Thursday, April 28, 2011

Cici ayakkabi

Iki gundur dogru durust bilgisayarimin basina oturamadim. 
Dun Milano'daydim. Yeni pasaport cikartmak icin kucuk Turkiye kivamindaki konsoloslugumuza gittim. Ne olayli bi yer anlatamam! Aslinda anlatirim, bunu ayri bi posta saklayayim en iyisi;)

Konumuz yeni cici ayakkabimiz. Uzundur Milano'ya gitmiyordum, ozlemisim keratayi;))
Zara'cigimi, H&M'lerimi, Pimkie'lerimi, Pull&Bear-Bershka-Stradivarious uclusunu...Hepsiyle bi guzel hasret giderdim. Ozellikle H&M'in 'Conscious' koleksiyonuna bayildim! Kalitesi, fiyatlari, modelleri hepsi pek guzel!

Cok sey begendim ama kendime hakim olup, az sey aldim.
Biri de iste bu ayakkabilarim:










Havalar serinledi burada, ayrica cok ruzgarli. Hatta yarin Ankara ve Pavia 18 dereceye converge ediyor;)) 

36 comments:

  1. ayakkabılarının rengine bayıldım canım güle güle giy,bu arada fotoğraflarda da şahane görünüyorsun :)

    ReplyDelete
  2. ay guzellige bak ya! yerim senin coraplarini:)
    ayakkabilarin cok cok cok cook guzel.

    ReplyDelete
  3. Yeni ayakkabilarini güle güle giy ! Benzerlerini Mangoda görmü$tüm, ve çok begenmi$tim :)

    Ciao bella ;)

    ReplyDelete
  4. Ama bu yeni cicilerin cok guzel :)) Tam senlik Sevgicik; renkli, civil civil ruhunu yansitiyor :DD Gule gule kullan xxx

    ReplyDelete
  5. Güle güle kullan tatlım yeni papilerini,pembiş pembiş çoraplarında pek şeker :)

    ReplyDelete
  6. Bayıldım papilerine!!!Çorapla harika bir bütün oluşturmuş:)Güzel gülen insan:)))Çok öpüyorum seni,kocaman kocaman!!!

    ReplyDelete
  7. kuzum bayıldım ayakkabılarına ne güzeller onlar öyle çoraplarınla ayrı güzel olmuş canımcım:)

    ReplyDelete
  8. Ohhh keyfe bak canın istedimi git tabi Milano'ya :) Ayakkabına bayıldımm Sevgicimm yine çok tatlısın. Böyle renkli giyinmene bayılıyorum mucxx :)

    ReplyDelete
  9. Ayakkabilar cok guzel. Bayildim. Gule gule kullan Sevgicim.Tabi yine kalpli bir kombin:) Senin kombinleri gorunce yuzum gulumsuyor:)

    ReplyDelete
  10. Ayakkabılar ve çoraplar çok cici, çok beğendim Sevgicim

    ReplyDelete
  11. O ayakkabıların güzelliği, üstüne üstlük o çoraplarla uyumu muhteşem. Bayıldımm :)

    ReplyDelete
  12. sorma, ankara bi türlü getiremedi yazı::SS ayakkabı pek cicikmiş sevgicim. Güle güle kullannn:)

    ReplyDelete
  13. karar verdim renkli çorapları en tatlı kombinleyen blogger seçildiniz hanımefendi. ben seçtim. nokta.

    hahah, ayakkabılar da çook şeker, güle güle kullan tatlım! güneşli havanıza nazar değdirdik galiba "istanbul hala yağmurluuu" serzenişlerimizle... umarım en kısa zamanda açar güneş size de bize de :)

    ne diyorduk, bahar gel artık!

    :))

    ReplyDelete
  14. oooo çok ciciler kuzum ya:) güzel günlerde giy;)

    ReplyDelete
  15. Cok guzelmis ayakkabilarinnn bayildimmm,gule gule giy tatlim, pek guzeller ^_^

    Nazar mi degdi ne, burada da hava sogudu ya, montlara mi donuyoruz? Orada da ruzgar var anlasilan.Dikkat et kendine canimcim.

    Mektup gelmemis mi?
    :)

    Optumm ^*^

    ReplyDelete
  16. canım ayakkabılarını güle güle giy çorapla renk uyumları harika olmuş :)) ama ayakkabının markasını yazmamışsın :o

    ReplyDelete
  17. ayakkabilar sahane!! rengine bayildim. Cok yakistirmissin canim kiyafetlerinle, öpüyorummm :-)

    ReplyDelete
  18. hmm çok beğendim ayakkabıları güle güle kullan canım :)çoraplarla uyum 10/10!

    ReplyDelete
  19. Pembe çoraplarla ayakkabı çok şeker olmuş,güle güle giy;)

    ReplyDelete
  20. @Rebel, ayh ben de renklerine bayildim tatlim! Ustelik rahat;) Cok tesekkur ederim!

    @Pelin'cim hihihi;) Yedirtmeeem coraplarimi:P
    Cok tesekkurler canimcim;*

    @Un peu de tenue, grazie mille bella;)
    Aaa bak ben gormemistim Mango'dakileri, bi bakayim;)

    @Emilie, evet evet pek ciciler ablasi;)) Kesinlikle haklisin canim, rengarenk, civil civil! Demek tanidin beni;) Opuyorum;*

    @AktuelModa, canimcim cok tesekkur ederim;) Hala havalar serinken son gunlerimizi yasiyoruz corabimla:D

    @Pride, tatlim bi de Stradivarious'ta begenmistim ama senin oranin ayakkabilari ile ilgili yorumun geldi aklima, almadim;)
    Cok gulen ve kaz ayaklari olan insanim ben:D
    Cok tesekkurler kuzucum, opuyorum seni koccaman;*

    @Cemre'cim, ben de bayiliyorum kendilerine:D Corap delisiyiz biz di mi;)

    @Did'cim, ah keske hep eglenceli seyler yapmaya gitsek Milano'ya. Oyle olmayinca hic cekilmiyor, inan!
    Aslinda ben renksiz de giyiniyorum canimcim ama renkli gorunmeyi pek seviyorum, iyi ki cok renk kullanabiliyoruz bu yaz, di mi?
    Kocaman opucuk geliyor sana;*

    @Yasemin'cim cok tesekkur ederim; Ne guzel bi yorum boyle, gulumsetebiliyorsam ne guzel!
    Ya sorma canim, oyle cok kalpli urun var ki dolabimdan, elim de hep onlara gidiyor zaten;)

    @LucY, cok tesekkur ederim canim, sanirim en guzel uyumu bu ikisiyle yakaladim;)

    @Ebru'cum, ayakkabilarim simdi en gozdem;) Ve sanirim bu corapla asklarini ilan ettiler:D Tesekkurler!

    @Hande, ay evet kuzum ya, gelmeli artik! Hihihi tesekkurler seker;)

    @Laci'ciim, ay efendim, utandiriyorsunuz beni, buyuk sorumluluk bu:D Pek cok tesekkur ederim;)

    Bahar geliyor gorunuyor tahminlerde, ne dersin canim?;)

    Hadi gel BAHAR!;))

    @HayatGuzel, tesekkur ederim canimcim, cok ciciler cok;)

    @FerahFeza'm, bu sefer hem de rahatlar biliyor musun:D HAYAT bile sasirdi:p
    Ay evet tatlim, nasil bi ruzgar sorma!
    Siz de bi daha hastalanmayin, dikkat edin kuzum.

    Mektup yok, uhuu:((

    Gelecek ama;) Opuyorum seni kocaman;*

    @Gok, cok tesekkurler kuzum, ayakkabilarima askimi corabimla ifade ettim:D
    Ayakkabilar Pimkie'den canim;)

    @Gulsah'cim, renklerine ben de bayiliyorum! En uygun da boyle kombinleyebilirim sanirim;) Ama cok cok giyecegim bunlari;)
    Tesekkurler tatlim, optum seni;*

    @Dream, cok tesekkur ederim canim;) Sanirim 10'da 10 uyumu baska turlu yakalayamazdim:)

    @Followupfashion, cok tesekkur ederim tatlim! Eee seker pembe onlar, di mi;)

    @Seyma'cim, cok tatli yorumuna cok tesekkurler o zaman;)

    ReplyDelete
  21. Belcika'dayken benim de 3 lu magazam onlardi...Ama burada sedece h&m var onla idare etcez..hos ankarada o bile yok donunce iyice kotu olur....

    cicilerin pek sekerler yine...Sana pembe yakisiyor...gule gule kullan cnm :)

    ReplyDelete
  22. ne güzel bu ayakkabılaaarrr. çok yakışmış canım güzel günlerde giy.

    ReplyDelete
  23. cok seker bu ayakkabilar , tam senlik :)

    Öptüüüüm <3

    ReplyDelete
  24. tek kelime ile harika kombinasyon.ama artık sendek bu çorapları kıskanmaya başladım :))

    ReplyDelete
  25. Ayakkabılar harika, çoraplarla ne güzel olmuş. Bayıldım, çok cici..
    Teşekkür ederim süper yorumun için, mutlu oldum :)

    www.denizsaatcioglu.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. You're so gorgeous. I love the outfit. Amazing. And the hair. Wow.

    Come visit me
    Karoline Kalvo

    ReplyDelete
  27. ay yerim o çarabı yerim ayakkabıyı yerim o dağınık pop saçlarını çok sevdim!

    ReplyDelete
  28. ay ay kova kadınlarının zevk ortaklıgı.
    bende de kırmızı beyaz lacivert üç renklsi var ama model aynı.
    cok rahat bir ayakkabı kesınlıkle.
    tam okula gitmelik.

    ReplyDelete
  29. sevimli ayakkabı+daha sevimli çorap :):)

    ReplyDelete
  30. @CilekliKiz, canim H&M disinda, F21 gibi guzellikler yok mu orada yahu!
    Aaa ben senin de Ankara'li oldugunu bilmiyordum;) Olsun Ankara'da da baskalarini buluruz;)
    Cok tesekkurler tatlim!Pembesiz neredeyse disari cikmiyorum zaten;))

    @Cicici, tesekkur ederim tatlim;) Ben de bu guzelliklerimi cok sevdim;)

    @Civciv, hihihi, rengarenk diye benlik di mi;)
    Optum guzellik;*

    @Adsiz,tesekkurler! Evet, farkindayim:)

    @Deniz'cim, super post'a super yorum yakisir;)
    Bu ayakkabi ve corabi evlendirecegim zaten, pek sevdiler birbirlerini:))

    @Karoline, wow! Gorgeous is that comment;) Thank you a lot!
    I'll visit you for sure;)

    @Coco-jelly, hos geldiiin;)
    Kurabiye canavari misin sen:D Neseli bi blogger daha;)
    Ozellikle sac yorumun pek tatli! Daginik pop!;))
    Cook tesekkur ederim;)

    @KovaKadini'cim,ah ah aaah! Ben okula giderken yoktu bunlar kuzum! (yalan!) Eee tanistiralim mi bizim ayakkabilari;))

    @Pretty'cim,en sevimli olan 'yorum' o zaman:D

    ReplyDelete
  31. Canım herkes yazmış ama ben de yazacağım ayakkabı ve çorapların müthiş! :) o çorabın 2 rengini de görür görmez almıştım ama bu rengi ilk defa görüyorum. Ben ayrıca kot şort üzerine kot gömleği bu kadar güzel kombinlemene ve kemerdeki mavi ve kahve tonunun hem ceket hem kotlarla uyumuna da bayıldım :)) Çok güzelsin tatlım you rock! :P

    ReplyDelete
  32. Ayakkabılar süper şeker canım! AYrıca ben de Pimkie istiyorum! İspanyadayken hem ürünlerini hem de fiyatlarını pek severdim ama şimdi sosyete pazarları olmasa Pimkie görmek imkansız hale geldi..

    ReplyDelete
  33. @Giz'cim sana da cook tesekkur ediyorum o zaman;) Canim, ben bu coraplari Accessorize cocuk'tan aldim;)) Ama hala Penti'ler yok elimde, Turkiye'ye gittigimde olacak;)
    Dikkatli incelemene, guzel sozlerine bayildim, boylee kocaman bi siritma olustu yuzumde;) Tesekkurler tatlim, optum seni;*

    @YourStyleIsYourSignature, evet tatlim ya, ben de Turkiye'de hatta Ankara'da H&M'ler, Pimkie'ler gormek istiyorum! Ah ah ne zaman kimbilir;(
    Cok tesekkur ediyoruz sana seker ayakkabilarimla:P

    ReplyDelete
  34. o çoraplar nerden nerdeeeeeeeeeeeen :D
    hehe delirdim :P
    çok şirinsin yine

    ReplyDelete
  35. Rococosh'cum bi baska cocuk reyonundan;) Accessorize cocuk;)
    Tesekkurler tatlim!

    ReplyDelete

I♥Comments!