Wednesday, February 23, 2011

Tally Weijl yaza muhtesem hazirlanmis!

Favori magazalarimdan birisi Tally Weijl! Ilk Ankara-Bilkent magazasini kesfetmistim. Simdilerde Ankara'da 3, Istanbul'da 2 magazasi var. Adana, Eskisehir ve Izmir'de de 1'er magazasi var. 

Son zamanlarda Tally kendini inanilmaz gelistirdi. Urun cesitliligi cok artti. Ustelik fiyatlari da oldukca makbul, kalitesine gore. Dolabimin en az ceyrek kismini Tally istila ediyor desem, yalan olmaz! 

Yakin zamanda Pavia'ya da acilmis olmasiyla, hasret dindirmek icin Milano'ya gitmeme gerek kalmadi:)

Aslinda her turlu urununu begeniyorum. Ne de olsa slogani ToTALLY Sexy! :))
Ama artik sadece Sexy degil, Cute, Glamour ve Casual Tally Type'lar da var;) 


Iste benim yeni sezondan sectiklerim:








Daha fazlasi icin Tally'nin sitesine bakmanizi siddetle tavsiye ederim;)

7 comments:

  1. şişman bir insan olmamama rağmen, resimdeki beyaz kalpli kemer zar zor oldu belime, çok beğenmeme rağmen alamadım. KINIYORUM! :)))))

    ReplyDelete
  2. yaaa ama ben bunların hepsini çook sevdim ki!!!haftasonu bir cepaya uğramak şart oldu:)

    ReplyDelete
  3. bence4 tam senlik :)) hihihii:) o resme bayıldım. aynın olmuş:))

    ReplyDelete
  4. Ayyyy, banner'in supriz oldu ^_^
    Cok hos olmus ^_^


    Bu magaza Londra'da var mi acaba? Olsa ya...

    Tisortler cok hos, 1-3-4 favorim ^_^
    Babet, kupeler,kemerler,coraplar,sapka hepsi cok hos, secmesi de zor ama...

    Bence en yakin zamanda ziyaret etmelisin,uygun biseyler illa vardir canim ^_^

    ReplyDelete
  5. Ben geldim yine ^_^

    Bi bakindim verdigin linkte;
    bak bu da supermis;

    http://www.tally-weijl.com/collection/products/tally-type/articles/type/cute/article/218.html

    Coook sirin seyler var ^_^

    ReplyDelete
  6. çiçekli babete,kelebekli kolyeye ve çiçekli elbiseye bayıldım..

    herkesi bloğuma beklerim sevgiler..

    http://sutlugofret.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. @Allegra'nde,cidden cok kucuk bedenleri var; XXS falan!
    Bak ben o kemeri elime aldim ama denemedim, oyle miymis? Tuu ayip onlara o zaman;)

    @Gizzy'im,selam soyle Cepa Tally'deki kizlara; 1 numarali musterileriydim:D
    Saka bi yana, az asindirmadim o kapiyi;)
    Begen, al, goster bize canimcim;)

    @Burcu'cum, zaten bende o kadar cok Tally var ki, tam benlik oldugu asikar;)
    Di mi? Ben de bayildim portreme♥

    @FerahFeza'm, hihihi surpriiiz:))
    Tam istedigim gibi oldu banner'im;))
    Tatlisim Tally yokmus Londra'da:(
    Ama ben varim burada;)
    Oyle tatli bir sezon hazirlamislar ki, her seyde gozum var. Simdi alisveris orucundayim ya, kaciyorum Tally'den:D
    Kirazli bir seyler bulmussun yine, seker seni;*

    @Siyah Sut, hepsi bahar habercisi di mi:)
    Ben blogundayim canim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!