Tuesday, March 8, 2011

Yeni Sac!

Kucuk bir aradan sonra buradayim. Cumartesi gununden itibaren evimden, blogumdan uzak kaldim. Neler yaptim peki?
--- Venedik festivaline gittik, gunubirlik. Macerali yolculuklar atlattik;) Detaylar ve sahane Venedik fotolari ayri bir post'a;)


--- Sacimi kestirdim, sonunda! 


Bu post'un ana konusu bu oldugundan hemen detaylara geciyorum.


Taa gecen sene Milano'daki bir arkadasimdan Italya'da sac kestirmek uzerine tuyolar almistim. Soyle ki:
Milano'daki Toni&Guy Academy ogrencileri icin sac kesimi ya da boyamasi yapmak uzere modeller ariyor. (Model demek kobaydan daha havali di mi:)
Gecen yildan beridir bir kac tesebbusum oldu ama ilk kez her sey duzgun gitti ve sonunda ben de model olabildim;)


Iste sacimin yeni hali! 





(Resimler azicik bulanik, yakinda daha iyilerini goruruz zaten;))




Cocukluktan beridir ilk kez bu kadar kisa sacim oldu. Facebook'ta daha once yayinladim ve pek sahane tepkiler aldim. Zaten HAYAT da 'bonusum' diye sevmeye basladi beni:))
Bakalim ilerleyen gunlerdeki akibeti ne olacak sacimin;)
Hizli uzayacagi kesin!


PS. Yakinlarda da boya icin cagiracak Toni&Guy. Pembe ongorduler bana;)

36 comments:

  1. çok güzel olmuş canım bonus bonuss güle güle kullan saçlarını :))

    ReplyDelete
  2. çok yakışmış.. güle güle kullaan =)

    ReplyDelete
  3. çok şeker olmuşsun. kuaförler deli gibi pahalıyken italya'da bu yol süüper mantıklı geldi bana ;)

    ReplyDelete
  4. ben begendim canim, yakismis :))
    güle güle kullan yeni sac modelini !

    Bonus mu ?? haha*sevdim bunu*


    öptüm koCcaman

    ReplyDelete
  5. Ben de çok beğendim ! Çok yakışmış bu saç sana :) Güle güle kullaaan !

    ReplyDelete
  6. en sonunda yorum yazabiliyorum sevgi bu harika bir his..

    ReplyDelete
  7. cnm en sonunda kestirmişin saçını çok güzel olmuş güle güle kullan..
    kısa saç senı daha bir şirin göstermiş uzatma sakın desem olurmu:)

    ReplyDelete
  8. hayatım saçların harika olmuş..bloga erişebilmenin mutluluğuyla onu atladım..

    ReplyDelete
  9. aaa ne tatlı olmuş böyle gölden yeni çıkmış civciv gibi :) hihihi şaka bir yana çok modern ve şık duruyor, güle güle kullan! hem zaten Hayat da beğendiyse daha ne olsun değil mi :))

    ReplyDelete
  10. sevgiciim süpper olmuşsun yaa. valla tam içindeli vamp kadını çıkarmışsın.. zümrüt yeşili elbiseler al kendine v yaka olsun..çok yakışır .. bak beni dinle:) bu arada beni görüyoo musun ??:(((
    öptm..

    ReplyDelete
  11. Merakla beklemekteydim sonucu.
    Sonuc; harika olmus,cok modern bi sekil olmus,cok begendim canim...
    Ama her gun boyle yanlara dogru volume vermen gerekecek dimi?

    Pembe mi ongorduler!!!! Ben deeee, bende istiyorummm *_*
    Bana da pembe atsalar ya :P
    Pembe golge nasil olur acaba, tamamen pembe olmayacak dimi?
    Ayy cok merak ettim ^_^

    ReplyDelete
  12. sevgicim bende çokkkkk beğendimmm..

    ReplyDelete
  13. wowwwww
    sen en seksi bir kadın olmusun öyle pardıon içindeki seksı cazibeli kadın ne güzel uyanmıs.
    hayat yasadı yasadı.
    co yakısmıs.
    pembe rengi ayrı bir severım yakısn yaptırmalı kesınlıkle.
    okulda bir tane favorm var zaten bayılıyorum saclarına.
    bende mavi siyah istiyorum

    cok merakla beklicem pembiş bonus hallerini seksepalitesi yükselmiş kova kadınım

    ReplyDelete
  14. vaaaayyy bayıldım:) Güle güle uzat:) çok başarılı olmuş:)
    Ankarada da var Toni&Guy ama cesaret edemedim hiç açıkcası hem biraz tuzludur diye hem de öyle görkemli yerler ürkütücü geliyor diye:D

    ReplyDelete
  15. güle güle kullan bebeğim kısa saç pekde yakışmış

    ReplyDelete
  16. kesinlikle sana çok yakışmış. ilk fotoğrafına da bayıldım.

    ReplyDelete
  17. Süper havalı olmuş. Güle güle kullan :)

    Bu arada blogroll de güncellenmediğimi farkettim. En son 4 gün önceki yazım görünüyor ama 3 post daha yayınladım üzerine. Neden böyle oldu acaba? :(

    ReplyDelete
  18. uzun zamandır sizi takip ediyorum. yeni saçınız süper olmuş. tam yıka çık modeli süper.......

    ReplyDelete
  19. @Gok,hihi cok tesekkurler tatlim;) Kullanimi rahat olacak gibi;)

    @Alice, cok cok tesekkurler canim;)

    @Allegra'nde,cok haklisin valla;) Hem iyi, hem de ucretsiz kesim; daha ne olsun di mi;)
    Tesekkurler tatlim;)

    @Civciv'cim, bonus oldum canim ya:D
    Bir degisiklik oldu, umarim pisman olmam;)
    Opuyorum seni;*

    @Junkhead, ay cok tesekkur ederim; umarim sorunsuzca kullanirim;)

    @Eren'ciiim, gelebildigine ben de cok cok cok sevindim;* Kocaman opuyorum seni kuzucum, cok tesekkur ediyorum;)

    @Nermin'cim, biliyorsun senin de etkin buyuk bu kestirmeye;) Cok tesekkurler o yuzden;) Zaten uzun bir sure uzamazlar artik merak etme sen:)

    @Laciverojelikiiiz, ne demek istedin sen oyle banaa:D :D Bari sarisin olsaydim da oyle civciv deseydin bana;))
    Simdi ev haliyle biraz karisik dursa da, sanirim her daim modern bi gorunum yakalayacagim;) Tesekkur ederim seker;)

    @Burcu'cum, herkes oyle dedi bana;kurk beni vamp gosterdi sanirim:p
    Zumrut yesili demek;)) Dinlemez miyim ben senin sozunu, bakinayim hemen;)
    Opuyorum tatlim;*
    PS.Seni goruyorum tabi ki;)

    @FerahFeza'm yasasiiin begendin demek;)) Azicik korktum ama korktugum gelmedi basima;)
    Ya gelsene; pembis olalim burada;)Tamam tum sacimizi yaptirmayiz;p
    Bilmiyorum ki canimcim, daha karar vermedim, bakicaz artik;)
    Opuyorum seni;*

    @Ozlem'cim cok cok sevindim ben de begenmene. Opuyorum tatlim;*

    @KovaKadini, yahu sen ne eglenceli bi KovaKadinisin;)) Neredeyse benden bile eglenceli:D;P
    Hmmm valla soylediklerin bizzat Hayat tarafindan onaylandi:D

    Tatlim pembe icin o kadar cesaretli degilim; sonucta evli barkli bi kadinim ben:D:P Ama aralara attirirsam fena olmaz;)

    Yaza dogru yaptirayim, sen de mavi ol. Bulusalim, renkli kafalar seklinde gezelim:D

    @Hande'cim,cok tatlisin ya;)) Cok cok tesekkurler tatlim;*
    Valla ben de gorkemli salonlari sevmiyorum; sanki her istedigimi soyleyemezmisin gibi geliyor:D Toni&Guy epey tuzlu sanirim ama ogrenci olunca her ekonomik yol bulunuyor;)

    @Cemre'cim, tesekkurler seker;) Tarihimdeki en kisa sac ama olsun;)

    @Duru'cum siz boyle soyledikce daha bi mutlu oldum, daha bi sevdim saclarimi;) Cok tesekkur ederim;)
    Ilk fotoda kurkle beraber vamp bi goruntu olusturmus oldum ama begenmene sevindim;)

    @Ms.Alanso, cook tesekkurler;) Toni&Guy ogrencisi cok ugrasti boyle havali bi hale getirmek icin;)
    Tatlim evet son postlarini ancak sitene girdigimde gorebildim. Oncesinde kumanda panelimde gorunmemisti. Ama artik goruluyor, merak etme;)

    @Zeynep, hos geldin:) Cok tesekkur ederim;)
    Tam yika cik'lik ama uyan cik'lik degil :D

    ReplyDelete
  20. Kısa saç büyük cesaret ister bravo diyorum öncelikle :) Sonrada kadın sen gün geçtikçe güzelleşiyorsun der yorumumu yaparım arkadaş!

    ReplyDelete
  21. Buki'cim sirinem bak facebook'tan durterim seni;))
    Deli cesareti, saca ayiracak zaman olmamasi, hadi bi cilginlik yapayim, kisa sac ne kadar da cabuk uzuyormus gibi yargilarin birlesimi sonucunda ortaya bu cikti iste;D

    ReplyDelete
  22. hahaha, ben de yazdıktan sonra acaba yanlış anlaşılır mı diye epey düşündüm ama yok niyetim iyiydi :) "çok tatlı" yazıp geçemedim, çok çok tatlı çünküü :)

    ReplyDelete
  23. canı bu saç çok yakışmış sana:)çok cii olmuş:)bende kestirmek istiyorum ama cesaretim yok:)

    ReplyDelete
  24. ıslık ıslık kız hepsi senin mi :) ♡ kalp kalp cicime

    ReplyDelete
  25. Muhteşemmmmmmmmmmmm olmuş şok oldum bi anda malum bloglar bi açılıyo bi kapanıyo sürpriz oldu bana:) Çok ama çok yakışmış ve çok havalı olmuş Sevgi'cim bayıldım durup durup bakıyorum tekrar herkese yakışmaz bu model senin şirinliğine seksilik katmış resmen öpüyorum seni kocaman muck muck:)

    ReplyDelete
  26. @Lacivertojelikiz, yok be tatlim niye yanlis anlayayim ki;) Ben de sana takilayim azicik dedim;) Tesekkurler yine seker;)

    @Moda ve hobi perisi,cok cok tesekkur ederim canim;) Ben de cok sevdim yeni sacimi;) Benim saclarim bi hayli uzundu; bi deli cesareti geldi kestirdim:)

    @Eda'cim hihihi valla benim;)) Kocaman opuyorum canim benim;*

    @Zeto'm ya senden yorum gelince nasil sevindim;))
    Coook tatli yorumunla siritip kaldim burda,cok cok tesekkurler tatlim...
    Ama ben de seni ozledim, bi yuzunu gostersen artik?
    Kocaman opuyorum seni;*

    ReplyDelete
  27. muhteşem olmuş... çok samimi söylüyorum kıvırcık olsam şu saatte kuaförün önüne oturmuştum :) güle güle kullan :)

    ReplyDelete
  28. Dream, 2. mutluluk verici yorumunla mest ettin beni;)
    Cok tesekkur ederim;)

    ReplyDelete
  29. cesaretinden ötürü kutlarım harika olmuş güle güle kullan

    ReplyDelete
  30. COOOOOOOOOOOOOK guzel olmussun :)

    ReplyDelete
  31. @Scissor Hands 81, cok tesekkur ederim, bi deli cesareti iste;)

    @Guz, COOOOOOOOOOK tesekkur ederim;))

    ReplyDelete
  32. canımmmm malum bizde bloglara giriş bir hayli sıkıntılı :(( bugün nasıl olduysa girmeyi başardım ve yeni saçlarına hayran kaldım, çok ama çoooooook yakışmış, o kadar özledik ki sizleri :((( en kısa zamanda kavuşmak dileğimle, çok öpüyorum

    ReplyDelete
  33. Esin'cim yaa cook ozledim sizleri, eski blog gunlerini:( Artik yoluna girse su isler!

    Cok cook tesekkurler tatlim, cok sevindim boyle coskulu coskulu begenmene;) Kocaman opuyorum seni;)

    Ebru'cum da postlariyla blogunu canlandirsin artik; seni de, Onu da ozledim:)

    ReplyDelete
  34. Saçların harika olmuş Sevgicimmm sakın uzatma hep böyle kal ve bir de güle güle kullannn mucxx :)

    ReplyDelete
  35. Did'cim canim ya sonunda sahalara geri dondun ya ,cok mutluyum;)Soyle kocaman bi opucuk gonderiyorum sana;)
    Cok tesekkur ederim canimcim, cok hizli uzuyorlar ama artik kestirmeye alistim, uzatamam bi sure daha;)

    ReplyDelete
  36. artık daima kısa saçlamı göreceğiz seni , saçlarını kuaförde kestirirken fotoğraf çek bari de senin yüz ifadeni görelim olur mu

    ReplyDelete

I♥Comments!