Sunday, February 20, 2011

Seker kiz Candy herkese gulumserek merak edilen sorulari cevapladi;))

Gecen haftaki yogunlugumu, yorgunlugumu bu pazar temizlik ve yemek yaparak attim;) Simdi de rutinime donmek adina kendimi tez'imin excel sayfalarinin arasina atacagim:)
Ama once tabi ki pek seker arkadaslarim Hande, Melis ve Ms.Alonso'nun mim ve odullerine cevap vereyim istedim;)


Hande'cim sordu: Hangi cizgi film karakteri?
Seker kiz Candy:) Zaten benzetiyorlardi, neden bilmem :))
Terry'i de cok severdim zaten; ah bir Terry'im olsa derdim:D

Iste Melis'cimden Gulduren Yuz odulu;)
Karsilikli birbirimizi gulduruyormusuz canim;))



Ve Ms. Alonso'cumdan sorular:



1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Tezimin bitmesi:D

2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Ayakkabi, elbise, kemer, corap, taki...Neyi deli gibi begenirsem, almadan duramam ki!

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Diyetlik pek bir durumum yok ama tatliya niye hayir diyeyim ki; adi uzerinde tatli:D

4.Uğurun var mı, uğurun?
Ugurum HAYAT;) Cidden;)

5.Kendine en yakıştırdığın renk? 
Goz kaleminde yesil, mavi, siyah,

Sac renginde bakirli kahveler,
Giyside kahve tonlari


6.En sevdiğin takın?
Uzun kalpli kolyem



7.Takıntın?
Bazen ayakkabi, bazen temizlik, bazen yemek:)

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Barselona, Paris (planlar bozulmasin diye dua ediyorum:))



9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım..
La Vie En Rose ( sanirim buna da takintiliyim;))

10.Solunda ne var?
Yakinim bos ama uzagimda, duvardan once sehpa ve ciceklerimiz var;)


Tesekkurler kizlar... Opuyorum sizi;*

4 comments:

  1. Herkes seker kiz Candy olmak istiyor :) Sanirim cocuklugumuz onunla gectigi icindir,hem kim sevmez ki onu,dimi canim ^_^

    (benim firefox arka planim da Candy ve Terry :P, icimiz cocuk)

    :)

    ReplyDelete
  2. Bence pek ideal bir genc kizdi, di mi canim:D Bizim gibi cici kizlar icin:D :D
    Sevmemizde Terry'nin de etkisi var bence:p

    ReplyDelete
  3. bence şeker kız candy'den başkası olmazdı sana canım.onun ete kemiğe bürünmüş halisin :)

    ReplyDelete
  4. Beijaa'cim ;)) Cok tatli bi yorum ama, inan her zaman Onun kadar seker degilim ben:D
    Ama yine de beni boyle gorup, soylemene tabi ki cok mutlu oldum ve hala siritiyorum:D

    ReplyDelete

I♥Comments!