Tuesday, March 15, 2011

Sari etek istiyorum!

Aklima bir cok yerden yerlesen sari etekler var. 30for30 icin cok isterdim  bir sari etegim olsun. Tamam sari biraz iddiali bir renk ama bir kombine can veren o olmaz mi sizce de?


Ornek 1- Lacivertojelikiz: 30for30'un 2. Turk temsilcisi;) Bloglarin issiz kaldigi su gunlerde sirine kombinleriyle bloglara can getirecegi kesin:) Bakiniz (kiskandigim) sari etekli kombini;)




Ornek 2- A Pair and a Spare DIY Fashion: Supper bir DIY blogu! Oyle cok ilham veren proje kaydettim ki bu blogdan, az biraz bos zamanim olsa hemen harekete gececegim;) Iste hayalini kurdugum sari etek burada:
Once uygun kumas bulmam lazim. Sonra da yaza boyle bir etegim olacak;)


Hepimizin bir sarisi olsun bu yaz;)

10 comments:

  1. Sevgii, çok güzel olmuş!! Kısa bir süreliğine de olsa blogları açabilmeyi başardım ve açtığım gibi de bu postu gördüm, nasıl keyfim yerine geldi bilemezsin :) Eeeen güzel sarı etek senin olsun bence :)

    ReplyDelete
  2. lacıvert ojelı hatunun 30da otuzunu da ilgiyle izlıyorum.
    ikinci fotodakı vurdu aam beni.
    cok hoş kesımı falan.

    ReplyDelete
  3. olsun o zaman şeker hatta benim favorim safran sarısı, sevgiler canım.

    ReplyDelete
  4. Aaa dedim yanlis bloga girdim galiba Sevgi diye :) Lacivertojelikiz cok guzel yakistirip giyiyor dimi?
    Sari etek guzelmis, bende bi bakayim $u DIY bloguna...
    Yazin bol renkli gececek ya pek mutluyum ^_^

    ReplyDelete
  5. benm vardı ama 34 beden, içine giremiyodum arkadaşıma verdim. şimdi elimde harika bi kumaş var. nasıl bir etek modeli yapacağıma karar veremedim bir türlü:)) en geç mayıs ayına dikerim ama :) beklemede kal şeker:) öptm..

    ReplyDelete
  6. ben de ucuk sarıyı cok severım...aaa ılk resımdekı hırkadan bende aldım zara'dan cok rahat...

    ReplyDelete
  7. @Laci'cim ;)) Ben de senin sarili kombinine bakinca boyle mutlu olmustum;)
    Hihihi tesekkur ederim, olsun bi sari etegim;)

    @KovaKadini'cim, en gozlemci blogger'im;)
    O etek benim olacak bu sene;))

    @Eda'cim, eveeet! Safran sarisina bayiliyorum zaten;) Bi ucuk sari, bi safran sarisi etegim olsun o zaman;) Opuyorum Edi'ciim;*

    @FerahFeza'm tatlisin:D
    Yaa evet insan ne cok sey ogreniyor di mi Laci'ye bakarken;)
    Ay evet ben de cok mutluyum, her renk giyebilelim bu yaz;)

    @Ozlem'cim peki oyle olsun, kiskandir sen beni :D

    @Burcu'cum,aaa ben de 34'um bana verseydiin :P
    Iste kilit nokta; sen begendigin her seyi dikersin, bi kumas bulmana bakar! Bakalim neler cikaracaksin canimcim, bekliyorum;) Opuyorum seker;*

    @Cilekli Kiz, 2. resimdeki benim ucuk sari kapsamimda, senin?;)
    Yahu ben o hirkayi nasil kacirmisim, her haliyle guzel!

    ReplyDelete
  8. sarı etek??hmmm bak şimdi ben de istedim:))

    ReplyDelete
  9. Ozge'cim, bu yaza herkese bir sari etek kampanyasi baslasin o zaman;)

    ReplyDelete

I♥Comments!