Wednesday, March 16, 2011

Furla'dan yazin favori cantasi

Butun Italyan blogger'larda gorunce dayanamadim, almasam da yazayim dedim;) 
Iste Italyan Furla'dan bu yaza sekerlik katacak el cantalari 'The Candy Bag'!


Goz alici renklerde, en sevilen formdaki bu seker cantalarin detaylarinda el isciligi ve ozel teknikler uygulanmis.



Tahmin edin bakalim, hangi renk tukenivermis?


Tabi ki Pembe!
150€ verecek olsaniz hangi rengi alirdiniz?
Sanirim pembeye hayir diyemezdim ben de;) Ama sari veya yesil de olur;)


Kampanyasi da boyle seker bir fotografla yapilirsa tabiki biter pembisler


Renk seceneklerimiz de pek ilhamli:

Acai - blu Avocado - verde Dragon fruit - rosa Mango - giallo Onyx - nero  Passion fruit - rosso

(Sonuncu renk bana turuncu gibi geldi ama kirmizi (rosso) oldugu iddia ediliyor, kismet!;))

16 comments:

  1. ben de ispanya'da gezerken bir magazada siyahini ve sefaf olanini gordum, gercekten cok sekerler :)fiyatlari da seker tadinda olsa herkes sekerlense :)...

    ReplyDelete
  2. Yaaa bende çok sevdim bunları ama Ankarada Furla yok hemen İstanbulu aradım.Orda da fiyatı o fiyattan fazla bakalım sonum ne olucak çok beğendim çok:)

    ReplyDelete
  3. @Cilekli kiz, siyahi yaz rengi olmasa da benim de hosuma gitti; rock chic'ler icin;) Yalniz fiyatlara baktim da Ispanya'da azicik daha pahali;)

    @Zeto'cum ne kadarmis Istanbul'da? Ben de baktim da fiyatlara, ulkelere gore ciddi degisiklikler var;)Burada 150, Yunanistan'da 205€!!

    Cok begendiysen ben buradan kargolayayim sana canimcim;) Cidden;)

    ReplyDelete
  4. bunları gördüğün an aşık oldumm :)))) Çok güzeller ama şimdi heryerde sold out olur :)

    ReplyDelete
  5. tatlımm ben Romadayken nerdeyse alıyodum bunlardan hem de pembesinden ama sonra içime sinmedi çok çabuk çizilio gibime geldi ki ben çantalarımı hor kullanırım iki günde çizik içinde kalır üzülürüm diye almadım onun yerine kadife sneakerslarımı aldım sence de daha iyi yapmamış mıyım:):):)

    ReplyDelete
  6. @Melis'cim, Italyan stoklarinin hemen tukenecegi kesin;) Bi blogger (Blonde Salad) almayiversin, hemen hepsi aliyor;)

    @Moda(e)rator'cum, Melissa'larin kuzeni bunlar da;)
    Benim gibi canta canavari bunlara verilen paraya yazik eder;)

    @Gizzy'cim, o kadife sneaker'lara asigim ben ya! Bunlari verseler degismem;)) Para biriktirip alicam ben de 'teal' rengini;)
    Canta konusunda sana katiliyorum; ben de cok hoyrat canta kullanirim. O yuzden cok para verince cok uzulurum. Ben vermem gerci, hediye gelince de uzulurum:D

    ReplyDelete
  7. Cok guzellermis, bende pembe veya yesil alirdim...Ama alir miyim,cix almam :P
    Bakip da severiz biz de ^_^

    ReplyDelete
  8. YEŞİİİİİİİİİL!
    ah gözümün önünde onlarca kombin canlandı!
    yeşil yeşil yeşil!
    :)

    ReplyDelete
  9. ben pembeyi alırdım heralde pek bi sevimli:)

    ReplyDelete
  10. @FerahFeza'm, yesil alacagini tahmin ederdim;))
    Ay ben tam bi canta katiliyim, bu plastik cantaya da, verdigim paraya da yazik olur canim:)

    @Laci'cim, lacivert yok diye mi yesil;))

    Yesil benim de 2. tercihim olabilirdi;)

    @Cemre'cim, zaten pembenin reklami ayri bi yapilmis;))

    ReplyDelete
  11. bugün gördüm furlada vuruldum, normalde pembeciyimdir ama bunlarda sarıya bayıldım

    ReplyDelete
  12. Aysun hos geldin;)
    Sari da kabulumuzdur bu yaz icin di mi;)

    ReplyDelete
  13. Le garçon avec les lunettes, I wish I was the model in that image:/

    ReplyDelete
  14. yesil veya kırmızı alırdım ben, yaz sonu belki indirime girer :) o zamanda hevesimiz gecer ama

    ReplyDelete

I♥Comments!