Monday, December 13, 2010

Yeni yılı mimi

Tam bir vintage aşığı blogger Beijaa'dan bir mim geldi bana:) 
Çok teşekkürler Beijaa'cım;)


1- Yeni yıla nasıl ve kimlerle girmek istiyorsun ?
Yeni yıla tabi ki sevdiklerimle, Türk yemeği dolu bir sofrada, neşe içinde girmek isterim; bol bol öpeyim herkesi, hediye vereyim, alayım isterim.

Bolca yemek yiyeyim ama sabaha 1 gr. almamış olayım isterim:)


Tüm sevdiklerim fiilen yanımda olmayacak, kocaman bir soframız olmayacak ama yine de neşe içinde olacağız, sadece farklı yerlerde...
2-Yeni yılda neler yapmak istiyorsun ?
Bebek:p

Aman şakası bile korkuttu şimdi;) Yok canım daha neler!


Öncelikle sağlıklı, huzurlu olalım da illa ki yapmak istediklerimiz gün be gün artacak...
Tezim bitsin, akademik ya da profesyonel, hangi yolu seçeceğime karar vereyim, çalışayım, bu sene listemizde olan ülkelere-şehirlere gidelim, İtalyanca'yı sökelim artık:)...
Yapmak istediklerimi yaptıkça yapılması gereken yeni şeyler olacak işte...

3-Yeni yılda ne olursa çok mutlu olursun ?Buraya ne olduğunu yazamam ama, canımdan çok sevdiklerim için dileklerim var; onlar gerçekleşsin istiyorum:)

Benimkileri gerçekleştirmek biraz benim elimde, biraz şansımın:)
Umarım şanslı olurum;)

4-Yeni yıla dair bir mesajın nedir ?
Her ne olursa olsun mutlu olmaya çalışalım:)

2 comments:

  1. Umarım tüm dileklerin gerçek olur canım:)

    ReplyDelete
  2. Canım benim çok teşekkür ederim; umarım ve inşallah senin de Rapunzel'im benim;)

    ReplyDelete

I♥Comments!