Sunday, January 9, 2011

McMacaron!

Paris Ladurée' ye gidene kadar McDonald'sla idare ederiz biz de:)


Renk ve tat skalamız biraz sınırlı olsa da açken pek güzel atıştırmalık bunlar;) Hele ki alışveriş arasındaysanız;)


McCafé Türkiye'de yok sanırım. Macaronlar var mı onu da bilmiyorum. Ama McCafé şaşırtıcı biçimde çok süper bir yer; kahveleri ve tatlılarıyla... Ayrı bir yazı kahramanı olabilir!



Yemeye kıyamadık bir süre, pek şirinler!
Ama sonra "nam nam" diyerek hüplettik:) 

" Ee nasıldı?" derseniz, karşılaştıracak başka bir macaron deneyimim olmadığı için, "Bence güzeldi" diyebilirim sadece;)

Fıstıklı, ahududulu ve kahveli bizim tercihlerimizdi...
Pek te lezzetlilerdi;)

19 comments:

  1. Canım şu an sana çok imrendim:( Ben de yanımda hayat arkadşım her şeyden uzakta böyle sizin gibi, kendi yağımızda kavrulup yaşamak isterdim. Tabi ki zorlukları da vardır.. Sizi tebrik ediyorum gerçekten çok cesurca bir davranış her şeyi geride bırakıp bu kadar değişik bir hayata başlamak.. Macaronlar da süper , orada yaşadığınız her şey gibi:)

    ReplyDelete
  2. ayy 2-3 tane yedikten sonra kocaman sivilcelerim oluyor ama bu lezzete deger :)

    ReplyDelete
  3. ohhh afiyet olsun canım bize de gönder :)

    ReplyDelete
  4. Ankaraya döndüğümde bu tattan mahrum kalırım diye korkma canım.Mccafe yok bildiğim kadarıyla ama macaron var burda da. Gelince buluşup yiyelim beraber :)

    ReplyDelete
  5. süper ben bayılıyorum macaronlara birde hemen bitmese tadından yenmez :)

    ReplyDelete
  6. bi tadamadım şu makaronu öleceğim meraktan

    ReplyDelete
  7. Hande'ye katılıyorum, çok görmeye başladım bloglarda, çok merak ediyorum nası bişey diye :)
    Afiyet şeker olsun :)

    ReplyDelete
  8. Ben de merak ediyorum tadlarini, hani TR'de kaymakli diye birsey vardi,ona benzetiyorum, tarifine bakmistim, badem var sanirim...
    1 gun tadilacak listemde :)

    Afiyet olsun size...

    ufak sorucuk: dogum gunum yaklasiyor demissin, ne zaman ne zaman :)

    ufacik sorucuk 2: egitim bitince TR'ye mi doneceksiniz? Italya birakilir mi! :P

    ReplyDelete
  9. ben de macarona bayılırım ama yok ıh ıh görmedim hiç Türkiye'de,hele ankarada hiç bekleme zaten :(

    ReplyDelete
  10. ben makaronların en çok görüntüsüne bayılıyorum, tadı ise bildiğimiz acıbadem kurabiyesine çok benziyor.

    ReplyDelete
  11. Tunalıdaki elizin pastanesinde var macaron :)

    ReplyDelete
  12. @AlışverişDellysi,ne kadar güzel, duygulu, içten sözler bunlar canım;)
    Hayat bi şekilde, bi yerlerde devam ediyor işte; yeter ki sevdiğin birileri olsun yanında;)
    Macaron da olsun ama;)

    @Missy'cim, fıstıksız yesek olmaz belki, hı?;P

    @Vanilya'cım, göndereyim tatlım ama bunlar pek hassas görünüyor, tuz buz olmasın:)

    @ENN MODA'cım, bu teklifine hayır diyemeyeceğim tatlım;)Başka buluşma tekliflerine de hep açığım zaten;))

    @Melis'cim di mi ya!Nam num 2 dk'da bitiyorlar:/

    @Hande'cim bak Tunalı Elizin'de varmış, bi deneyip, Ankara'dan bilgileri aktar bize hadi;)

    @Körebe'cim, biraz acı badem, biraz kurabiye, biraz iç dolgu, bunun gibi işte:)Sen de bul, tat tatlım;)

    @FerahFeza'cım kaymaklı şey de ne ola ki, bilemedim;)
    Siz de bulursunuz tatlım oralarda;)

    Ufacık sorulara cevaplar:
    -ne ne, nerden gördün doğum günümü:D Söylemeeeem:D Hehe zamanı gelince söylerim canımcım;)Ben seninkini biliyorum ama;)
    -Gelecek pek bi belirsiz bizim için canım:( Bir şeyler söylemekten korkuyorum:/ Ama bakalım, kısmet!
    (bu konuda tekrar konuşuruz;))

    @Your style is your signature, canım bak macaron varmış Tunalı Elizin'de:) McCafé yoktur kanımca:)

    @Sophie'cim, kesinlikle haklısın! Badem tadı aynı işte! Ama o renkleri yok mu, ah biz kadınların renge duyarlılığı yok mu;))

    @ENN MODA'm, Ankara'daki gözüm kulağım;) Teşekkürler canım, ben de herkesi sayende bilgilendirmiş oldum:)
    Hiç birimizi macaronsuz kalmayız inşallah:p :D

    ReplyDelete
  13. ankarada macaron varrr merak etmeyinnn tunalı elizin ve divan pasatanelrındee varr hemdee çok lezizlerrr:)

    http://mervesfashionhouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ben geldim yine ^_^
    - Kaymakli beyaz birsey,sanirim yumurta kopugunden filan yapiliyor,nefistir.

    - Ben gecen sene d.gununu kutlamisim *_* Demek o zaman samimi degildik ama kutlamisim,boylelikle arsivine gittim baktim buldum :) Sen soyleme :P

    -derin bi konu demek, ama dedigim gibi, Italya'da birakilmaz ki:)Kader kismet diyelim...

    Not: Kalpli post'um hazir ;)

    ReplyDelete
  15. @Merve'cim, teşekkürler; artık herkes deneyip yorumlarını bildirir bize;)

    @FerahFeza'cım, hoş geldin canım,gel tabi kii;)
    -Hatırlar gibi oluyorum da,bilemedim yine de;)
    -Hımmm buldun demek;)
    -İtalya göründüğü gibi değil canım; dışı seni,içi beni yakar;D

    Nota cevap: ;) hemen uçtum tabi ki,kumanda panelime gelmediği için,sürekli tıklıyorum zaten;)

    ReplyDelete
  16. İstanbulda bir çok yerde var macaron. Baylan Pastanesi en bilineni sanırım :)

    ReplyDelete
  17. O zaman biz gelince bi götürürsün bizi Cain'cim olmaz mı;))
    Sen gelseydi buraya, ben seni Mc'e götürürdüm:D

    (Eee hani nerde post'lar;))

    ReplyDelete
  18. tr de gormedim bunlardan ben de burada kesfettim superler..paris tekiler ayriydi tabi...mc cafe favorim!

    ReplyDelete
  19. C!lekl! k!z, Paris'tekileri denemek lazım mutlaka:)
    McCafe favori ya kesinlikle!:)

    ReplyDelete

I♥Comments!