Monday, December 27, 2010

Yaratıcılık güzel şey!

Kova kadını olduğumdan mıdır nedir, yaratıcılık beni inanılmaz etkiler!
Yaratıcı fikirler, objeler, çizimler...Hepsi!


Kendim de yaratıcıyım belki ama beceriksizliğim ortaya dökmeme engel oluyor:))


Bazen internette uzun uzun dolaşırım, ilginç yaratıcı çalışmalarda dolanıp dururum.


Bu kez de Pavia'da rastladığım HI-CUBE Store'daki bu harikalar beni benden aldı.


Nezle olmuş sıvı sabunluk

Mesaj veren paspaslar

Size eşlik eden masa lambası

Kokteyl seven insan için parmak tabak


Takı askılığı hazır, bir takı dolabı eksik!
Soğuk bir şaka:)


Sebze doğrarken kaybolmayan bıçak istiyorum!

Oh be sonunda! Yahu neden düzdür ki bu süzgeçler zaten!


Oje kurutucu tamam, bir de oje sürücü çıkarsınlar:)
(Hani Temel Reis'te Safinaz'ın vardı ya;p)

Kokoş kızlara kulaklık:)

Bu poşetler çanta almaktan ucuza mı gelir acaba?:)
Renk renk alsak:P

i-pod'uma bu kış gününde bi kazak lazım:)

Cupcake dediğimiz şey zaten sevimli, 
bir de böyle olurlarsa silip süpürürüz onları:)

Mutfak eldivenin de bir cinsiyeti olması lazım ama!:)


Ayakkabı formlu pasta dilimleyici ve pasta!
Daha ne olsun:)

Bonjour!
Sabahları bir öpücük, bir tost;)
İste o zaman;La vie en rose!

Kitaplar kitaplıkta hep inci gibi durmak zorunda değildir bence!

İçimde ne varsa, dışımda da görünsün;)

18 comments:

  1. hihihiii
    hohohooo
    hepsi cin fikir, hepsine bayıldım canm

    ReplyDelete
  2. Hepsi de süperler, ama paspaslardan birini en çok sevdim :)) Her cinsten misafire açığız demek sanırım, hayvanseverleri çok seviyorum :)
    Ayrıca ben de bir kova kadınıyım:))

    ReplyDelete
  3. Hepsi çok güzelmiş, ben de kova burcuyum, kesinlikle yaratıcılık dikkatimizi çekiyor =)

    ReplyDelete
  4. vallahi süpermiş bunlar ben baştaki sabunluğa bittim her baktığımda gülerim heralde bol bol :)süper post olmuş cnm hatta bir site vardı hala var mı bilmiyorum böyle zihnisinir şeyler satıyor bunlardanistiyorum.com'du galiba umarım vardır yardımcı olur benzer ürün bulmak isteyenlere :)

    ReplyDelete
  5. Bayıldım bunlara özellikle de takı askısına :)

    ReplyDelete
  6. sen de mi kova? :) belki genetik olarak yatkınlığımız vardır kimbilir :)

    süper yaratıcı fikirler!bayıldım herbirine :)

    ReplyDelete
  7. of cok guzel bunlar.
    sivi burunluk,oje surucu ve eyfelli tost beni oldurdu :)
    eyfele zaafim var :D

    ReplyDelete
  8. vip paspas ve kokoş kulaklıklar süper :)

    ReplyDelete
  9. çok güzellerrrr :) Sondaki çantayı özellikle sevdim fotoğraflarla süslenmesi hoş olmuşş.

    ReplyDelete
  10. @Burcu,ay ne şirin gülme efektlerin var öyle:D Ben de buna bayıldım:)

    @Körebe,hoş geldin Kova kadını:))Aa hakkaten öyleymiş:)Evcil hayvan konseptini azcık değiştirmiş olsalar da:)

    @Mekila'cım,hemen nasıl toplandık Kova kadınları olarak di mi:)

    @Melis'cim, bence de süper o sabunluk,ondan ilk sırayı kaptı:)
    Tavsiye sitene hemen bakıyorum canım:))

    @Miss Sensible, takı askılığı hepimize lazım ama di mi canım?

    @moda ve hobi perisi, çekicilik konusunda sıvı sabunluk açık ara önde:)

    @Your style is your signature, sen de mi:))Sanırım etkilenmişiz bi şekilde:)

    @Missy'cim, kesinlikle o tosttan istiyorum ben de:)

    @Beijja'cım,o kulaklıklardan kokoş birine alacağız zaten:))

    ReplyDelete
  11. Paspaslar ve kulakliklar super,gerci hepsi oyle, ayirmak zor...

    Yaratici olmaksa, icinde varsa oluyor,farkli bir tasarim gormek herkesi heyecanlandirir,alma istegi yaratir dimi dimi :) Hepsi bizim olsa fena mi olurdu :)))

    Ama paspasta "oh no, not you again" supermis ^_^

    ReplyDelete
  12. yaaa çok eğlenceli bunlar!!!parmak tabak ve kitaplık favorim:)

    ReplyDelete
  13. Hepsi süper! :) Bu arada o "soğuk şaka" kardeşim tarafından bana hediye edilmişti..:) Viski kadehlerimizde sırıtıyor demek isterdim ama henüz cesaret edemedik kendisiyle yüzleşmeye.:)

    Sevgiler..

    ReplyDelete
  14. ay çok hoşsun çok güzel pratik şeyler bunlar dişlik buz kalıbı çok ilginç diğerleri de..

    ReplyDelete
  15. @FerahFeza'm,hepsi hepsi süper!Kaç fotoğraftan seçtim bunları!
    Yaratıcılığı ben Kova'lığa bağladım ama içteki daha bi güçlü tabi:)
    O paspası bazen kullanabilsek ne iyi olur di mi:p

    @Gizzy'cim,yaratıcılık eğlenceye dökülünce, duble eğlence oluyor! Parmak tabak valla tam İtalyanlar için:D

    @İmge,aa nedeeen:D Acaba içine renkli bir şey konulsa,pembe,soğuk ama eğlenceli bi şaka olur mu:D Denesen??:)
    Sevgilerimle...

    @WhiteRose,:) Teşekkürler canım:)
    Bayılıyorum böyle şeylere!

    ReplyDelete
  16. Hepsi tam benlik hatta şu nezle sabunluktan var ben de gelen herkese büyük bir zevkle gösteriyorum ıyk diye tepki veren çok oluyo :) Ben de eğleniyorum :)

    ReplyDelete
  17. Iyk diye niye tepki verilir ki di mi Did'cim, sabun o sabun, temizlik belirtisi:D

    ReplyDelete

I♥Comments!