Friday, February 18, 2011

30'a 3 kala...


Evet yine tarih 18.02'yi gosteriyor. (Yil onemli degil, ben artik saymamaya karar verdim;))
Dogum gunumun tarihini bir yerlerde gormek degisik bir sekilde heyecanlandiriyor beni, mutlu ediyor. 

Bunun bir aciklamasi var sanirim: Yasamak guzel!

Iyi ki yasiyorum; acisiyla, tatlisiyla, heyecaniyla, rutiniyle...
Iyi ki seviyorum, iyi ki seviliyorum...
Iyi ki onemsiyorum. iyi ki onemseniyorum...

Daha cok 'iyi ki' var...30'a 3 kalmis olsa bile... Hayat, ani hakkiyla yasamak bence...Yaslanmak o zaman guzel iste:) (Polyannna? Zugurt tesellisi? :)))

Iyi ki dogdum!
Happy birthday to me!
Tanti auguri a me! 

Bugunumun sarkisi bu olsun istiyorum. Soyle Dolores'cim;)

When we were young!







27 comments:

  1. HaPpy BiRthDaY canim !!!

    Hep Yüzün gülsün insallah :)

    Sevgiler
    Civciv

    ReplyDelete
  2. Sevdiklerinle beraber nice mutlu yıllaraa Ömrün sana sağlık mutluluk ve huzur getirsin

    ReplyDelete
  3. YENİ YAŞIN KUTLU, MUTLU, UĞURLU OLSUN CANIMMMMM, ÖPERİM YANAKLARINDAN...

    <3 <3 <3 <3 <3

    ReplyDelete
  4. benden bir gün sonra doğmuş bebek :) doğum günün kutlu olsun, hayat terazinde hep iyikilerin ağır bassın mutlu yıllar...

    ReplyDelete
  5. doğum günün kutlu olsunn Sevgicimm:)) nice yaşlara :)

    ReplyDelete
  6. Canım bir de buradan kutlayayım :) Nice senelereeee :) Ya bende ki bakış açısına bak ya, challenge'ların varya ona 3 kaldı sanıyorum, yuha ne çabuk dedim bi an, bu kadar mı uzak kaldım diye korktum bi an. Üstelik d.günün olduğunu da biliyorum yani, kutlamıştım:) Nasıl yoğun olduğumu anla bebeğim işte.)

    ReplyDelete
  7. sevgicim mutlu yıllar.doğum günün kutlu olsun.hep sev,sevil,gül ömrün boyuncaa..bana burdan hep gülümsee

    ReplyDelete
  8. iyi ki börtledin sevgiciim:))
    bak bu börtlemeyi sevcanden öğrendim ben :))öptm

    ReplyDelete
  9. Nice yıllaraa! Yaşından da oldukça küçük gösteriyorsun:)

    ReplyDelete
  10. Başlığı görünce 30for30 ile ilgili bir yazı olacak sandım bir an. :))
    Doğumgünün kutlu olsun tatlım. Ben de geçen Ağustos'ta 30a 3 var dedim. Böyle düşününce insan bir tuhaf oluyor ama daha 20li yaşların nerdeyse 3te biri demek bu! :)) 30a gelmeden de, geldikten sonra da yaşanacak güzel günler, biriktirilecek anılar var. Bunları keyifle yaşaman için sana sağlıklı ve mutlu günler diliyorum. Sevgiler...

    ReplyDelete
  11. Mutlu yaşlar tatlım,herşey gönlünce olsun yeni yaşında :)Şimdiye kadar yaşadıklarının daha da güzelliklerini sunsun HAYAT sana :) SEvgiler....:)

    ReplyDelete
  12. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    Sevgi'cim, yeni yasin kutlu olsun, dogum gunun super gecsinn ^_^
    Umarim bu yasin bircok guzelligi de beraberinde getirir sana.Ugurlu mutlu kutlu bir yas olur insallah...

    Kocaman kocaman optum canim.
    Iyi ki dogmussun...

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    ReplyDelete
  13. Canım benimmmm bugün senin günün dilediğince eğlen çoş!!!Hep gülen yüzün tüm şirinliği ile sırıtmaya devam etsin!!!nice güzel senelere sevdiklerinle bizlerle:)çok kocaman öpüyorum seniii bi de çok çok seviyorum ben seniii hadi gel bi Ankara'ya dört gözle bekliyorummm:)

    ReplyDelete
  14. aramızda 3gün varmışş ;D
    doğum günün kutlu olsun canımmm, yeni yaşında bütün güzellikler gelip seni bulsun ve gülen yüzünle hep böyle ışıl ışıl parla sen:)
    iyki doğmuşsun iyki bu blogu açmışsın ve iyki seni tanıdım sevgicim:)

    ReplyDelete
  15. doğum günün kutlu olsun canımcım.:) yeni yaşında herşeyin en güzeli senin olsun.

    ReplyDelete
  16. nice nice yıllara....
    sağlıkla,sevgiyle,keyifle:))

    ReplyDelete
  17. canım bloglara yeni bakabildim ve doğum günün olduğunu yeni gördüm, o yüzden kutlamak için biraz geç kaldım ama kutlamadan da geçemedim.
    yeni yaşında yüzünün hep gülmesi,hep mutlu,sağlıklı ve başarılı olman,hayallerine ulaşman, hayat'la beraber mutlu,huzurlu ve aşk dolu uzun yıllar geçirmen dileğiyle...nice yaşlara..

    ReplyDelete
  18. Geç kalmışımmm :( ama geç de olsa kutlamazsam olmaz. İyi ki doğdun Sevgicim. Yeni yaşında tümmm hayallerin gerçek olsun. Sağlıklı, mutlu, aşk dolu ve huzurlu ol. Güzel gülümsemen yüzünden hiç eksik olmasın. Sen doğmasaydın bu blogu açmasaydın ben seni nasıl tanıycaktım :)) Kocaman öpüyorum seni...

    ReplyDelete
  19. Doğum günün kutlu olsun canım :) Her yaşında bugünkü kadar mutlu olman dileğiyle, iyi ki doğdun :)

    ReplyDelete
  20. tatlım doğumgünün bir kez daha kutlu olsun, bu arada çok güzel benim içinde özel bir şarkı seçmişsin, bu kadının hayranıyım, söylesin bi kez daha bizim içinde :)

    ReplyDelete
  21. @Civciv'ciim coook tesekkur ederim canim;)Yuzlerimiz hep gulsun insallah;)
    Kocaman opuyorum;*

    @xcelis,cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin canim. Bu guzel dilekler dileyenin de olsun;)

    @Esin'cim COOK TESEKKUR EDERIM:)
    Kocaman opucuklerimi de aldim, benden de koccaman gonderiyorum;*

    @∂єкσяαρѕυωαѕуση, hos geldin bloguma, hem de dogum gunumde;))
    Bir kova kadini daha:)
    Cok cok tesekkur ederim. Hem sana, hem bana yeni yasimiz bolca guzellik getirsin;)

    @Gok, cok cok tesekkur ederim canim,nice yaslara bu blogda, hep beraber;)

    @Yogun Yagmur'um;)) yerim seni:D Belki bir gece de tum kombinleri yapar bitiririm:D
    Ay neyse konumuz benim yasliligimdi di mi:D
    Bir kere daha opucuklerim esliginde tesekkur ediyorum sana canimm;) Daha cok dogum gunu kutlayacagiz, benden kacamazsin citir;))

    @Ozlem'cim gulumsemez miyim ben sana;)) Cok tesekkur ederim canim; her yasimiza sevgiyle girmek lazim, gerisi teferruat, di mi;)

    @Alice, dogum gunumde yeni bir misafir daha! Hos geldin;)
    Cok tesekkur ediyorum. Sevgilerimler...

    @Sevgili Moda(e)rator'cuum, en guzel anne, cook tesekkur ederim, opuyorum;*

    @Burcu'cum, bortledin'i gorunce dedim zaten bu benim kardesten:D
    Cok tesekkurler tatlim, kocaman opuyorum seni;*

    @EfeNes,hos geldin;)
    Cok tesekkur ederim. Hatta bi son cumle icin alkislarla tesekkur ediyorum;)
    22'imi kutladigimi sananlar yok degil:P

    @Magicka'cim canim ozletmistin kendini, ama dogum gunume gelmene cook sevindim;) Cok cok tesekkur ediyorum;)
    Dedigim gibi yasadigimiz yasin kac oldugunun onemi yok, onemli olan icindeki anilar, verimli gecen bir yas. Degil mi;)
    Insallah oyle olur. Opuyorum seni;*

    @AktuelModa,canim benim ne kadar da ince dokunuslu yorumlarin oluyor;))Cok cok tesekkur ederim.
    Biliyorsun gunlerin getirdiklerini guzellestiren HAYAT'tir;) Opuyorum tatlim, sevgilerimle...

    ReplyDelete
  22. @FerahFeza'm gun boyu ve hatta sonrasinda da devam eden beni pek mutlu kilan mesaj ve maillerinle dogum gunum kotu gecmis olabilir mi hic;) Yaslandigimin hic farkina varmadim:D
    Ay iyi ki dogmusum da tanimisim seni:D
    Koccaman sarilarak, opuyorum seni canimmm;*

    @Gizzy'im, sizlerle olmak, burada olmak dogum gunlerime ayri bir heyecan, mutluluk katiyor 2 yildir! Iyi ki varsin, varsiniz canim;*
    Siritikligim hep baki kalacak boylece;)
    Canim benim cok tesekkur ediyorum, kocaman opuyorum seni o guzel yanaklarindan;) Ben de guzel Gizzy'imi coook seviyorum;*
    Ve yeni yasimda artik seninle bulusmak istiyorum:D

    @Hayat Guzel, tatlim ne cok ortak yanimiz vardi unuttun mu:))
    Ay cidden iyi ki dogup, blogumu da yaratmisim ki sizin gibi boyle dunya tatlisi arkadaslarim oldu;)Yuzumu isil isil parlatan bu guzel yorumlar iste!
    Cook tesekkurler canim benim, kocaman opuyorum seni;*

    @Ozge'ciim cook tesekkurler guzellik! En guzeller hep bizim olsun;) Opuyorum seni;*

    @CEPAYNASI, cok cok tesekkur ederim. Sagliksiz, keyifsiz gunumuz olmasin;) Sevgiler...

    @Zeynep'cim, mutlu olsun yeni yaslar;) Cok tesekkurler;)

    @Beijaa'cim, hic gec olur mu;)10 gun sonra bile kutlasan kabulumdur;)
    Canim benim ne cok guzel sey dilemissin benim icin. Bana oldugu kadar, sana da gecerli olsun! Hepsi de gercek olsun;)
    Kocaman opuyorum seni;*

    @Did'ciim, tabi ki gec kalmadin!
    Senden guzel bir mesaj alacagimdan emindim, zamani o kadar da muhim degil;)
    Guzel dileklerinin her birine yuzlerce tesekkur ederim;)Hepsinin ne kadar icten oldugunu biliyorum. Ayni ictenlikle sagligi, mutlulugu, aski, huzuru senin icin de diliyorum! Kocaman opuyorum canim benim, iyi ki tanidim seni;*

    @Yesim'cim, tatlim benim cook tesekkur ederim. Insan dogum gununde bu kadar cok mesaj alip, mutlulugu tavan yapinca bir yas daha yaslanmayi onemsemiyor bile;)
    Cok opuoyorum seni;*

    @Cecilia'cim,tatli esmerim cok tesekkur ederim;)
    Sarki sahane degil mi? Bagira bagira soylenecek kadar;)
    Opuyorum seker;*

    ReplyDelete
  23. Ben bu kutlamayı ne ara kaçırdım yaaa:( Üzgünüm:( Doğum Günün kutlu olsun Sevgicim.Sevdiklerinle ailenle en önemlisi Hayatla beraber mutlu sağlıklı bir ömür dilerim sana.Herşey istediğin gibi olsun hayatta, o güzel gülen yüzün her zaman öyle kalsın:)Ama en yakın zamanda da Ankaraya gel lütfen gel ki senle tanışalım artık:)İyi ki tanımışım, iyi ki varsın, iyi ki bloglarımız var:) Kocaman öpüyorum canım benim mutlu yıllar:)

    ReplyDelete
  24. Uzulme tatlim benim; ben eninde sonunda kutlayacagini biliyordum;)
    Hem de boylesi guzel dileklerle;) Cunku o dileklerin kadar icten, tatlisin;) Iyi ki varsin sen de! Cok opuyorum, cok tesekkur ediyorum;)
    Ankara'da gorusuruz;)

    ReplyDelete

I♥Comments!