Monday, January 17, 2011

Bir mektup insanı nasıl mutlu edebilir?

Tabi ki değer veren ve değer verilen bir can arkadaş tarafından gönderilmişse:)


FerahFeza'cığımın 6 Ocak'ta gönderdiği mektubum tam 11 gün sonra ancak ulaştı bana; çok konuşup, az iş yapan İtalyanlardan kaynaklanan bir gecikme olduğunu düşünüyorum:)


Mektubumu aldığımda dışarı çıkıyordum, tabi ki azıcık sabırsız olduğum için mektubumu hemen açmak istedim; sokakta çok neşeli görüntüler oluşturduğumdan eminim:)
 Elimde FerahFeza'mın dolu dolu mektubu ve kulağımda Jason Mraz'ın dinlendirici sesiyle Pavia sokaklarında güzel bir öğle yürüyüşü yaptım. Okudukça yüzümde oluşan kocaman sırıtmalara şaşkınlıkla bakan çok kişi yakaladım; aynı zamanda şarkı da söylüyor olmamın bunda payı var sanırım:)


Yüz yüze tanışmasak ta (daha!) buradan tanışıp, dostluk kurmanın zevki bambaşka:) 


Çok teşekkürler canım benim, kocaman öpüyorum seni...
Şimdi bekleme sırası sende;)



FerahFeza'cığımın elceğizleriyle yaptığı kardeş broşlarımız; Teoman'dan Mavi kuş;)

Kalpli bir şeyler olur da ben nasıl sevmem!


Canım benim...
DIY projelerime destek göndermiş, bakalım neler olacak bundan;)

Vee yummy yummy:)
Biri benim, biri HAYAT'ınmış; ama ben yedim ikisini de:p

ÇOK TEŞEKKÜRLER CANIMMM;*

7 comments:

  1. ne güzel.. Mektup çok güzel bişey... sıcacık... o kadar sıcacık şey az kaldı hayatta...

    ReplyDelete
  2. bu jestin seni ne kadar mutlu ettiğini okuyana yansıtmış cümlelerine eklediğin her kelimen...aman yarabbi ne devrik bire cümle oldu bu :) gerçi nasıl olsa sen çakmazsın şimdi mutluluk sarhoşusun :P

    ReplyDelete
  3. Heh gelmis ^_^
    Biliyomusun bu sabah icimde bugun gelecegine dair bir his vardi ^_^
    (o derin his hep dogru cikar)

    Mutlu olmana sevindim, ilk paket oldugundan pek doldurmadim,bakalim kaybolmadan gelecek mi diye :) Neyseki geldi ^_^
    (sonraki mektup hazirliklarina basladim bile hehe)

    Demek Hayat'a ayirmadin, ikisini de yedin!!! Ben ona yollarim yine :) Bunlari cok seviyorum ben, lezzetli dimi *_*

    Ayy mutlu oldum bende ^_^

    ReplyDelete
  4. @Hande'cim,yazdığım yorum gerçekten çok güzel, çok içten...Böyle düşünmen ne güzel;)

    @Eren'ciiim,anladım ben seni tatlımm;)Sarhoşken bile güzel,duygulu cümleleri anlarım ben;)

    ReplyDelete
  5. FerahFeza'm,iyi kalplisin sen^_^ (bu şirin yüzü de senden öğrendim;))

    Çook teşekkür ediyorum bi kere daha canımcım benimm, koccaman öpüyorum seni;*

    Ya ama ben nerden bileyim HAYAT'a da gönderdiğini,mektubun en sonuna vardığımda öğrendim, ki ben o zamana çoktan yemiştim:D Çok güzeldi ama:)
    Sen gönder O'na yine, ben saklarım onları:p

    ReplyDelete
  6. bloguna ilk kez baktım çok keyifli :)

    ReplyDelete
  7. Coffee latte, hoş geldin;)
    Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum, keyif aldıysan;)

    ReplyDelete

I♥Comments!