Friday, March 11, 2011

Carnevale di Venezia

Kendilerini karnavala adamis sevimli aileler;)
Her detay cok tatli;)

1.

2.

Cesitlemeler...

Bu bayanlara bayildik! Ayakkabilara dikkat!

Gelin cicegini basinda tasimak;)
Yalniz her ikisi de erkek;)

Cicek kadin? Cicek adam?

Bu beyler sahane is cikarmis!
Kiyafet, takilar, makyaj muthis! Dudaklara bakar misiniz??

Kus'lu cift;)

Bu kiyafet cadilar bayramina daha uygun olsa da dikkat cektigi kesin.
Gozler de bile kirmizi lensler var yahu!

Balkabagi sanki;)

Cesitlemeler...







Cok sevimli bi kizdi ya! Peri kizi gibi;)
Cok sevdik;)

Bir de cok zarif bi bayan!
Bence tam eski zaman Venedik'ten firlayip gelmis gibi;)


Bu bayan da beylerin, hatta bizim bile gozumuzu doldurdu;) Maasallah diyoruz kendilerine:D

Ben bu bayani bi oyuncuya benzettim ama bulamiyorum. 
Haritayla yolunu bulmaya calisiyordu biz fotografini cekmeye calistigimizda, sonra sirin sirin poz verdi bize;)

Bu kizcagiz da bizim gibi karnaval gormeye gelmisti. 
Sacinin rengi, tokasi, Hello Kitty kupesiyle pek sekerdi; bi foto cekmezsem olmazdi.

Ve biz;)


Nasil, yakismis mi HAYAT'in maskesi? 




Bizim kizlarin maskeler de pek afili;)

Bu kadin niye yaklasmis benim kocama yaa!

Venedik karnavalina gitmek tam bir maceraydi!
Eger boyle bir seye niyetlenirseniz size tavsiyem:
--Tren biletlerinizi erken alin;)
--Kalacak yerinizi cook onceden ayarlayin.
-- Mumkunse karnavalin son haftasonu gitmeyin;)

Soyle bi kalabalikla yuruyorduk:




Ama guzeldi;)


Bu onceden hazirladigim post'u yayinlayayip kendimi unutturmayayim dedim. 
 tezinin son zamanlarindaki zavalli blogger...

18 comments:

  1. Balayında aynı sahneleri görmüştüm ya bak nasıl nostalji oldu bana şimdi .( sağolasın

    ReplyDelete
  2. Yaaa ama bu karnaval süpermiş ama o kalabalık korkunç özellikle benim gibi kontrol düşkünü biri için.Sürekli çantama bakardım param duruyo mu diye malum o dönemde hırsızlık tavan yapıyodur:)Ama ii olmuş gitmişsin eğlenmişsiniz bol pizzada yemişsinizdir siz şimdi:))(Kıskandım yaaaaa:) Çook öpüyorum fıstığım seni :)

    ReplyDelete
  3. cok eglenceli bu fotograflar bayildim... Ne guzel eglenmissiniz:)
    Basarilar kuzu tezin icin. Sen yeni post yapmasanda biz buralardayiz bekleriz seni sabirla:)
    opuldun kocaman

    ReplyDelete
  4. Blogunu,seni,fotoğraflarını çokk özlemişim:))
    Bilgisayarımda yaşadığım problem yüzünden 1 haftadır hiçbir bloga bakamaz olmuştum :(
    Sonunda sana kavuştum.Boş zamanımda kaçırdığım tüm post postlarına bakmam lazım :))
    Şimdilik öpüyorum cnm :)))

    ReplyDelete
  5. tezinin son zamanlarında zavallı blogerım kıyamam ben sana.
    cok güzel renkli fotolar bunlar.
    o hello kityl küpesi olan kızı bende begendım toksaı cok hoş gercekten.

    meskelerde pek yakısmıs hani.
    ne güzel ya. cok hoş ve değişik.
    ne güzel bir anı.
    saol canım ya paylaşımın için.

    ReplyDelete
  6. Ayyy merakla bekliyordum bu postu.
    Italya'da yasamis olup karnavali kacirmak olmazdi dimi :)

    Harika detaylar ve kostumler var,ne guzel ya...Omurlerinde 1 gun (senede 1 gun diyelim) cilginca giyiniyorlar,dusunsene o elbiselere sene boyu calisiyorlardir dimi?
    Super ya,cok sanslisiniz canim.
    Dedikodu yapacak arkadaslarin da varmis yaninda, super ^_^
    Cok begendim butun fotolari...

    (o kadini Oscar fotograflarina bakarsan kime benzettigini bulacaksin, yuzu benziyor yani ;))

    Optum canim ^*^
    tez'de kolayliklar ^)^

    ReplyDelete
  7. harikaymış hakkaten, nası canlı nası gizel :D

    ReplyDelete
  8. kıyafetlere bayıldım :)) maskeleriniz de çok şeker canım, bi gün italya'ya yolum düşerse bu karnavalın olduğu zamana denk getirmeye çalışcam :))
    Tezin için başarılar, kolay gelsin inşallah en güzel şekilde bitirirsin :)

    ReplyDelete
  9. Venedik'e bu sene gittim. Ama karnaval zamanı değildi. Ölmeden önce yapılacaklar listemde var. Çok güzel görüntüler paylaşmışsın.

    ReplyDelete
  10. cok hos resımler,bız de 2 ay once gıtmıstık...cok guzeldı oralar...

    ReplyDelete
  11. @Eda'cim senden gezi anilari dinlemek ayri oluyor; ne cok sevdigimi biliyorsun. Venedik'i de anlatsan,yine hic gitmemis gibi okurum;)

    @Zeto'cum,haklisin canim, cantalara yapistik o yuzden;) Ama yine de eglenmeye gelmis kimseler arasinda sorun olmuyor, eglenmeye devam ediyorsun;)
    Ay canim sorma, biz Venedik pizzalarini sevmedik:( Hiic kiskanma sen;)
    Ama gel sen buralara, en guzel Pizzeria'lara gotururuz seni;)
    Opuyorum tatlim;*

    @Buett'cim, tez aralarinda boyle kacamaklar yapmak moral depolamak icin birebir canim;)
    Hihihi tesekkurler kuzum, opuyorum seni;*

    @Melis'ciiim ben de seni ozledim yahu! Bu kadar ayri kalma bizden bi daha olur mu?
    Opuyorum tatlim;*

    @KovaKadini'm, yaa oyle iste, yazik bana di mi*_*
    Evet evet o kizdaki detaylar harikaydi!
    Biz tesekkur ederiz canim;)
    Optum seni;*

    @FerahFeza'm, biraz beklettim yine di mi:(
    Gecen sene kacirmistik bu karnavali, hihihi;))
    Ya canim sorma, bi dukkanda kadinin biri, bi kiyafete 1000€ verdi ya!
    Belki bi yil da beraber gideriz canim, ne dersin;))
    Ya ben bulamadim kuzum ya kime benzedigini:( Kim kim??

    Cook sagol canimcim, opuyorum seni;*

    @xavinin görümcesi, aynen oyleydi! Karnaval her yere lazim;)

    @Gok, tatlim Subat sonu Mart basi gel o zaman;)) Daha ne cok bayilacak kiyafet goreceksin;)

    Cok cok tesekkurler tatlim;) Hem maskeler, hem tezim icin olan iyi dileklerin icin;)

    @Handeguler, hos geldin;)
    Aslinda bir de karnaval zamani disinda Venedik'i gormek lazim; rahat rahat sokaklarda gezebilmek icin;) Bir de karnaval zamani olmak uzere 2 kez gidilmeli;) Umarim yine gidersin Venedik'e;)

    @Cilekli kiz, evet canim hatirliyorum senin buralara geldigini;)
    Tanimissindir goruntuleri;)

    ReplyDelete
  12. site kapanınca elektrikler gitmiş gibi olmuştu... Şimdi geldi işte :) Çok eğlenceli görünüyo.. Ama eğlenmek bu kadar yorucumu yaa.. Ne çok uğraşmışlar :D

    ReplyDelete
  13. Dream, ne guzel bir yorum olmus boyle. Guzel yorumuna cevabi senin blogundan 'This Years Love' sarkisini dinleyerek yaziyorum, daha bir mutluluk verici oldu;)

    Eglenmek yorucu olsa da eglenceli degil mi;))

    ReplyDelete
  14. kesinlikle bu kıyafetleri alırken ince detayları hazırlarken çok eğlenmişlerdir!!! asıl eğlence bu!

    ReplyDelete
  15. bu aradaaa müzikler pek dikkat çekmemişti beğenmene ne kadar sevindim!!!! sitenin kapatılması benim uğraşmak istememem derken bir haftalık bir macera olarak kalıcaktı blogum... heveslendim yine...önerdiğim şarkıları dinliyosun ve mutlu oluyosun! tamamdır bir kişide olsa ben amacıma ulaşmışımdır :)

    ReplyDelete
  16. Dream'cim, ben oneri sarkilari dinlemeyi gercekten (ustune basa basa soyluyorum) cook severim.Onermeyi de cok severim aslinda;) Her turlu muziktan hoslanabilme kapasitem var. Bunun yanina insanlar bu muzikleri niye paylasmis acaba, neler dusunerek paylamis dusuncesi de eklenince benim icin ayri bi tutku oluyor. Bence kendin icin bile olsa paylasmalisin;)Ben faydalanacagim zaten;)

    Karnaval kiyafetlerine gelince; sanirim kendi hazirlayan da var ama cat diye 1000€'yu verip alan da var. Ben hazirlamak isterdim;)

    Cok tesekkurler yorumlarin icin;)

    ReplyDelete
  17. ay orda olmak istedim ya :) ne kadar guzel kiyafetler,yanlis zamanda dogmusum eski zaman insaniyim ben :)

    ReplyDelete
  18. Guz, di mi ya? O kiyafetlerin sasaasi bizi nasil da kendine cekiyor;) Umarim bi gun sen de orada, o kiyafetlerle bi karnaval gecirirsin;)

    ReplyDelete

I♥Comments!