Sunday, December 12, 2010

Vinyluse duvar yapıştırmalarından istiyorum!

Duvar yapıştırmalarına zaafım var sanırım!
Ama ben böylesine güzellerini ilk kez gördüm. 
Yerleşik hayata geçtiğimiz ilk evimizi bunlarla donatmak istiyorum:)

Önce bunu istiyorum;
kolye için kancalar ve diğer uzun askı yapıştırmayla beraber veriliyor.




Bunun olduğu mutfaktan çıkmak istemem:) 

Ben bunun hem puantiyelisini, hem kalplisini isterim; 
puantiyeli oturma odasına, kalpli yatak odasına;)

Tabi aydınlatma için gerekli tüm aksesuarlar da yapıştırmayla beraber...


Ya bu?
Tam bir arzu nesnesi!

Kara tahta!
Her yere not bırakırım ben bunlarla:)

Saat kadranına bir de kuş kondursalarmış, tam bir klasik olurmuş:)
Yine de benim olsun bu da:)
(Saat kadranı da yapıştırma içinde)




Bunlara aşık olmakta haksız mıyım? :))

İşte online satış sitesi...Favorilerime hemen eklendi;)

14 comments:

  1. cok güzelmiş ya
    kalabalıkgı yok en azından.
    almaya kalsan hem o kadar para hem de yer sorunu
    ve cıok sıklar.
    aydınlatma cok sevimli
    "Yerleşik hayata geçtiğimiz " ömürsün ya.
    güldürdün beni.

    favorileriem ekledım bile :)

    ReplyDelete
  2. bayıldım dogrusu,hıc boylesını gormemıstım...hem sık hem gercekcı hemde yerden tasarruf harıka :)

    ReplyDelete
  3. Hepsi ayrı ayrı çok güzeller Sevgi..! Zevkine de hayranım, sana da canım:) Benim de bu stickerlara karşı zaafım var! Bayılıyorum resmen.

    ReplyDelete
  4. wooow ! süperler! hem çok orjinal duruyor hem de sevimli :) modern evlerin vazgeçilmezi olabilicek güzel bir dekorasyon fikri, tuttum :)

    ReplyDelete
  5. @KKB(böyle seslendim artık sana,baktım sen de kendine öyle sesleniyorsun;)),ekonomik ve kullanışlılık yönünden söylediklerine tam puan!Kesinlikle haklısın!
    Göçebeyiz biz canım ya;)

    @ C!lekl! k!z ♪ ,ben de görmemiştim, ta ki bu öğleden sonraya kadar:)Bizzat gittim yerinde gördüm, dokundum;)Harikalar gerçekten;)

    @Rain'ciim,ben sana,sen bana hayran nolcak canım böyle:D
    Tatlım bak evli barklısınız siz;alın böyle güzellikleri,donatın evinizi:)

    @Your style is your signature,modern ve minimalist ev fikrini benimseyenlerin kesinlikle tutacağı fikirler bunlar:)Sevimlilik te bonusları:)

    @Missy,orjinallikleri beni benden aldı zaten canım;)Askılıkları,aydınlatması vs.:)

    ReplyDelete
  6. çok değişik ve çok orjinal hepsi canım bende istıyorum artık :))

    ReplyDelete
  7. Tatlım sen yeni "ev"lisin,al bence:))

    ReplyDelete
  8. Böyle orjinali başka bir yerlerde var mı bilemedim ben de:)

    ReplyDelete
  9. Almak konusunda haklıyım di mi Pelin'cim:D

    ReplyDelete
  10. Çok çoook haklısın canım. Bayıldım ben bunlara. :))

    ReplyDelete
  11. Magicka'cıım, ekonomik durumumda bu haklılığıma katılırsa, evime taşınacak bu güzellikler:)

    ReplyDelete

I♥Comments!