Monday, January 17, 2011

İndirimlerden ilkbaharı düşünerek faydalanmak

Mağazalarda bir taraftan indirimler devam ederken, diğer taraftan ilkbahar sezonu gözdeleri gelmeye başlamış. Hatta yenilerin bir kısmının indirimde olduğunu bile gördüm. İndirimlerden faydalanalım desek bile, insan gözünü yenilerden alamıyor. Hem gerçek, hem sanal alışverişte:)


Gerçek alışveriş ile ilgili deneyimlerimi sonra, elle tutulur kanıtlarla paylaşacağım ama önce sanal dünya!
Dorothy Perkins bu ilkbaharın trendleri hakkında konuşmak istemiş: Let's Talk Trends öyleyse...


Trend: 70'ler Ruhu
Neler edinilmeli
-Yumuşacık, sakin renklerden şöyle dökümlü bir üst, gömlek,
- Annemizin elinden çıkmış tığ-örgü işi yelekler, bolerolar, 
- Sandıklardan çıkarılan nostaljik desenli kumaşlarla dikilen rahat kesim bir elbise




Trend: 50'lerden ciddiyet
Neler edinilmeli
-Denizci teması hala devam ederken, çizgili bir şeyler,
- Diz altı etekler, elbiseler,
- Ayak bileğinin üstünde nötr renkli pantolonlar



Trend: Stüdyo 54/Hala 70'lerdeyiz
Neler edinilmeli
-Şifon, uçuş uçuş elbiseler, üstler,
- Yerleri süpüren maksi etekler,
- Detaylarda kendini gösteren altın rengi aksesuarlar,



Trend: Bahçe Partisi
Neler edinilmeli
-Geçen seneden kalma çiçeklilerinizi tekrar çıkarma vakti,
- Eğer yapabilirseniz goblenle kaplanacak babet DIY'ları sizi bekler,
- Çiçekleri şifonla birleştirmek lazım.


Kimler bu trendlerden payını aldı bakalım?

6 comments:

  1. 50'lere daha uygunum ben sanirim ^_^
    Cicekli seyler,ucusan tullu etekler super bu sezon, bakalim payimiza dusecek mi birseyler :)

    Yeni sezon eskiyince cok indirim olur insallah, hehe ^_^

    Optum canimmm ^*^

    ReplyDelete
  2. @FerahFeza'cım hepsi uyuyor bana herhalde;)Bi uzun etek olmaz belki;)
    Canım ben yavaştan yavaştan ekliyorum gardrobuma;)
    Yalnız buradaki indirimleri hiç sevmedim,size geleyim ben en iyisi;)
    Hem gelir canlı canlı öperim;) ;*

    @Beijaa'cım, tam senlik şeyler var aslında yeni trendlerde;)Eminim güzel kombinler yaratırsın;)

    ReplyDelete
  3. Ben geldim yine ^_^
    Gel gel beklerim,cokda mutlu olurum, bi arkadas lazim zaten, hem de alisveris arkadasi olursa super olurdu *_*

    Gecende tv'de vintage bir magaza vardi,esim dedi"burasi tam senin arkadasina gore" yani sen :)Bak ailecek tanidik sizi :)

    Hic de bisey bulamiyorum deme, sal ve ozellikle coraplar icin ben gelirdim oraya :)

    ReplyDelete
  4. Ben süper alışveriş arkadaşıyımdır canımm:))

    Hahaha ben vintage'mıyım:D Benzer konuşmalar bizde de geçiyor, mektupta anlatacağım;)

    Önce benim için gelirsin ama di mi;)

    ReplyDelete
  5. Hehe bu cevabi atlamisim ama ben, gormedim, aklima geldi "acaba ne dedi" diye, corap,sal bahane, tabi senin icin gelirim ^_^

    Mektubu merakla bekliyorum canim...

    (evet evet sen vintage'sin) *_*
    (yani yakisio) ^_^

    ReplyDelete

I♥Comments!