Friday, December 31, 2010

Sevgi dolu bir yıl olsun:)

Her yeni yıla başlamak yeni bir defter almak gibi...


Kıyamazsın yazmaya başlarda...Sonra aklına ne gelirse doldurursun, çok güzel resimler de çizersin, güzel şeyler de yazarsın, karalarsın da, hatta yırtarsın da bazı sayfalarını... Dolu dolu bi deftere dönüşür; izler taşır, yıpranır...
Sonra bi bakarsın, masanda, yanında duruyordur; hisli hisli bakarsın, "artık seni rahat bırakayım, yeni bir deftere geçeyim" dersin...


İşte ben tam da böyle diyorum yeni yıla başlarken...(Bu arada cidden masamda, yanımda böyle bir defter duruyor, o ilham oldu bana bu yazı için;))


Bence her günümüzde yanımızdan hiç eksik olmayan şeyler olmalı; bir sevdiğimiz, bizi seven biri, sağlık, neşeli bir şeyler, yeni bir şeyler, müzik müzik müzik, şarkı söylemek, dans etmek, yemek:), yapılacak bir iş, yapmaya can attığımız bir iş...Bu kadar geldi işte aklıma:)) Sizce ne olsun başka?


Canım blog arkadaşlarım (Blogger olanlar ya da sessiz izleyicilerim) hepimize 2011'in her gününde bir güzellik, bir mutluluk diliyorum. Bunu bazen biz yaratırız, bazen kendiliğinden olur...
İyi ki tanıdım sizleri, benim her günüme mutluluk katan sizlersiniz....
Kocaman öpüyorum sizi...








Sevgili Selfet'ciğimin yeni yıl şarkısını aşırdım:)  
Ama şarkının güzelliğine bakar mısınız? Güzel Selfet'ciğim kendi gibi güzel şarkılar seçiyor zaten:)


(Benden dinleyemezseniz, oradan dinleyin olur mu;),dinleyin mutlaka;))







Wednesday, December 29, 2010

Hem yapıyorum, hem yiyorum!

Yemek deyince akan sular durur benim için. Tabi her şey gençken(!), yeyip yeyip kilo almazken daha güzeldi  ama ne yapalım, dikkat edeceğiz artık:)


İşte benim son zamanlarda yapıp, yediklerim!


Ev ekmeği...
HAYAT'ın irmik yerine aldığı bu unla ilk kez ev ekmeği denemiş oldum. Yapımı zor olsa da, yemesi çok lezzetli oldu:)





Pırasa salatası...
Oof yeni favorimiz! Mekila'nın annesinin süper tarifi,  kesinlikle denenmeli!
Pırasanın çiğ yenildiğini bilmiyordum ama bu lezzetten sonra kesinlikle çiğ çiğ yerim!:)

Ayrıca Mekila'cığıma burada bir kez daha teşekkür etmek istiyorum, bana Stylish Blogger ödülü verdi çünkü:))





İtalyan lezzeti, Insalata Caprese... 
Bildiğimiz domates, mozzarella ve fesleğen üzeri sızma zeytinyağı! Fesleğenin tazesi, yaprak yaprak olanı daha makbul olsa da, biz kurutulmuş fesleğenli halini de çok seviyoruz:)




Vee son olarak bir türlü kabartamadığım, şekilsiz ama lezzetli Cupfin'lerim :p Evet evet, cupcake-muffin karışımı onlar:) 

FerahFeza'cım dediğin gibi iki-üç kat kağıt koydum ama gördüğün gibi benimkiler yine de şekilsizlik oscar'ını alırlar:)





Yaşasın yemek yemek diyorum, o zaman!











Monday, December 27, 2010

Yaratıcılık güzel şey!

Kova kadını olduğumdan mıdır nedir, yaratıcılık beni inanılmaz etkiler!
Yaratıcı fikirler, objeler, çizimler...Hepsi!


Kendim de yaratıcıyım belki ama beceriksizliğim ortaya dökmeme engel oluyor:))


Bazen internette uzun uzun dolaşırım, ilginç yaratıcı çalışmalarda dolanıp dururum.


Bu kez de Pavia'da rastladığım HI-CUBE Store'daki bu harikalar beni benden aldı.


Nezle olmuş sıvı sabunluk

Mesaj veren paspaslar

Size eşlik eden masa lambası

Kokteyl seven insan için parmak tabak


Takı askılığı hazır, bir takı dolabı eksik!
Soğuk bir şaka:)


Sebze doğrarken kaybolmayan bıçak istiyorum!

Oh be sonunda! Yahu neden düzdür ki bu süzgeçler zaten!


Oje kurutucu tamam, bir de oje sürücü çıkarsınlar:)
(Hani Temel Reis'te Safinaz'ın vardı ya;p)

Kokoş kızlara kulaklık:)

Bu poşetler çanta almaktan ucuza mı gelir acaba?:)
Renk renk alsak:P

i-pod'uma bu kış gününde bi kazak lazım:)

Cupcake dediğimiz şey zaten sevimli, 
bir de böyle olurlarsa silip süpürürüz onları:)

Mutfak eldivenin de bir cinsiyeti olması lazım ama!:)


Ayakkabı formlu pasta dilimleyici ve pasta!
Daha ne olsun:)

Bonjour!
Sabahları bir öpücük, bir tost;)
İste o zaman;La vie en rose!

Kitaplar kitaplıkta hep inci gibi durmak zorunda değildir bence!

İçimde ne varsa, dışımda da görünsün;)

Thursday, December 23, 2010

Takı düzenleyiciler

Hepimiz takıseveriz ama takıları muhafaza etmek, etsek bile düzenli tutmak hiç kolay değil...


Dışarı çıkmak için yapılan uzun hazırlıklardan ve yine geç kaldıktan sonra, son sıra aksesuarlara gelir. Hızla her şeyi karıştırıp, istediklerimizi seçmek daha önce defalarca düzenlediğimiz yerde küçük çaplı bir harp yeri bırakır:)


Hatta bence bazen takı düzenleyiciler bile işe yaramayabiliyor. Öyle bir şey olmalı ki, dağınık olsa bile düzgün durmalı :p


İşte benim takı düzenleyici favorilerim:


Takı ağaçları...






Bu ağaçlardan yapmak için bir tutorial bile buldum; ama dalları sağlam bir ağaç ta bulmam lazım:)




Bunlar da Pavia'da görüp beğendiklerim...



Yukarıdakileri kolalanmış iplerden yapabiliriz herhalde.

Bir de anlatımlı DIY projeleri var:
(Fotoğraflardan bulundukları yerlere ışınlanabilirsiniz:))






Özellikle dantelli olanları denemek istiyorum.
Çok şık ve sevimli görünmüyor mu sizce de?

Ama tabi küçük çerçeve yetmez bana:)) 8-10 tane yaparım artık:)

Tuesday, December 21, 2010

Vintage Tech Ads!

Başlığı Türkçe yazmak isterdim ama orjinali daha bir anlamlı, daha bir havalı!

Ben bunlara bayıldım!
Acaba diyorum; yıllar sonra günümüz teknolojisi gerçekten böyle mi görünecek?



Friday, December 17, 2010

Kadife

Bu kışın trendleri arasında kadife de var, biliyorsunuz.


Pek sevdiğim ASOS ve TALLY WEİJL'de bolca karşılaşıyorum. 
Elbiseden tayta, rahat kıyafetlerden aksesuarlara her yerde kullanılır oldu. 
Şu soğuk kış günlerinde sıcacık, yumuşacık bir his uyandırdıkları kesin:)


Kadifeye yakışan belli başlı renkler var bence; mor, teal, fuşya gibi...
Ben de mor bir parça ile bu trende katkıda bulundum, yakında burada olurum:p










Wednesday, December 15, 2010

Bu iki renge takıntılıyım bu aralar!

Bordoları almaya başladım ama hardaldan bir tane bile yok henüz:(


İkisini hep birlikte giymek istiyorum!



Monday, December 13, 2010

Yeni yılı mimi

Tam bir vintage aşığı blogger Beijaa'dan bir mim geldi bana:) 
Çok teşekkürler Beijaa'cım;)


1- Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun ?
Yeni yıla tabi ki sevdiklerimle, Türk yemeği dolu bir sofrada, neşe içinde girmek isterim; bol bol öpeyim herkesi, hediye vereyim, alayım isterim.

Bolca yemek yiyeyim ama sabaha 1 gr. almamış olayım isterim:)


Tüm sevdiklerim fiilen yanımda olmayacak, kocaman bir soframız olmayacak ama yine de neşe içinde olacağız, sadece farklı yerlerde...
2-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun ?
Bebek:p

Aman şakası bile korkuttu şimdi;) Yok canım daha neler!


Öncelikle sağlıklı, huzurlu olalım da illa ki yapmak istediklerimiz gün be gün artacak...
Tezim bitsin, akademik ya da profesyonel, hangi yolu seçeceğime karar vereyim, çalışayım, bu sene listemizde olan ülkelere-şehirlere gidelim, İtalyanca'yı sökelim artık:)...
Yapmak istediklerimi yaptıkça yapılması gereken yeni şeyler olacak işte...

3-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?Buraya ne olduğunu yazamam ama, canımdan çok sevdiklerim için dileklerim var; onlar gerçekleşsin istiyorum:)

Benimkileri gerçekleştirmek biraz benim elimde, biraz şansımın:)
Umarım şanslı olurum;)

4-Yeni yıla dair bir mesajın nedir ?
Her ne olursa olsun mutlu olmaya çalışalım:)

Sunday, December 12, 2010

Vinyluse duvar yapıştırmalarından istiyorum!

Duvar yapıştırmalarına zaafım var sanırım!
Ama ben böylesine güzellerini ilk kez gördüm. 
Yerleşik hayata geçtiğimiz ilk evimizi bunlarla donatmak istiyorum:)

Önce bunu istiyorum;
kolye için kancalar ve diğer uzun askı yapıştırmayla beraber veriliyor.




Bunun olduğu mutfaktan çıkmak istemem:) 

Ben bunun hem puantiyelisini, hem kalplisini isterim; 
puantiyeli oturma odasına, kalpli yatak odasına;)

Tabi aydınlatma için gerekli tüm aksesuarlar da yapıştırmayla beraber...


Ya bu?
Tam bir arzu nesnesi!

Kara tahta!
Her yere not bırakırım ben bunlarla:)

Saat kadranına bir de kuş kondursalarmış, tam bir klasik olurmuş:)
Yine de benim olsun bu da:)
(Saat kadranı da yapıştırma içinde)




Bunlara aşık olmakta haksız mıyım? :))

İşte online satış sitesi...Favorilerime hemen eklendi;)