben kem kum yaparken, O cok begendi. Halbuki biz bunu ilk Roma'da metroda bi turistte gormus, hepimiz benim verdigim tepkiyi vermistik; 'ayh bu ne!'.
Demek zaman insani degistiriyormus:p Her neyse, bu kadar gevezelikten sonra gelelim konuya.

70 yillik gecmisi olan Vibram markasi, 2005 yilinda ayak eldiveni konseptini hayata gecirmis, ikinci bir deri saydiklari FiveFingers ayakkabilariyla ciplak ayakla yurume devrimini gerceklestirmisler.






Ciplak ayakla yurur gibi ama ayaklarinizi koruyan bu ayakkabilar doga sporlari icin birebirmis!

Benim fikrim azicik sallantida, zira HAYAT almaya niyetli;) Saniyordum ki bi O begeniyor, hayir efendim facebook'ta 126bin'den fazla begeneni var bu ayakkabilarin;)

Ee baska kimler begendi bakalim;)


Dahasi icin Vibram'a isinlanabilirsiniz>>>

11 comments:

  1. sanırım beğenenlerin çoğunluğu erkekler olucak.. =)

    ReplyDelete
  2. Yok tatlim, begenmedim, begenecegimi de sanmiyorum.
    Zevkler tartisilmaz tabiki ama bence de bunlar erkeklere gore ;)

    ReplyDelete
  3. @Bilge'cim, sevmediysen anlarim valla:D

    @Alice, kesinlikle haklisin canim;) Kadinlar icin renkli renkli yapmis olmalari bile bu gercegi degistiremez;)

    @AlisverisDellysi,:D

    @Yasemin'cim, daha begenen ya da giyen kadin gormedim; bize gore degilmis demek ki;)

    @FerahFeza'm,senin esin de begendi mi yoksa:P
    Sorma sorma HAYAT almakta israrci;))

    ReplyDelete
  4. ya evet dalgıçlar giyer bunu çok itici be kuzu ./

    ReplyDelete
  5. Çok korkunç görünmekle beraber, eğlenceli olabilirler.
    Ama giyebileceğimi sanmıyorum, e.t. gibi hissedebilirim kendimi :D

    ReplyDelete
  6. Ben geldim yine.
    Yok tatlim, e$ime gosterdim, begenmedi.

    Bizim evden 'hayir' oyu geldi ayakkabilara :PPP

    ReplyDelete
  7. @Hayat guzel, hihi:D Korkma kuzu yaa:P

    @Edi'cim, pek yakindan giyilmisini gormus biri olarak, iticiden cok komik oldugunu soyleyebilirim:D

    @Laci'cim, evet evet kesinlikle eglenceli! Hatta bence tam Yeni Zelandali turistlere layik (bi ara deginirim bu konuya:))

    @FerahFeza'm, HAYAT bi umut bekliyordu 'evet' cevabini:P
    Artik kocama destek vermek bana dustu;)

    ReplyDelete

I♥Comments!