Tuesday, February 15, 2011

'Sevgi'liler gecesi

Sevgililer gecesinden ote (gunu diyemiyorum, aksam bir araya gelebildigimiz icin), derslerden biraz kafamizi kaldirip, uzun yemek fasli ve film gecesi olarak baktigimiz bir gundu dun:) --Amma devrik ve uzun bir cumle oldu:))--


Planlarimda Did'cigimin hazirladigi sofrayi kopyalamak vardi; HAYAT'a benim fikrim oldugunu soyleyecektim:p Ama HAYAT acik kalan sayfayi gorunce planim suya dustu:)
Ama keyfimi kaciran bir seyler oldu. Sonrasinda da pur nese halimi yakalayamadim. Yine guzel bir yemek hazirladik, mum isiginda romantik romantik yemegimizi yeyip, Valentine's Day adli m2'ye 3-5 unlunun dustugu filmimizi izledik. 


Aslinda bir sevgililer kombini daha cikacakti benden ama keyif kacikligindan fotograf cekemedik. Elimizde sadece bunlar var:)




Kalpli elbise, kalpli corap, kalpli marshmallow!




Sevgi dolu gunlerimiz olsun;)

15 comments:

  1. coook sekersin ya *_*

    o kalpten ben de istiyorummmm ♥

    sevgiyle kal cnm ..

    ReplyDelete
  2. mumlar çok hoş,kalplerde tam yerinde olmuş cnm.

    ReplyDelete
  3. kıyamam ne kaçırdı senin keyfini??? ama fotoğrafta hiç öyle durmuosun yine full tatlılık hakim suratına:) bu arada o marshmallowlarda çok fena gözüm kaldııı:)

    ReplyDelete
  4. Yerim ben seni hiçbirşey kaçırmasın senin keyfini. Buarada sen eminimki benimkinden daha da güzel bir menü hazırlardın ama zaten çorap, elbise ve marshmallowlarla fazlasıyla yakalamışsın konsepti. Öpüyorum seniii :)

    ReplyDelete
  5. Uzulmeye deger mi boyle bir gunde, canim benim,uzulme sen...
    Fotograflar cok sirin yine, cok hos cikmissin kalplerle ♥
    Marshmallow cicege bittim *_*
    Ne guzel bir seymis o oyle...

    ReplyDelete
  6. <3 siz yanyana olduktan sonra kaçırmasın keyfini hiç bir şey:)

    ReplyDelete
  7. hayatım süper olmuş ben çok beğendim valla hiçbir şey kaçırmasın keyfini,mutluluğunu kimsenin bozmasına izin verme bence :)
    Buarada blogumda ödülün var !!Mutlaka bakmalısın!Öpüyorum çok!!

    ReplyDelete
  8. @Civciv, tatlim benim hangi kalbi istersin:)) Corap? Elbise? Yoksa marshmallow mu;))
    Digerlerinden bulur muyum bilmem ama, marshmallow olabilir;)
    Sevgiyle opuyorum seni canim;*

    @Peri Tozu Fotograf, hos geldin;)
    Bir profesyonelden bu sozleri duymaya da ben bayildim;)Cok tesekkurler!

    @Esra'cim, mumlari taa Turkiye'den getirdik canim;)
    Iki kalp daha vardi, resimlerde gorunmeyen^.^

    @Gizzy'cim canimsin ya:) Her sey yolunda tatlim, gunluk dertler iste:/
    Ay sen kendin marshmallow gibi tatlisin canimm, ama ben gelirken getiririm sana tabi ki;))

    @Did'cim ne tatli insanlarsiniz siz ya!Iyi ki varsin canim;) Keyfim yerinde artik;)Kocaman opuyorum:*
    Inan menum seninkinin yanindan gecemezdi ama kendimle kurtardim gunu:D

    @FerahFeza'm canim dost!Dahasi yok:)Ya da biliyorsun sen zaten;)
    Cicek cok lezizdi canim:))
    Mucuk;*

    @Guzide'cim insallah canim;)
    Hepimizin;)

    @Hande'cim <3 <3 iki kalp yanyana yeter di mi;)

    @Melis'cim her sey yolunda artik, iyi ki varsiniz canim:)
    Ay asil ben seni kocaman opuyorum, kocaman gulumsuyorum sana odulumu alirken;))

    ReplyDelete
  9. Çok güze kareler, sevginiz hep böyle daim olsun...

    ReplyDelete
  10. Tatlım hiç bişey kaçırmasın keyfini, o güzel gözlerin hep gülsün resimdeki gibi:)Çok öpyorum tatlım benim:)

    ReplyDelete
  11. Keyifsiz olmana rağmen çok tatlısın :) Allah sevginizi daim etsin balım :)

    ReplyDelete
  12. ben senin gülüşünü, neşeni çok seviyorum canım ya kimsenin ve hiçbi şeyin seni üzmesine izin verme sakın!!! ;) sen her şeyin en güzeline layıksın canım arkadaşım:)

    ReplyDelete
  13. @Sihem,cok cok tesekkurler!Insallah;)

    @Zeto'm, kacan keyfimin yerini doldurdum bile;) Ama siz iyi ki varsiniz!Gercekten!
    Kocaman opuyorum;*

    @Yesim'cim cok tatlisin sen valla;)
    Amin tatlim, hepimizin daim olsun;)

    @Hayat Guzel, canim benim nasil oluyor bilmiyorum ama cok iyi anliyorsun beni.O yuzden sozlerin de inanilmaz mutlu ediyor! Pembe sapkali, coook iyi niyetli arkadasim benim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!