Tuesday, January 18, 2011

Bakü'de bir CooKieZela varmış:)

Üniversitedeki arkadaşlıkların yerini hiç bir şey tutmuyor. En verimli yıllarımızı doya doya yaşıyoruz beraber. Sonrasında herkes bir yerlere savrulsa da, dostluklar asla kopmuyor. 


Şimdilerde 3 dostum Bakü'de;) Yıllar oldu onları görmeyeli ama bir internet sayfası, bir blog uzağımdalar şimdi:)


Canım İnji'ciğimin ne "cookiemania" olduğunu, ne de bu kadar güzel "cookie"ler yapabildiğini bilmiyordum tabi. Sanırım sonradan bir keşif oldu bu :) 


Şunların şirinliğine bakar mısınız?








Aramıza yeni katılan canım kokoşum;) CooKieZela'cığıma hoş geldin diyorum:) Siz de hoşgeldin der misiniz?:)
---Kokoşum diyorum çünkü İnji'ciğimin bir moda ikonudur benim için;); moda blogu olur diye düşünürdüm hep:)---

16 comments:

  1. yaaa ben o odtü cookielerden istiyorummm!!!okulumu çok özledimm birdenbiree

    ReplyDelete
  2. gizzy'nin yorumuna tamamen katılıyorum :( ben de doyurucunun tatlılarını özledim!

    ReplyDelete
  3. Aynı şey bana da oldu canım;))
    Odtü cookielerimi alıp, öylece saklarım ben;)

    ReplyDelete
  4. ben de bende odtululer bakıyorum burda toplanmıs
    bende isitiyorum.

    hemen ısınlandım torpilliler listesine aldım ;)

    ReplyDelete
  5. SEvgiciim çok tatlısın sen :) Teşekkür ederim.. Ayrıca kızlar size de çok teşekkürler yorumlarınız için;) Okul özleminizi kurabiyeyle ne zaman dindirmek isterseniz -ki çok zor dinmesi bilirim ahh ahh!!!- ben CookieZeLA'dayım..

    ps: İltifat için teşekkür ederim bu arada;) DEdim blog dünyasına iki moda ikonu fazla ben de kurabiye dünyasına giriş yapayım:)))Çok operim..

    ReplyDelete
  6. holley acildi mi blog, hemen bir gozatiyorum ve kurabiyelere dayanamadigim zamanda solugu bakude aliyorum injimmm :)

    hayirli olsun injiciimm, tebrikler:) odtu ozlemi ile bizleri kalbimizden vurdun :)

    cok opuyorum ikiniizi deeee :***

    ReplyDelete
  7. Aynen canım ya ben itü'lü olsam da odtülüleri her daim sevmişimdir arkadaşa hayırlı olsun

    ReplyDelete
  8. @Your style is your signature, ben de ben de:)Bir de tombiş bi aşçı amca vardı; onun yemeklerini özledim;)

    @Kova kadını,torpilliler demek:)Ben duble torpilliyim;hem ODTÜ'lü, hem kova kadını olarak:)

    @CooKieZeLa'm sen daha tatlısın canım yaa;) Baksana gerçeklere daha güzel bi iltifatla cevap vermişsin,yerim seni;)

    Ben o özlemi dindirmek için;artık bu yaz görüşelim diyorum;)Cookie'ler de bizimle olsun;)

    @Zey'iim sen de burdasın; ay ne güzel oldu, yine toplandık gibi...Gözlerimi doldurdunuz be!
    Kurabiye canavarım gidersin sen Bakü'ye valla;)
    Ben de sizi koccaman öpüyorum bebişler;*

    @Eda'm sen herkesi seven kocaman bi kalpsin zaten;))Ben de seni pek çok seviyorum;)
    Teşekkür ederiz;)

    ReplyDelete
  9. Cok sirinler ^_^
    Hemen isinlaniyorum arkadasinin bloga ^_^

    ReplyDelete
  10. odtü cookie'leri rocks:) çok sevdim! blog'unu da yeni keşfettim,çok da sevdim! benimkine de beklerim:)
    http://thebeehivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. bendee odtu cookilerinden istiorummmmm cok guzellermis... odtululer hep burdaymis haberim yokmus benim...

    sevgiler....

    ReplyDelete
  12. Yaaa canım süper bu cookieler dur hemen gidiyorum bloguna bakmaya:)

    ReplyDelete
  13. ne guzel isimmiş...hopp uçtumm blogguna :)

    ReplyDelete
  14. çok tatlı bu cookie ler :)

    http://buketpoyraz.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. @FerahFeza'cım, kurabiyeleri de aynı arkadaşıma benziyor; şirinler:)

    @ibegum, hoşgeldin;)
    Teşekkür ederim; hem kendi adıma,hem arkadaşım adına;)Ben de bir iade-i ziyaret yapayım sana;)

    @Buett, evet canım, biz burdayız; hepimiz uzaktalarda bir yerlerde olsa da, blog dünyası küçük işte;)Sevgilerimle...

    @Zeto'cum,yenilmez de ne yapılır bunlar di mi;)

    @Cido,öyledir benim canım arkadaşım;)Sana da kocaman teşekkürler!

    @Buket,eminim lezzetleri de görüntüleri gibidir;)

    ReplyDelete
  16. Kızlar hepinize rötarlı da olsa çok ama çok teşekkür etmek istiyorum. Hem Türkiye den msiafirimiz vardı, hem de hastalandım o nedenle blogla ilgilenemedim, dolayısıyla hiçbirinize teşekkür edemedim:(( Kusura bakmayın lütfen..Ama bugun itibariyle hepinizin takipçisyim artık:)) İlginize çooook teşekkür ederim, cok tatlısınız!

    Sevgiciim, canım arkadasim sana da bir kez daha çok teşekkür ederim, desteğin, ilgin ve cana yakınlığın için:))) öoptummmmm!!!

    ReplyDelete

I♥Comments!